NYT kuva lupaamastani barbikakusta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Elikkäs tässä se tulee. Eka kuva on kakusta täytettynä ja toinen koristeltuna.

Kerman käyttö oli haastavaa, kun sisälläkin oli yli +30 lämmintä, mutta onnistui kuitenkin jotenkin. :)

Ja ekaa kertaa siis tein barbikakun ja hyvin pelitti tuo ideani, että barbi on lasissa. En tiedä onko joku muu hoksannut tehdä tuota kakkua noin, mutta suosittelen.

Täytteenä vadelmahilloa ja vaniljakreemiä ja oli tosi hyvää. :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=4418009.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Vau, tosi hieno.

Onko toi niinko kuivakakkujuttu vai ihan normaali kakkupohja?

Ihan normaali kakkupohja, mutta tehty siis reikävuokaan/tiikerikakkuvuokaan. Kuuden munan pohjan tein, mutta ihan kokonaan en arvannut sitä taikinaa kaataa tuohon eli kakku on kooltaan noin 5-6 munaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
aivan upea kakku

kuinka monta munaa laitoit kakkupohjaan?

6 munaa, mutta ihan koko taikinaa en arvannut kaataa vuokaan ei kooltaan noin 5-6 munaa tuo kakku. Enempää ei olisi mahtunut. 5 taitaa olla aika ideaali tuohon mun vuokaan siis.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuiskaten:
tyhmä kysymys, mutta kakullahan on korkeutta, joten miten se mahtuu kakkukuvun alle jääkaappiin?

No eihän se mahdukaan. :D Yön se oli kelmun alla ilman barbia kostumassa täytteineen ja tänään koristelin sen yhden maissa ja vieraat tuli kolmelta.

Mutta minä teen usein koko pellillisen kokoisen kakun eikä siihenkään saa kupua päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Yhtä juttua mä oon aina ihmetelly... Siis se barbie on siellä kokonaan sisällä? Mites sitten kun kakkua leikataan, eikö se lähde kaatumaan sieltä?

Niinhän se usein taitaa tehdäkin. Mutta mun barbiba pysyikin pystyssä. Minä amputoin siltä jalat ja laitoin sen juomalasiin. Tässä näkyy kakku ja lasi paremmin kuin tuossa toisessa kuvassa:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4418058.jpg

Ja tämä lasijuttu oli siis ihan oma ideani, en löytänyt sitä mistään netistä, mutta pähkäilin tuota kakuntekoa muutaman päivän ja sain keskellä yötä tuollaisen idean. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Yhtä juttua mä oon aina ihmetelly... Siis se barbie on siellä kokonaan sisällä? Mites sitten kun kakkua leikataan, eikö se lähde kaatumaan sieltä?

Niinhän se usein taitaa tehdäkin. Mutta mun barbiba pysyikin pystyssä. Minä amputoin siltä jalat ja laitoin sen juomalasiin. Tässä näkyy kakku ja lasi paremmin kuin tuossa toisessa kuvassa:

Ja tämä lasijuttu oli siis ihan oma ideani, en löytänyt sitä mistään netistä, mutta pähkäilin tuota kakuntekoa muutaman päivän ja sain keskellä yötä tuollaisen idean. :D

No sinähän kekseliäs olit! :D Hieno kakku, ja päivänsankari oli varmasti tyytyväinen.

Lisään vielä, että kakkua oli tosi helppo leikata kun keskellä oli vastassa se lasi.

No sinähän kekseliäs olit! :D Hieno kakku, ja päivänsankari oli varmasti tyytyväinen.

Kiitos! Ja kyllä oli! Vaikkakin sankareita siis kaksi. 4v tyttö ja 6v poika. Huomenna juhlat jatkuu ja kohta menen tekemään Batman-kakkua. Sovittiin lasten kanssa, että lauantaina on tytön kakku ja sunnuntaina pojan. :) Poikakin kyllä tykkäsi, että kakku on hieno mutta samanikäinen kummipoikamme ilmoitti tänään, että hän ei mitään prinsessakakkuja syö. :D

Kiitokset kaikille! Olin tuotokseen itsekin varsin tyytyväinen, vaikka kerman kanssa meinasi tosiaan tuskahiki pukata... ja kun muutenkin se hiki pukkasi. :D

Mutta suosittelen muitakin innokkaita kokeilemaan rohkeasti - ei ollut sen vaikeampi tehdä kuin ihan tavallinen kakku.

tuo lasi-ideasi on loistava! mutta nytpä onkin pakko kysyä, että onko se nukke sit tungettu sinne keskelle ihan ilman mitään suojaa niissä aiemmissa versioissa? kun en ole barbi-kakkujen historiaan perehtynyt :D

Yhteistyössä