NYT kuva lupaamastani barbikakusta! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noniin nyt ois kuvaa Batman-kakusta mutta täytyy sanoa etten ole itse kyllä lopputulokseen tyytyväinen. Ois vaan pitänyt jaksaa tehdä se lakritsikinuski pohjalle, mutta oikaisin tässä kohtaa sen takia kun on niin pirusti ollut tekemistä muutenkin. Ja näilläkeleillä ei kyllä ole ihan iisiä tämä kakkujen teko muuten. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=4421737.jpg

Mutta olosuhteet huomioonottaen olin ihan ok tyytyväinen pursotuksiin. Kokeilin ekaa kertaa tuota mallia.

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
Vau! Hienot kakut! =)

Äitini sanoi tänään isällemme, että "tyttäremme on hieman viitseliäämpi mitä hän koskaan" johon isäni sanoi, että "sinä olitkin aina niin laiska". :D Ovat siis eronneet. Äitini osasi ottaa asian huumorilla, heillä on tapana kettuillu toisilleen toisinaan.

Mutta siis minusta on kiva ilahduttaa lapsia ja olen innostunut tuosta kakunteosta. On haastavaa miettiä, että miten saa kokoon jonkun tietynlaisen kakun. :)

Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:
hienot on kakut mut lähinnä on uskomatonta ettei kukaan ole tähän ketjuun tullut haukkumaan tai jotain kettuilemaan, edes huvikseen tai kateuttaan :D

Mä muuten mietin tota eilen kans, että ei oo edes yhtään ammattileipuria käynyt parjaamassa. :D Nyt kun sanoo näin niin joku sieltä pompahtaa. :D

Yhteistyössä