Lueskelin tota bb:n sivuu ja voi morjes mitä se on laukonut!
Tais hiukan ottaa itsetunnon päälle Cherin pakit!
Ällöttävä jätkä! Ulos talosta sunnuntaina!
Saldorajat paukkuu täällä kun miinusviestiä lähetän!
Tais hiukan ottaa itsetunnon päälle Cherin pakit!
Ällöttävä jätkä! Ulos talosta sunnuntaina!
Saldorajat paukkuu täällä kun miinusviestiä lähetän!