Nyt kyllä harmittaa, voiko tästä pyytää jo jotain hyvitystä!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karhurouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olen sen sortin vaatija, että vaatisin sekä kultasepänliikkeessä että leipomossa korvauksia/selvityksiä. molemmat tapaukset käsittämättömiä!. ei musta kaksi päivää ennen juhlia tehdystä kakusta voi ottaa ku ehkä puolet alkup. hinnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja laiskimus:
hei mä voin tulla vähän "neuvomaan" sun apuna. sen verta nyt itellä alko ottaan aivoon sun puolesta tommonen sörssiminen :kieh:

No apu olis ollut tarpeen tänään leipomolla :headwall: Siellä oli joku elämäänsä kyllästynyt vanhempi tätihenkilö tiskin takana eikä sille ees rautalangasta vääntämällä mennyt jakeluun että mikä mua harmitti. Se ei tajunnut, vaikka kalenterista näytin että kun teillä meni nyt päivämäätä ja päivät sekaisin. Se kattoi mua kuin hullua ja ei vaan raksuttanut. Sitten se väitti mulle vastaan, että ainahan nää tehhään jo perjantaina. Mie siihen että no kerrottekos asiakkaille että saavat vanhaa tavaraa? Ja täti siihen että no joskus muistetaan sanoa. Noooo, sitten se mulle selitti miten kakku paranee vanhetessaan, että hän kerran säästi viikon mansikkakakkua ja se oli vaan parempaa. Ei menny jakeluun että mie en halunnut vanhaa, saati ajella ees taas jäljittämässä sitä pirun torttua.

Lopulta maksoin täyden hinnan ja olin lähdössä kun tuli omistaja paikalle, kiva nuori herrasmies joka oli tapahtuneesta tosi pahoillaan. Se jopa ekalla selittämällä tajusi mitä oli tapahtunut, toisin kuin se tätsy. Omistaja pyysi saada hyvittää ja korvasi takaisin puolet kakun hinnasta. Se nainen ei kattonut muhun päinkään silloin, voin kuvitella mikä papatus on alkanut kun lähdin. Ai miten meinasi alkaa pinna palaa siellä, onneksi omistaja tajusi että tyytymätön asiakas = entinen asiakas, samoin tarina kyllä takuulla kulkee jos asiaa ei korjata.

Eli lopputulos oli tyydyttävä, mutta työtä se teetti!

3. Compare your delivery expenses. http://www.youtube.com/watch?v=mb10wMAIOAg The particular dividends with profitable cash on this kind can be impressive, and also effective hedge finance expense strategies include great wealth-generation prospect of the actual investors required. With reliable expert tips, you are able to exploit that likely as well as build a profitable monetary collection that can create positive profits that may be well worth the 1st purchase. Being familiar with hedge resources is usually the 1st step toward making an investment in your fiscal potential that you can rely on. http://www.youtube.com/watch?v=5bdws6y4VBI Managed Futures : works by using thing in addition to economic futures marketplaces, and also currency markets worldwide. This style of managing relies upon appropriate and reasonable information concerning prices and also other technical information to maximize results.

Yhteistyössä