nyt kyllä oikeesti ketuttaa tuo KELA!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäx

Vieras
mä oon ylensä kiltisti kiikuttanut papareita ja ollut ystävällinen mutta huomenna kun kelaan meen niin saa kyllä joku vieton virkailia kuulla vähän.

meillä siis elokuussa-11 tarkastettiin asumistuki mies aloitti viikonloppu työt koulun ohella jollon tarkastettiin asumistuki,
marraskuussa-11 piti tehdä vuositarkastus ja taas me kolutaan kaikki liput ja laput ja jäätiin oottaan no ei muutosta kaikki pysy ennallaan.

elokuussa piti sit myös tarkistaa kotihoidontuen vanhenpainlisä eiku mikä se njyt oli hoitoraha tai joku.. no se lakkautettiin multa kun mies saa 1kk palkkalaskelman ja ne halus pelata varman päälle ettei mun tarvi maksaa sit kelalle jos ne onkin maksanut liikaa.
No tulot todettiin pieneksi ja lokakuussa 11 sain sen takautuvasti tililleni.
mutta nyt tuli sit taas lappu että se pitää TAAS tarkistaa viimeinen palautus 15.11 mitään ei oo tuloissa tapahtunut ne on pysynyt täysin samana mutta taas kysyttiin 3kk palkkakuitteja ja kun marraskuun palkkakuittikin tarvii ja mies saa sen vasta joulukuussa niin tuota päätöstä ei taaskaan pysty tekeen..

ja nyt oikeesti ärsyttää tuo jatkuva tarkastus. eri asia jos tulot muuttunut mutta kun meillä ei oo.

mutta kun minä olen kotona. mies viikonloput töissä.

ja poitti siis että tuo raha on just myös tarkastettu (elokuussa) että miks ihmeessä se taas pitää tarkistaa tulot on samat,ite olen kotona,lapsimäärä ei ole muuttunut.

Yhteistyössä