Nyt kyllä on paska olo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono äiti

Vieras
Kohta neljä vuotias poikani on saanut nyt n. 2 viikon ajan ns. kauhukohtauksia eli n. tunnin yöunien jälkeen herää itkemään ja ei meinaa herätä millään usein myös huutaa äitiä. Nyt hän sitten äsken sanoi kun hermostuin hänelle kun melkein kaatoi pikkuveljensä, joka istui syöttötuolissa, että äiti kun minä nään niitä painajaisia kun sinä hermostut minulle ja olet niin vihainen.

Ihan kuin olis harvinaisen älykäs toi sun poikas. Että osaa noin käyttää äitinsä ahdistusta hyväkseen. Enpä usko että ne kauhukohtaukset äidistä johtuvat. Ei lapsi sitä ainakaan noin tiedosta ja osaisi ilmaista. Käyttää nyt vissiin vaan äidin tunteita hyväkseen.

Joo tuskin näkee siitä painajaisia, luultavasti nyt koitti käyttää hyväkseen sun suuttumustas. Tai koitti saada sut olla suuttumatta. Joten varmasti olet hyvä äiti, lasten tarvitsee nähdä myös vihainen vanhempi koska eihän ne muuten koskaan osaa käyttäytyä jollei ole koskaan nähnyt vihaista ihmistä.

Olen kyllä huomannut aikaisemminkin, että tää meidän nuori mies tietää kyllä millä sanoilla saa äidin surulliseksi...on sana hallussa. Tuntuu kuitenkin, että pitäisi olla hermostumatta ja joskus kyllä syyllistyn turhaan rettuuttamiseen esim. kädestä omaan huoneeseen ja sit armoton morkkis sen jälkeen.

Nyt omien lasten jälkeen olen enemmän alkanut kelaamaan omaa lapsuuttani joka ei todellakaan ole ollut helppo. Muistan esim. olleeni puhelinpöydän alla piilossa kun isä riehui puukon kanssa ja uhkaili äitiä. Eron jälkeen kun isälläni oli tapaamisoikeus on isä kulettanut minua pitkin öitä mm. tätien luona kylässä ja minä odotin autossa, hän jätti minut keskellä yötä yksin ym ym. Tekisi kyllä mieli jonkun kanssa asioista jutella, mutta tällä hetkellä ei ole oikein sellaista ystävää kenen kanssa näistä aisioista voisi puhua.

Yhteistyössä