nyt kyllä suututtaa !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aluksi luulin, että tyttöä harmittaisi myöhemmin, mutta nyt luulen, että teko oli ihan harkittu. Hän kulkee omia polkujaan, tekee omat päätöksensä eikä ole millään lailla velvollinen pitämään myrna-kuppeja kaapissa eikä kalevala-korua kaulassa ;) En voi olla ihailematta määrätietoisuutta vaikka ajattelinkin aluksi, että lahjojen myyminen on röyhkeää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hän on varma asiasta en minä. Toisaalta, luotan kyllä tyttöön, lähtee armeijaankin heinäkuussa :D

Hih, kuulostaa tutulta ;) Tuo oli minun vaihtoehto B aikoinaan, valitsin kuitenkin A:n, mika oli toihin lahto ulkomaille vuodeksi, ja taalla sita edelleen ollaan, ja on oltu jo reilu 8v. Tarkoitus oli palata sen vuoden jalkeen ja hakea sitten poliisiksi, mutta tulinkin toisiin aatoksiin seurattuani mita siihen poliisin hommaan sisaltyy... Onnea kuitenkin tytollesi ja hyva etta on unelmia ja itseluottamusta!

Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Aluksi luulin, että tyttöä harmittaisi myöhemmin, mutta nyt luulen, että teko oli ihan harkittu. Hän kulkee omia polkujaan, tekee omat päätöksensä eikä ole millään lailla velvollinen pitämään myrna-kuppeja kaapissa eikä kalevala-korua kaulassa ;) En voi olla ihailematta määrätietoisuutta vaikka ajattelinkin aluksi, että lahjojen myyminen on röyhkeää.

Sait minut ajattelemaan asiaa samalla tavalla kuin sinä. Tyttö on aina ollut vähän "erilainen". Pienenä leikki muovisilla sotilailla kun kaverit leikkivät nukeilla. Ainot vähänkään tyttömäinen ominaisuus hänessä on kiinnostus hevosiin, ne ovatkin koko elämä ja henki. Välillä lauantai aamuisin on hupaisaa mennä autotalliin katsomaan miksi sieltä kuuluu pauketta ja huomata tytön hakkaavan pitsipöksyissään nyrkkeilysäkkiä :D

Yhteistyössä