hyvästi kaikki ne jotka joskus vaivautuivat minua täällä tukemaan! valtaosa on kuitenkin ollut minua vastaan joka asiassa joten vetäydyn tältä palstalta! tuo viimeisin otti niin päähän, teidän kommenttinne kun takerruitte kaikkein pienimpään asiaan josta ei ollut kyse vaan teitte minusta varkaan ja huijarin! äitini vielä tänäänkin itki eilistä välikohtausta, miksi hänelle aina käy näin! miksi hänelle vihat niskaan vaikka minä olin "syyllinen" ilman että olin tehnyt mitään väärää! vaikka te toisin minut tuomitsitte tajuamatta mitä todella oli tapahtunut! veikkaan että valtaosa olisi toiminut juuri samalla lailla jos teidän äidillenne olisi noin tehty! äitini ei ollut yhtään pahoillaan miten asian hoidin vaan pyysi että teen jatkotoimenpiteitä tapahtuneesta ja niin teenkin vaikka kuinka tappelisitte vastaan! ei pahemmin hetkauta vaikka itku melkein tuli välillä kun juttujanne luin tänä aamuna. sinä harmaa voit saman tien painua helvettiin täältä pahoittamasta toisten mieltä, olet joka asiaan sotkeutumassa ja morkkaamassa toisia aivan yksinkertaisissa asioissa! minä en muuttanut tarinaa vaan te hyvät palstailijat hyvät naurutkin sai kyllä välillä miten saatte yhdestä sanasta väännettyä toista! mutta tämähän on ihan tuttua täällä! minulle on nyt tapahtunut muutakin kuin vain tämä palsta ja ravintola juttu, olisi ollut kiva siitä täällä kertoa mutta lähden jonnekkin muualle sen kertomaan!
voikaa hyvin!
terv. Bella de la Rosa
voikaa hyvin!
terv. Bella de la Rosa