Nyt lähtee jo soitto kytille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paranormal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Paranormal

Jäsen
08.09.2008
95
0
6
Nuo yläkerran pojat bilettää ja äsken oli joku iso tummaihoinen mies oittamassa mun ovikelloa, katoin ovisilmästä vaan eipä tehny mieli avata |O
Varsinkaan kun eii oo asunnon omistaja |O
MItähän asiaa silläkin oli. Ois vielä mulla se iso koira turvana, joka oli meillä kotia oottamassa, suojelus viettinen, sen kanssa oisinki voinu avata et mitäs asiaa pojalla on |O
Mut nyt perkule!
Saako sen päivystävän poliisin numeron numerotiedustelusta siis????

Alko pelottaa et miks ne mun ovelle tulee :O yleensä oon valittanu heille itelleen parvekkene kautta mut tänään en, on tappeluja ja muuta käytävässä, tämä siis toistuvaa, uskaltaakohan poliiseille sanoa että ovikelloa soittaneet etteivät mainitse sitä ja sitten ovat loppuyön tuossa oven takana ja tulleevat vielä läpi ovesta. :|
Hitto ko alko pelottaa..

mulla on aika isokynnys soitella tuommosista 112...ja poliisilla ei ole enää omaa numeroa vaan 112 ohjautuu 10022 numerosta..toinen vielä et lähepä tuonne rappuun avaamaan ovee kun asuu vitosessa ja nuo ravaa rapussa koko ajan..

Soita sinne 112 ja selitä tilanne. Pääset mahdollisesti puhumaan niitten poliisien kanssa ja voit sit kertoa niille mikä sua pelottaa ja mitä siellä tapahtuu... Eikä ne sit mainitse siitä ovikellon soittelusta niille soittelijoille mitään.

Onneksi mein talossa on selkeästi perheelliset toisesa rapussa ja riehujat toisessa rapussa :laugh: En kai mie niihin riehujiin kuulu (nouvei :saint: ) mut niitten rapussa elelen jo kymmenettä vuotta. Naapuriki hullu, saahaan tehä mitä mieli tekkee. Kostoksi se tullee lainaan hammasharjaa.

Aikoinaan kun olin sinkkukämpässäni ja vuorotyöläinen ja tulin yöllä töistä. Parituntia meni ja saapu naapurin junnu kavereiden ja ylimäärästen kanssa kotiinsa jatkoille. Kaiken mä siedän,mutta turha ölvertäminen ei mee tajuntaan. Kävin soittaa ovikelloa ja pyysin olee hiljaa. No joku vieraista soitti suutansa ja minä päreeni. Soitin poliisit siltä seisomalta ja sen jäleen ollaankin oltu naapurin kanssa väleissä. Edelleen vaikka en asunut siellä 16.sta vuoteen.

:flower: :flower: Kaikille vastanneille, epäröin yhä kun uskalla kuitenkaan sen jälkeen nukkua jos alakaavat riehua mun ovellani :(
Nyt kun ois puoliso, vaan kun on yh..
Höh.
Onneks huomenna kuitenki lähetään tyttöystävän luo maalle joten hetkeks pääsee tästä talosta pois---

Alkuperäinen kirjoittaja piipariini:
:flower: :flower: Kaikille vastanneille, epäröin yhä kun uskalla kuitenkaan sen jälkeen nukkua jos alakaavat riehua mun ovellani :(
Nyt kun ois puoliso, vaan kun on yh..
Höh.
Onneks huomenna kuitenki lähetään tyttöystävän luo maalle joten hetkeks pääsee tästä talosta pois---

ei ne poliisit kerro porukalle että mistä se valitus on tullu...

Yhteistyössä