Nyt lähtee jo soitto kytille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paranormal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja piipariini:
No soitin sitten, kohta avaamaan ovee, pelottaa jo tuo matka hissille, poliisit soittelee tuossa kunhan ovat pihassa.. onneks ei tarvi ootella alaovella..

Muista ottaa kotis avain mukaan,et pääset viel sisällekki...

kiva ku kuitenki rohkastuit lopettaan sen metelin :) toivon sydämestäni että kaikki ok sen jälkeen..
itse joskus keräilly naapurin lapsia pihalta kotiin yöllä ku äiti otti kuppia toisessa naapurissa.. siitä sai kuulla kerran jos toisenki.. harmittaa ku menin vaan hakemaan sisään ja kotiinsa (1-5v lapset) enkä ilmottanu minneen siitä sitte.. ei olu eka kerta ja meteli oli jatkuvaa...

Alkuperäinen kirjoittaja onpas:
kiva ku kuitenki rohkastuit lopettaan sen metelin :) toivon sydämestäni että kaikki ok sen jälkeen..
itse joskus keräilly naapurin lapsia pihalta kotiin yöllä ku äiti otti kuppia toisessa naapurissa.. siitä sai kuulla kerran jos toisenki.. harmittaa ku menin vaan hakemaan sisään ja kotiinsa (1-5v lapset) enkä ilmottanu minneen siitä sitte.. ei olu eka kerta ja meteli oli jatkuvaa...

Voi hitto, oikein teit kyllä sinäki, se ei vaan alkoholistit usein kestä just tuota et asioihin puututaan :|
Tulis nyt ne poliisit, eiku vaan lisää sakkia lappaa et kiva se on tuonne mennä nyt värjötteleen pimeeseen, oiskohan tosta mun kissan kokosesta koirasta turvaa :saint: Varmaan laskee alleen (lue:mun päälle) jos joku tulee uhoomaan, on niin vanha jo et hätäpissat ja ilopissat lirahtaa vähä turhanki heleppoon :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja itse unohdin:
No soitin sitten, kohta avaamaan ovee, pelottaa jo tuo matka hissille, poliisit soittelee tuossa kunhan ovat pihassa.. onneks ei tarvi ootella alaovella..

Muista ottaa kotis avain mukaan,et pääset viel sisällekki...

:laugh: Joo taskussa on ja takki päällä istun tässä :D

Hyvä hyvä:)

Woi Weetosss! Pojilla loppu just bileet ja kyttiä ei oo kuulunu. Hermostuukohan ne nyt, kuitenni 40minsaa sitte soitin... Väsyttää ja tahtoisin olla jo nukkumassakin kun on se reissu, rrrakastan naapuria nyt niin paljon et nuo ylöskirjatut tiedot niien bileistä lähtee taloyhtiölle, kun sattuu hallituksen puheenjohtaja asumaan heiän vieressä ja juteltu metelistä siitä vielä allekirjotusta kehiin nii hyvä tulee :kieh: :kieh:
Nyt harmittaa ku ne kytät tulee turhaan ja ihan nolona joutuu olla...PERHANA! Arvasin tän.
nyt on ihan hiljasta talossa---

Alkuperäinen kirjoittaja ootpas:
kerrostalokyttä,hyi helvetti

voisitko ystävällisesti kertoa miten itse saat nukutuksi jos hirvee möykkä rapussa?
mun kotiin on tultu keskellä yötä, biletetty 2 kertaa viikossa, mun kolmannen kerroksen asunnon parvekkeelle on kiivetty ja vedetty sähköt omalle parvekkeelle jatkoroikan avulla

Arvaa onko kiva kun tulee kotiin töistä joskus puolenyön aikaan ja parhaimmassa tapauksessa 2 eri naapuria möykkää vielä silloin?
Tai onko kiva että lapset heräävät siihen möykkään?

Jos toi on sun mielestä kerrostalo kyttäämistä niin sitten suurinpiirtein kaikki joilla lapsia on ja asuvat kerrostalossa ovat näitä juuri

Nuo yläkerran pojat bilettää ja äsken oli joku iso tummaihoinen mies oittamassa mun ovikelloa, katoin ovisilmästä vaan eipä tehny mieli avata |O
Varsinkaan kun eii oo asunnon omistaja |O
MItähän asiaa silläkin oli. Ois vielä mulla se iso koira turvana, joka oli meillä kotia oottamassa, suojelus viettinen, sen kanssa oisinki voinu avata et mitäs asiaa pojalla on |O
Mut nyt perkule!
Saako sen päivystävän poliisin numeron numerotiedustelusta siis????

Kuka pelkää MUSTAA miestä?

Alkuperäinen kirjoittaja Just joo:
Nuo yläkerran pojat bilettää ja äsken oli joku iso tummaihoinen mies oittamassa mun ovikelloa, katoin ovisilmästä vaan eipä tehny mieli avata |O
Varsinkaan kun eii oo asunnon omistaja |O
MItähän asiaa silläkin oli. Ois vielä mulla se iso koira turvana, joka oli meillä kotia oottamassa, suojelus viettinen, sen kanssa oisinki voinu avata et mitäs asiaa pojalla on |O
Mut nyt perkule!
Saako sen päivystävän poliisin numeron numerotiedustelusta siis????

Kuka pelkää MUSTAA miestä?

Hah,eipä uskalla mun ovelle tulla :whistle:

Yhteistyössä