nyt loppu herkuttelu perkele!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mama

Vieras
mä oon lihonu 7kg :o painan yli 90kg :o ja 158cm pitkä!!
mies alotti aamuvuoron tekemisen vallan 4kk sitten, ja joka ehtoo tehään kaikkee hyvää (rasvasta) iltapalaks. ei tullut itelle ja lapselle tehtyä mitään herkkuja kun teki pelkkää iltaa. voi helevetin helevetti!!!
 
Sama täällä, joka ilta tulee jotain herkua väännettyä kun lapset menee unille ja ihan turha toivoakaane ttä laihtus yhtään.Pitäs vaan saada itteään niskasta kiinni, mutta kun suklaaki on vaan niiiin hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sama täällä, joka ilta tulee jotain herkua väännettyä kun lapset menee unille ja ihan turha toivoakaane ttä laihtus yhtään.Pitäs vaan saada itteään niskasta kiinni, mutta kun suklaaki on vaan niiiin hyvää.

Just niinku mä oisin kirjottanu ton.... :( ei paljoo naurata kymmenien kilojen ylipaino!
 
En usko, että loppuu, et pysty siihen. Huomenna herkuttelet lisää ja kolmen kuukauden päästä painat 100kg. Joudut uusimaan vaatevarastoasi ISOMPIIN vaatteisiin, ostat paitasi retkiosastolta paikasta: teltat. Puolen vuoden päästä vaaka näyttää 105kg, vuoden päästä painat 114kg, mutta et tiedä sitä itse koska vaakasi hajoaa 11 kuukauden päästä. Kesällä joudut käyttämään tarjoustalon krokseja koska et saa enää kengännauhojasi itse kiinni. Kaupassa myydään ei oota kun pyydät fazerin sinistä. Kauppias ajattelee parastasi, sinä vain parasta eli fazerin sinistä. Joudut lähtettämään miehesi kauppaan, ethän jaksaisi itse sinne mennäkään. Mukava kohtalo, vai mitä? Mutta ei se onneks ikuisesti jatku, neljä vuotta ja olet haudassa, sydän pettää.


































Toivottavasti heräät, tämä oli kärjistetty kirjoitus ja vitsi kuten tajusit. Mut jotain voit silti tehdä :)
 

Yhteistyössä