NYT LOPPU LAIHDUTUS PRKL!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja posraas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

posraas

Vieras
Meni hermot lopulisesti, 8 kg pudotettu ja nyt KUUKAUDEN (!!!!) jumittanu 65 kilossa!! Vaikka 1200 kaloria päivässä vedän ja liikun hullun lailla niin nää läskit vaan jumittaa, enjaksaenjaksa!! Oon ollu ilman herkkuja, pitsaa, karkkia, sipsejä, siideriä you name it jo 3 kk ja nyt suuntaan cittariin ja ostan noita kaikkia edellämainittuja ja syön niin kauan kunnes oksennan. Perkele!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no olen mä kuullut jumeista, mutta parin viikon sellaisista! Tammikuun vika päivä olin punninnut, 65 kg ja tänä aamuna kävin, 65 kg!! Meinas itku päästä!

Mulla jumi kesti kaksi vuotta ja sit kyllästyin. Nyt on sit kiloja tullut yli 10 lisää ja toivoisin olevani edes siinä jumipainossa nyt. Eli herkuttele maltillisesti vaikka tämä vloppu, mutta pidä mielessä että maanantaina palaat ruotuun ja jatkat hienoa työtäsi. Olet jo saavuttanut hienosti -8kg! Se on parempi kuin +8kg! Ole ylpeä itsestäsi!!

no juu...mä oonkin kyllä. Ylpee siis. :) Tavoitteeseen vielä kuitenkin 7 kg matkaa ja kesään mennessä pitäs lähteä, joten meinaa paniikki iskeä. Pilaankohan kaiken jos nyt mässään ihan olan takaa? Vain tämän illan?

pystyn mä! Nyt ei tekiskään mieli enää mennä ostamaan niitä mässyjä....mutta jos menisin kuitenkin. Oon tosi hyvin pystyny oleen tiukkana mutta nyt tuntuu et tekis mieli repsahtaa edes täks illaks...

no kiloklubi käskee syödä 1700 kaloria, ja nyt vasta viimeset kaks viikkoo oon syöny vaan 1200 kun toi paino ei tippunu....mut tähän asti siis joo 1700 kaloria ja sillä ne kilot lähtikin.

Olet ihan varmasti säästöliekillä. Mässää päivä ja sitten lisää päivittäis kalorit 1600 vähintään jos viä liikut paljon ja luultavasti sekin on liian vähän.

No luultavasti kyseessä oli jumi jota pahensit laskemalla kalorit 1200 ja nyt olet säästöliekillä. Siirry vähäks aikaa vaikka 300 vajeelle ja liiku paljon. Kyllä ne kilot alkaa tippua taas. Noin kevyenä paino voi jumittaa pitkänkin ajan. Tsemppiä.

oon merkinny liikunnat oikein. Mut en mä ymmärrä sitä vajetta?? Noina 1200 kalorin päivinä se mun vaje on ollu jotain yli 800 ku suositus sen 450. Mitä se oikein meinaa??

Alkuperäinen kirjoittaja hei!:
Alapas karppaamaan nii voit syödä 2000 kaloria ja siliti laihtua eikä tartte nähdä nälkää!

Älä vain ala metodia vaihtaan kun hyvin on tippunut noilla keinoilla! Sotket vain koko kropan aineenvaihdunnan! Nyt pidät hyvillä mielin herkkupäivän ja jatkat sit taas sen jälkeen samalla linjalla. :D Ja jätä vaikka punnitus väliin ens viikolla, niin ei näy hetkelliset turvotukset tuloksessa.

öö eli siis jos kilokulubi suosittaa mulle 1700 kaloria ja syön sen verran ja vaje on 450 niin sit mun pitäs laihtua? Jos haluaisin pitää tän painon nii mun pitäs syödä toi 1700 + ne vajeen 450 kaloria?

Kiitos tosta linkistä!