N
nih
Vieras
Mulla olis vaikka mitä Reimatecin jne välikausipukua ja lähes käyttämättömiä kenkiä ja juhlakenkiä tuolla, mutta laitan kaikki huutonettiin enkä anna niitä veljeni tytölle. Ärsyttää se, että aina saa olla antamassa ja hyvä kun siitä kiitoksen saa. Saamapuolelle en pääse ikinä. Kaikki kelpaa kyllä heille ja ovat vain tyytyväisiä,kun mitään ei tarvitsisi itse hankkia, mutta alkaarasittaa. Ja asetelma on kuitenkin se, ettäminä tässäolen se persaukisempi kuin he.
Veljentyttöni on minulle lähes yhtä rakas kuin omat lapseni, mutta kyllä minä nyt myy nuo huutiksessa ja hankin niillä rahoilla omilleni mitä tarvitsevat. Ehkä sitä oppii arvostamaan minun antamia vaatteita ja tarvikkeita, kun huomaa minkä verran niitä oikeasti pitää lapselle ostaa ja mitäne maksaa.
Veljentyttöni on minulle lähes yhtä rakas kuin omat lapseni, mutta kyllä minä nyt myy nuo huutiksessa ja hankin niillä rahoilla omilleni mitä tarvitsevat. Ehkä sitä oppii arvostamaan minun antamia vaatteita ja tarvikkeita, kun huomaa minkä verran niitä oikeasti pitää lapselle ostaa ja mitäne maksaa.