Nyt loppui mun yhden yön suhteet :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja horo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä vielä mitä rahoilla teen, mutta en usko että ostaisin niillä itselleni mitään. Miestä en tunne, mutta ei tunnu kivalta ajatus että hän joskus tulee jossain vastaan kavereineen ja hänen kaveritkin sitten pitää mua maksullisena. Jos olisin varma että näen tämän miehen vielä niin pitäisin rahat lompakossani ja tyrkkäisin takaisn hälle kun näksin, sen verran ällöttää

Juu eli mies on onnistunut siinä mitä tavoittelikin, sai ap:n tuntemaan itsensä huonoksi ja ap vielä suostuu moiseen. Oot kai niitä jotka käy maahan makaamaan ja sanoo että kävelkää mun yli, ei mitään hätää.

Otsikon perusteella luulin, että olisit lopettamassa sen "naisenraatelu" -uutisen perusteella. Eiks siinä ollut nainen vienyt asunnolleen tuntemattoman miehen. Mä en kyllä uskaltaisi tuollaista edes harrastaa. Sen verran on hulluja maailmassa :(

Eikö teillä pelota lähteä jonkun tuntemattoman matkaan?

[QUOTE="Vieras";23307197]Otsikon perusteella luulin, että olisit lopettamassa sen "naisenraatelu" -uutisen perusteella. Eiks siinä ollut nainen vienyt asunnolleen tuntemattoman miehen. Mä en kyllä uskaltaisi tuollaista edes harrastaa. Sen verran on hulluja maailmassa :(

Eikö teillä pelota lähteä jonkun tuntemattoman matkaan?[/QUOTE]

Olihan sinunkin puolisosi sinulle aluksi tuntematon, eikö?

[QUOTE="vieras";23307205]Olihan sinunkin puolisosi sinulle aluksi tuntematon, eikö?[/QUOTE]

Mutta en mä ole suoraan kapakasta hänen matkaansa lähtenyt. Taitaa olla tavallista sitten lähtee suoraan kämpille jonkun täysin tuntemattoman kanssa.

Mikä tossa on ongelma?

Jos noin ois käynyt ikinä..(2 kertaa) Niin molemmilla kerroilla oon aina ollut
tyytyväinen... Tosin kaikki kaks kertaa on tehnyt mul semmosen 55 € yhteensä.
Mut hei... Poimin mä 5 snt:senkin maasta, joten kyl 200 € on aina 200 €.

Sun maailmankatsomukses on ihan pimee.

[QUOTE="Vieras";23307197]Otsikon perusteella luulin, että olisit lopettamassa sen "naisenraatelu" -uutisen perusteella. Eiks siinä ollut nainen vienyt asunnolleen tuntemattoman miehen. Mä en kyllä uskaltaisi tuollaista edes harrastaa. Sen verran on hulluja maailmassa :(

Eikö teillä pelota lähteä jonkun tuntemattoman matkaan?[/QUOTE]

Ja kyl siin tuli vähän semmonen olo, et uskaltaako täsä enää kun mullakaan
se ei koskaan oo sama mies.

Mut kyl sit taas niis kuvis niin en mää koskaan kyl ton näköstä miestä oo
halunnut, enkä ottanut tolleen pukeutuvaa. Mut kun ei sitä tosiaan tiedä.
Niin en kyl enään baaris ketään vie himaan, enkä mee kenelekkään.
Jos pillua annan niin sit enään pidemmän tuntemisen pääl...Tosi sairasta ja pelottavaa tommonen =(

Onpas täällä rahankipeitä naisia. Mua ei olisi ikinä tehnyt iloiseksi tuollainen, enkä todellakaan olisi käyttänyt niitä mihinkään, saati itseeni vielä.

Puistattavaa. Ja taas olen kiitollinen siitä, että olen jättänyt yhden yön suhteet muille ja pysynyt itse niistä kaukana.

[QUOTE="pena";23306924]no siinä on sulle rahat lääkkeisiin kun haet niitä sukupuolitauteihin... Ei kannata jakaa itteensä kaikille idiooteille.[/QUOTE]

ai se äijä jo vaimonsakin on siinä tapauksessa tartuttanu. Ei kuulosta sinkulta.

Mä en usko että mies ajatteli rahat sinulle jättäessään, että "häähää tunnetpa itsesi halvaksi kun heräät". Tai jos hän näin olisi ajatellut, olisi yöpöydällä ollut jotain 20-50e. Enemmin ajattelisin, että mies tahtoi rahoillaan kiittää sinua yöstä. Ehkä samainen mies ostelee muutenkin kalliita lahjoja tyttöystävilleen jne.

Mutta mikä siinä lahjan vastaanottamisessa on niin vaikeaa? Ei se tee sinusta huoraa, sillä et mitään pyytänytkään. Hemmottele itseäsi tai niinkuin joku jo ehdottikin: lahjoita rahat eteenpäin. Pää pystyyn nyt ja hymy huulille. :)

onhan toi vähän inhottavaa, mutta käyny mikä käyny joten jos seksi miehen kanssa on ollut sinulle mieluista (ei vastentahtoista) niin älä ainakaa kauhean kauan jaksa omaa itseäsi inhota, koska et voinut tietää että näin pääsi käymään.

Jos mies oli sen verran miellyttävä ja seksi sen verta hyvää ettei tuollaista olisi mitenkään voinut arvata/kuvitellakkaan niin hihkuisin varmaan onnesta ja todellakin menisin ostamaan kaikkea tarpeellista + vähemmän tarpeellista. :D

että tän miehen mieleen ei tullut mikään maksullinen nainen-episodi, vaan ehkäpä yllätysmielessä/hyvää hyvyyttään antoi "tippiä" hyvästä yöstä. Miehet ei ajattele niin monimutkaisesti...
Eikö teillä kummallakin ollut kuitenkin tarkoitusperä sama, etkä itseäsi tälle miehelle rahasta tarjonnut vaan halusit itsekin seksiä! Nyt tuli vielä vaan bonukset päälle :) Ei se sinusta maksullista naista tee. Miksi se rahaa muuttaa sinut likaiseksi kun et sitä kerran pyytänyt? Nyt kuule käytät rahat johonkin kivaan, suosittelen vaikka tosiaan kauneushoitoa yms. palvelua joka ei ole konkreettinen esine. Jos vaikka menet ostamaan noilla rahoilla kengät niin ne sitten muistuttaa sinua asiasta aina ja saattavat jäädä kaappiin jos se noin sinua vaivaa. Tai lahjoita hyväntekeväisyyteen.

Jos se mies oli tottunut maksamaan seksistä ja sen näköinen ettei kukaan sille yleensä ilmaiseksi anna. Tai sit olit niin hyvä että halus maksaa.
Mulle kerran sano yks mies että "Kyllä tollasesta panosta vois maksaa", mä vaan naurahdin, otin kohteliaisuutena.

No jos tosta nyt jotain hyvää voi sanoa niin olet ollut ainakin hintasi väärti. 50€ olisi ollut jo todella halventavaa.

Toisaalta, yhden illan juttu joten tuskin tulet törmäämään jatkossa. Jos näet niin sanot että maksoi 300€ liian vähän viime kerralla.

Pääasia kuitenkin että itse tietää mitä on ja tekee.

Yhteistyössä