Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Älä palkoile!!! Se takki oli ihan jees, mutta korsetti...........oli kyllä korsetti.
Tyylikkyys on venyvä käsite, mutta ultimategootteilut tai anime-/mangasohlailut ei ole tyylikkäitä kyllä koskaan - ja sen nyt näkee perssilmälläkin.
Ja sanottakoon vielä, että mun mielestä kaikkien ei pidäkään olla samasta muotista, mutta rajat ne on perkeleelläkin.
En palkoile, hengittelen syvään ja hymyilen![]()
Meidän maut nyt ilmeisestikin on ihan eri päistä... noh, tuota kaikien tuntemaa makuasteikkoaMä tykkään kaikesta mahollisimman eroavasta, sä tykkäät vähän vähemmän eroavasta...
Musta vaan tykkäämättömyyden voi ilmasta vähän nätimminkin, kuin kiroamalla ja räkättämällä. Mäkin olen yleensä ihan hiljaa ja nätisti kun näen omaan silmään tylsimyksiä![]()
Kunhan et Tuskassa naura päin mun naamaa, yritä keretä bajamajan taa ennen nauruntyrskähdystä. Muuten mä palkoilen. :|![]()
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Näkisittepä mitä tänään laitan päälle kun lähden juhlimaan illalla
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Näkisittepä mitä tänään laitan päälle kun lähden juhlimaan illalla
Millaisiin juhliin lähdet?
Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:Ne on sellaisetmukavat, vähän isommat bileet. Sinne on jonkinlainen pukeutumiskoodikin ja uskon sen täyttäväni aika hyvin. Lähinnä siellä tulee näkemään vähäpukeisia ihmisiä, lateksia, nahkaa yms.