Nyt mä en oikeesti enää jaksa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynytsuhteeseen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynytsuhteeseen

Vieras
Nyt se tuli, totaalinen loppu, miehen sietämiselle siis... Tekee koko ajan töitä, ja sit töiden jälkeen menee omia menojaan, on melko vähän kotona... Tänään sit soitin, että onko kiirettä töissä, sanoi että ei ole... Olivat siinä kahvilla just...

No, laitoin perään tekstarin, että voisko nyt kerrankin tulla aikaisemmin kotiin... No, tuli viesti, että onkin kiirettä... Rauhallisuus muuttui siis kamalaksi kiireeksi 5 minuutissa...

Sitten se soittaa kun eivät ole enää kahvilla, että mää oon ihan pässi, kun VAADIN sitä tulemaan kotiin ennen ku työt loppuu... just, en todellakaan ole vaatinut...

Sanoin sille sitten suoraan, että mua ärsyttää se, että se voi lähteä töistä aikasemmin, PALJON AIKASEMMIN silloin, jos hällä sattuu olemaan omia menoja, kuten saunailtaa tai baariin menoa... No, sittenkin olin pässi, eikä mies kuulemma enää jaksa minua... Ei tosin osannut perustella miksei, vaan löi luurin korvaan. Laitoinpa viestin, missä sanoin, että ei tarvitse tulla sitten kotiin ollenkaan... No, katsotaanpa, tuleeko...

Mä olen vaan niin totaalisen loppu, koska musta tuntuu, että ole yh. Meillä siis 1 vuotias lapsi. Lisäks musta tuntuu, että mulla on joku vaikeesti käyttäytyvä teini huollettavana, jolle mun pitää kuitenkin tehdä ruoka ja pitää koti puhtaana... Jota näkyy kotona vain silloin, kun pannu on kuumana!!!

Kiitos ja anteeksi purkaukseni.

Niin ja lisäks mä olen vielä saakelin huono äiti... Kun syötiin tytön kanssa iltapalaa, niin samalla kirjoitin tekstiviestiä miehelle, sitten tyttö nipisti, ja läppäsin vähän sormille... Se oli sellanen reaktio, kun kävi niin hemmetin kipeää... Mut silti, olen vihainen itselleni... :(

Voi että, ihan kuin minun suusta. Meillä on kaksi lasta ja mies on töissä koko ajan. Kotona kun on, tekee omiaan ja viikonloppuisin harrastaa. Meillä ei ole ketään keneltä pyytää apua lastenhoidossa, joten olen aina yksin lasten kanssa. Kävin tänäänkin gynellä lasten kanssa kun en olisi muuten päässyt.

Olen sanonut miehelle, että en jaksa, mutta mies vetoaa kiireeseen töissä. Harrastusta en halua mieheltä kieltää. Ymmärrän, että on rankkaa tehdä koko ajan töitä, joten omaakin aikaa on toki saatava, mutta silti.

Vaikea tilanne, molemmat taidetaan olla väsyneitä tahollamme.

Niin, miehen mielestä on... Mä olen oikeesti alkanut miettiin, että sillä on joku toinen... Mun kanssa se ei koskaan halua lähteä ulos eikä viihteelle... Jos sanon hommaavani lapsen vahdin, tuleekin tekosyitä, miksei mies voikaan lähteä, kuten ei jaksa, ei halua, ja sekin, että kukaan kaveri ei ole lähdössä... Niin, en mä ketään sen kavereita edes haluaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Niin, miehen mielestä on... Mä olen oikeesti alkanut miettiin, että sillä on joku toinen... Mun kanssa se ei koskaan halua lähteä ulos eikä viihteelle... Jos sanon hommaavani lapsen vahdin, tuleekin tekosyitä, miksei mies voikaan lähteä, kuten ei jaksa, ei halua, ja sekin, että kukaan kaveri ei ole lähdössä... Niin, en mä ketään sen kavereita edes haluaisi...

Tää kyllä kuulostaisi että on joku toinen tai yrittää kovasti iskeä sieltä baarista.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja surullista:

Tää kyllä kuulostaisi että on joku toinen tai yrittää kovasti iskeä sieltä baarista.. :/

sama tuli mullaki mieleen :O

Alkuperäinen kirjoittaja boing:
Alkuperäinen kirjoittaja surullista:

sama tuli mullaki mieleen :O

:/ Mitä mä teen?? Palkkaanko jonku yksityisetsivän vai lähdenkö itse kytikselle???

Onko sulla muita kavereita kenen kanssa voisit lähteä viihteelle jos kerta sun miestä ei kiinnosta/innostakkaan lähteä mihinkään?
Jos asutte pienehkössä kaupungissa niin miehellesi saattais tulla vähän hätä kun ilmottaisit meneväs viihteelle, jos se pelkäis että joku tulee sulle baarissa kertomaan sen touhuista tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Noh:
Onko sulla muita kavereita kenen kanssa voisit lähteä viihteelle jos kerta sun miestä ei kiinnosta/innostakkaan lähteä mihinkään?
Jos asutte pienehkössä kaupungissa niin miehellesi saattais tulla vähän hätä kun ilmottaisit meneväs viihteelle, jos se pelkäis että joku tulee sulle baarissa kertomaan sen touhuista tms.

No onhan mulla, ja olen muutaman kerran käynytkin... Asutaan todella pienellä paikkakunnalla, ja täältä yleensä käydään baareissa muualla paikkakunnalla, joten siellä taas ei hevin meidän kunnan porukkaa tunneta. Enkä muutenkaan usko, että on kovin näyttävästi esiintynyt kenenkään vieraan seurassa, jos on esiintynyt ylipäänsä ollenkaan... En kuitenkaan usko, että mies haluaa mua satuttaa... Vaikka kylläkin satuttaa jo noilla sen kommenteilla... :( Mutta en usko, että muiden nähen vehtaisi...

Alkuperäinen kirjoittaja palstan elämää:
Aina jaksaa kummastuttaa millaisiin suhteisiin naiset suostuu..

Eikö!!! Voi kun tän olisin tiennyt sillon, kun tahdon sanottiin... Mutta ootko kuullu, että ihmisilläkin on taipumus muuttua???

No sähän voit nyt uskoa että miehesi muuttuu ja siitä tulee rakastava aviomies ja huolehtiva isä. :) eikai mikään ole mahdotonta.

Aina jaksaa kummastuttaa millaisiin suhteisiin naiset suostuu..

Eikö!!! Voi kun tän olisin tiennyt sillon, kun tahdon sanottiin... Mutta ootko kuullu, että ihmisilläkin on taipumus muuttua???

No sähän voit nyt uskoa että miehesi muuttuu ja siitä tulee rakastava aviomies ja huolehtiva isä. :) eikai mikään ole mahdotonta.

Niinpä! Ja siihen mä just toivonkin vinkkejä... Ja JOS mies jäis kiinni pettämisestä, siitä ei todellakaan tulis hyvää aviomiestä mulle.