nyt mä jätin sen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää ikinä.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää ikinä.

Vieras
miehen kanssa oltu 7 vuotta yhessä, 2 yhteistä lasta (3v ja 2kk) mies on ollu viime kesästä lähtien ku tulin raskaaks täys paska.valehtelee tolle meiän 3vuotiaalle(lupaa viedä leikkipuistoon tms. eikä koskaan vie,lupaa tulla kotiin muttei tule jne..)juo 2-5 kertaa viikossa,juomisreissun jälkeen tulee aina kotiin ja pyytää anteeks.sit menee 1-3 päivää hyvin ja sit se taas häipyy 3-7 päiväks..parhaimmillaan ku olin viimesilläni raskaana oli 2 viikkoa pois.ei vastaa noil reissuillaan ikinä puhelimeen eikä pidä mtn yhteyttä.sanoo rakastavansa meitä yli kaiken.pari päivää sitte se suuttui.huusi ja nappasi musta kiinni,puristi ja riepotti kädestä lasten nähden(käsi mustelmilla)säikähdin ja en usko että jaksan enää tätä,sanoin että nyt se on loppu.teinkö mä oikein?

ansaitset parempaa. Ei todellakaan kunnioita sua, kun noin katoilee eikä vastaa puhelimeen. Tiedä kenen kanssa aikansa viettää ja onko edes uskollinen sulle. Löyät parempaa.

tuntuu vaan just nyt siltä että viel tulee heikko hetki et otan sen kuitenki takas..en halua.toivottavasti osaan olla tarpeeks vahva sanoo sille ei kun se tulee(ja varmasti tulee jossain vaiheessa)ruikuttamaan ja lupaamaan et kaikki muuttuu..

Miten olis asumusero vaikka alkuun? Ja mies terapiaan/hoitoon ilmeisen alkoholiongelmansa takia? Tavallaan antaisit vielä mahdollisuuden jos pystyy jättämään viinan? Miehellä on selvä ongelma, joka kaipaa hoitoa ja eihän tiedä vaikka eron uhka saisi miehen miettimään tekosiaan. Tsemppiä.

se on saanu useita mahollisuuksia hakea apua.oon sanonut että ero tulee jos se ei lopeta tota.ei halua hakea apua.sillä ei kuulemma ole mitään ongelmaa,se haluaa vaan sillon tällön pitää hauskaa omien sanojensa mukaan..