Nyt mä olen *** vihainen - tiedoksi teille kissanomistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä inhoan kissoja ja koiria. Mutta vielä enemmän nïiden typeriä omistajia, jotka antavat noiden elukoiden juosta vapaana ja sotkea :(. Mun pulestani saisi olla laki, joka antaa luvan "poistaa" häiritsevät ja sotkevat elukat. Siis poistaa lopullisesti... Laittaisin sitten mieheni ostamaan jonkun hiivatin kissa-ansan, niin päästäisiin noista )/&%/&%¤&/() riesoista.

Kyllä tulis kissanomistaja räksyttään, jos mä päästäisin lapseni hänen pihaansa sotkemaan ja tuhoamaan... Tekis vaan joskus mieli käydä heidän pihalleen läväyttämässä lasti tuolta kuopuksen vaipoista!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mä inhoan kissoja ja koiria. Mutta vielä enemmän nïiden typeriä omistajia, jotka antavat noiden elukoiden juosta vapaana ja sotkea :(. Mun pulestani saisi olla laki, joka antaa luvan "poistaa" häiritsevät ja sotkevat elukat. Siis poistaa lopullisesti... Laittaisin sitten mieheni ostamaan jonkun hiivatin kissa-ansan, niin päästäisiin noista )/&%/&%¤&/() riesoista.

Kyllä tulis kissanomistaja räksyttään, jos mä päästäisin lapseni hänen pihaansa sotkemaan ja tuhoamaan... Tekis vaan joskus mieli käydä heidän pihalleen läväyttämässä lasti tuolta kuopuksen vaipoista!

Niin. Voi voi. Koita kestää.

Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Miksi pitää ottaa kissa jos se ei edes ole siellä omassa kodissaan omistajien ilona vaan on aiheuttamassa päänvaivaa kaikille muille? :headwall:

peesi!

Ei kaikki kissat viihdy koko aikaa sisällä. Ihanahan niiden on päästä ulos juoksemaan ja hyppimään välillä. Siksi aion itse hankkia kissa vasta kun olen muuttanut pois kerrostalosta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä sanon että koiraspaska tienvarsilla on paljon pahempi kun muutama hassu kissankarva, onkin ihana, putsata kenkiä paskasta!!! Kuules ulkokissoja on aika vaikea seurata mitä ne missäkin tekee, ne voi olla päiviäkin poissa sisältä ja entäs sitten villikissat??? Mitä sitten linnunpaskat, oravanpaskat, hiirenpaskat. Katsos tässä maailmassa on eläimiä ja siihen on vain sopeuduttava!!!!!!

KYLLÄ KYLLÄ KYLLÄ

Miksi pitää ottaa kissa jos se ei edes ole siellä omassa kodissaan omistajien ilona vaan on aiheuttamassa päänvaivaa kaikille muille? :headwall:

peesi!

Eläimet tarvitsevat ulkoilmaa, ei eläimiä voi kiduttaa pitämällä niitä vankeina, et taida tajuta eläimistä, toi on sama kysymys kun et miks pirussa lenkkeilette koirien kanssa, kun joku voi pelätä koiria

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Eläimet tarvitsevat ulkoilmaa, ei eläimiä voi kiduttaa pitämällä niitä vankeina, et taida tajuta eläimistä, toi on sama kysymys kun et miks pirussa lenkkeilette koirien kanssa, kun joku voi pelätä koiria

Kissoillekin on valjaat.

peesi!

Ei kaikki kissat viihdy koko aikaa sisällä. Ihanahan niiden on päästä ulos juoksemaan ja hyppimään välillä. Siksi aion itse hankkia kissa vasta kun olen muuttanut pois kerrostalosta.

Juu, mutta turha sitten valittaa jos ne syö jotain rotanmyrkkyä jonkun pihalta jonne sillä ei olis mitään asiaa. Ja mä olen kyllä kuullut, että on olemassa valjaita! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä oon samaa mieltä sun kanssasi,kerrankin jos tapaan meidän pihalla kissan,niin nirri pois B)

sama täälä, parempi että kiertää meidän pihan kaukaa ;)

Kerro toki, miksi haluat vahingoittaa kissaa, joka oikaisee pihasi kautta?

Minne ihmisten eläinrakkaus on kadonnut? Hyysättäviin pakolaisiinko?

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Vielä kysyn, mitä saa tehä kissalle, joka tunkee ikkunoista sisälle?

Ottaa syliin ja kantaa ulos.
Voit myös suihkuttaa sitä vesisuihkulla.

Entä jos sama elukka tunkee jatkuvasti keskellä yötä ikkunoista sisälle, kunsii verhot, kusee pyykit, raapii ihmisiä ja sähisee, eikä sitä meinaa saada millään pihalle eikä omistajakaan piittaa edes sen jälkeen kun kissa on jo kerran viety löytöeläin taloon. Omistaja vain tuumaa, että älkää pitäkö ikkunoita auki...

peesi!

Juu, mä en tajua niitä eläimien omistajia jotka ottavat eläimen ja sitten päästävät sen ulos vapaaksi (naapurien iloksi). Koiraa ulkoilutetaan hihnassa ja se ei tule sun hiekkalaatikollesi paskantamaan, mikäli omistajassa on hivenenkään vertaa järkeä päässä.

pääsin kerta heitolla kissa ongelmasta eroon kun meidän koiruus kasvoi aikuiseksi !
Naapurin kadun kissa eksyi tossa pari vuotta sitten meidän pihalle ja minun rakas koirani otti siltä hengen pois....
Ei ole sen jälkeen kissan-omistajat kissojaan irti pitäneet !!!

meidän auton konepelti sai joskus kivat naarmut kun naapurin kissa lämmitteli siinä pakkasella... muutenkin ympäri vuoden likaisia tassun jälkiä ja naarmuja... ei kiva ei :|

no ei ne kyllä peltiä naarmuta, tais teidän autonlousku olla valmiiksi jo naarmunen

kyllä muuten naarmuttaa.

Kissoillekin on valjaat.

eläimet tarvitsevat vapautta, eikä mitään häkkejä

Entä jos sama elukka tunkee jatkuvasti keskellä yötä ikkunoista sisälle, kunsii verhot, kusee pyykit, raapii ihmisiä ja sähisee, eikä sitä meinaa saada millään pihalle eikä omistajakaan piittaa edes sen jälkeen kun kissa on jo kerran viety löytöeläin taloon. Omistaja vain tuumaa, että älkää pitäkö ikkunoita auki...

|O Voi nyt jumalauta mitä omistajia!

En tiedä. Asentaisin varmaan jotkut hyttysverkot ikkunoihin.

Kissoillekin on valjaat.

eläimet tarvitsevat vapautta, eikä mitään häkkejä

Häkki ja valjaat sama asia? Oukhei.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mä oon samaa mieltä sun kanssasi,kerrankin jos tapaan meidän pihalla kissan,niin nirri pois B)

sama täälä, parempi että kiertää meidän pihan kaukaa ;)

Kerro toki, miksi haluat vahingoittaa kissaa, joka oikaisee pihasi kautta?

Minne ihmisten eläinrakkaus on kadonnut? Hyysättäviin pakolaisiinko?

Sen takia koska niistä on ollut VAIN HARMIA tähän asti.
SIihen loppuu mun eläinrakkaus kissaa kohtaan kun alkaa paskomaan/kusemaan lasten hiekkalaatikolle ja tuolin pehmusteille!

peesi!

Juu, mä en tajua niitä eläimien omistajia jotka ottavat eläimen ja sitten päästävät sen ulos vapaaksi (naapurien iloksi). Koiraa ulkoilutetaan hihnassa ja se ei tule sun hiekkalaatikollesi paskantamaan, mikäli omistajassa on hivenenkään vertaa järkeä päässä.

Yleensä koirien omistajilla ei ole järkeä päässä, joten koirat paskoo minne vaan, jopa omall takapihalleni. Koiranomistajat on yleensä vähän keskiarvoa tyhmempiä

Alkuperäinen kirjoittaja koiruus:
pääsin kerta heitolla kissa ongelmasta eroon kun meidän koiruus kasvoi aikuiseksi !
Naapurin kadun kissa eksyi tossa pari vuotta sitten meidän pihalle ja minun rakas koirani otti siltä hengen pois....
Ei ole sen jälkeen kissan-omistajat kissojaan irti pitäneet !!!

Varmaan korvasit perheelle menetyksen jotenkin?