Nyt mä oon niin ilonen :) löytöjen löytö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Mikälie päähänpisto et lähdempä käymää vahinkotavaramyymälässä, nappasin muksun mukaan ja huristeltiin sinne ja jänitystä matkalle saatiin sillä et loppuuko dieseli kesken vai ei (ei loppunut) ja mitä mä löysinkään, uudet ihanat bikinit minkämallisia oon etsiny viimekesästä asti =) toppimainen yläosa ja 2 erimoista alaosaa kun en osannu valita kumpi on kivempi yht.9? jesh kerranki mua onnisti :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
vahinkotavaravarastosta bikinit???

vahinkotavaramyymälä, oli jotain vapaavalinnan tai tokmannin juttuja, siel onvaiks mitä ja ihan ovat samankaltases kunnos ku normaalisti kaupassa.

miks ne sit siellä on?

No mä oon käynyt siellä esim. ostamas jotain lihaa ja kinkkuja kun oli jonkun ruokafirman kuljetusauto ajanut kolarin tms niin sitten tätä lastia sai sieltä melkeen ilmaseks. Ja niissä ei siis ollut minkään sortin vikaa/kolhuja.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
vahinkotavaravarastosta bikinit???

vahinkotavaramyymälä, oli jotain vapaavalinnan tai tokmannin juttuja, siel onvaiks mitä ja ihan ovat samankaltases kunnos ku normaalisti kaupassa.

miks ne sit siellä on?

no jos jossain myymälässä käy vaikka vesivahinko tai pieni tulipalo usein silti sieltä menee läheskaikki vahinkotavaramyymälään vaikka ovatkin ihan moitteettomassa kunnossa. Joskus toki siellä on jotain savusia tms juttuja mut yleensä kaikki ihan puhtaita jne.

Yhteistyössä