Nyt mä oon surullinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nonniin...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nonniin...

Vieras
Kaveripariskunta + yks yksinäinen kaveri tuli kylään.

Oltiin sovittu jo ennemmin. Sovittiin että istutaan iltaa, juodaan. syödään jne jne jne.

Olin viimeyön yötöissä. En päässyt vuoron jälkeen nukkumaan. Samoilla silmillä tässä mennään edelleen. Laitoin hyvää syötävää. Ystävät saapuu kahtakättä heittäen valmiiseen pöytään. Mulla on lapsi kotona nukkumas. Sit ihan yhtäkkiä, porukka saa päähänsä et mennään baariin.

No enhän mä mihinkään ku laps on kotona!!! Enkä olisi edes halunnut baariin. Meillä oli hauskaa ja muka va jutustelu ja sitte nämä lähtee aiva yhtäkkiä ja jättää mut yksin siivoamaan sotkuja.

Mulla on todella todella paha mieli.

:(
Ymmärrän. Joko voi ajatella, että se on se perheen perustamisen hinta, tai sitten ajatella että aika uudistaa kaveripiiriä.

Oliko ne kaverit itse perheellisiä?

:(
Ymmärrän. Joko voi ajatella, että se on se perheen perustamisen hinta, tai sitten ajatella että aika uudistaa kaveripiiriä.

Oliko ne kaverit itse perheellisiä?

Lapsettomia kaikki. Pääsevät ja menevätkin usein ulos baarittelemaan. En mä ymmärrä. Ja jotenkin se, että sovittiin vähän nyyttäriperiaatteella tämä ilta. Lupasin kyllä tehdä ns. täyttävemmän ruuan, mut et jokainen tois jotain esim sit jälkkäriä tms.

No mä en jälkkäriä hommannu, mut tää yks sit tiesi että mulla on karkkipussi ja sipsipussi kaapis, ku näki mut kaupas päivällä, niin alkoi sitte ruuan jälkeen,et hei sullahan on sipsejä ja karkkia, ne kelpaa...

Olin kyllä ajatellu jättää ne ittelleni huomiseksi ku huomen illalla mulla on lapsivapaa ilta.

:( Niitäkään ei enää ole.

No kun ajattelee, niin lapsettomia tai ei..
Onko ne ikinä ollutkaan sun oikeita kavereita?

Toisaalta ymmärrän, että menojalka vipattaa näin lauantai-iltaan, mutta en mä kyllä ymmärrä sitä että tullaan syömään ilmasiks ja sit häippästään, ellet itse ollut sillein että "ei mua haittaa jos meette baariin/jatkamaan!".

No kun ajattelee, niin lapsettomia tai ei..
Onko ne ikinä ollutkaan sun oikeita kavereita?

Toisaalta ymmärrän, että menojalka vipattaa näin lauantai-iltaan, mutta en mä kyllä ymmärrä sitä että tullaan syömään ilmasiks ja sit häippästään, ellet itse ollut sillein että "ei mua haittaa jos meette baariin/jatkamaan!".

En mä sanonu niin. Mä sanoin vaan et onko teidän pakko nyt jo mennä, ku tehän pääsette koska tahansa (siis lapseen vedoten) baariin ja mulle edes tällainen iltama on harvinaisuus.

Jotenkin jäi paskanmaku suuhun. Tää yks yksinäinen ei olisi halunnut mennä, mutt a kun oli tämän pariskunnan kyytillä niiin pakkohan senkin oli lähteä.

[QUOTE="otto";28931881]Ystävät menevät usein vaihtoon tuossa vaiheessa koska lapsettomien maailma on erilainen. Hyväksikäyttöä ei myöskään pidä sietää.[/QUOTE]

Tää pariskunta on mun lapsen kummia..... :/

Meillä jäi lapsettomat kaverit. He eivät siis edelleenkään ole saaneet keskenään lapsia, jotkut parit tosin eronneet ja toisaalla sitten perheen perustaneet.

Eivät ymmärtäneet perhe-elämästä mitään.

Lasten kummit ovat menettäneet kiinnostuksensa kummilapsiinsa. Paitsi yhden.
En ole keksinyt tapaa pitää yhteyttä näiden menevien ikinuorten kanssa. Ikää yli 40v. sentään. Olemme ainut edelleen yhdessä oleva pari muutenkin meistä.

Yhteistyössä