NYT MÄ PERHANA OLEN LOUKKAANTUNU!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takemyhand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Eikö kaveri oo ottanu yhteyttä ku löit luurin kiinni?? tahalteenko se sua halus loukata :o :/

Ei ole, sitä mä tässä odotankin että laittaisi vaikka tekstiviestiä tai jotain, mutta ei ole niin ei ole. Nähtävästi häntä ei sitten kiinosta, että miksi löin luurin kiinni :o

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
sulonen pallopää pullerohan tuo on, ei yhtään bulldogin ja norsun näkönen. meiän poitsu on paljo saman näkönen pallopää pullero. kyllä maailmaan mahtuu kaikenlaisia lapsia, vähä isopäisempia ja pullukampiaki.

Peesi. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mami86:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Kiitoket kaikille vastanneille :hug:
Tuli hieman parempi mieli!!!!! Ja kyllä mä olisin tajunnu jos se olisi sanonnu että esim. ihana kuin koiranpentu tai jotain.... Mutta vihaisesti sanoi että bulldogin ja norsun näköinen :kieh:

Olisit sitten vaan sanonut sille, että hiljaa lehmä!! :D

juu, kyllä mulle nyt jälkeenpäin tulee vaikka mitä mieleen että mitä olisin voinnu sanoa (paras viisaus on jälkiviisaus).
Mutta kuin löin ton luurin kiinni :kieh:

Fiksu tietty ois jo tajunnut siitä kun luuri mäjähti korvaan... :whistle:

Mut ihana poika sulla, ja tosiaan vauvanpyöreä... :heart:

juu, kyllä mä olen pikku-miestä sanonnu "pikku pullukaksi" ja "pallero"
Mutta en ikinä bulldogiksi tai norsuksi... Ei nuo sanat oikein vauvalle sovi :ashamed:

Kyllä minäkin olen kutsunut vauvojani ties millä nimillä mutta jotenkin vaan kuulostas muiden suusta ihan erilaiselta.
Yksi kaveri sanoo vauvaansa Onni-tonniksi, koska on pulska poika mutta ei minulle tulis mieleenkään sanoa kaverin vauvaa sillä nimellä. Se on ihan äidiin antama hellittelynimi. Vaikka äiti itse kutsuu lastaan niin, niin se ei tarkoita etteikö voisi loukkaantua, jos joku toinen käyttää sitä nimeä.

Tajuatte varmaan pointin? ;)

Söpön näköinen poika näkyi profiilissa, kerrassaan suloinen. Mun mielestä ton ikäsellä saa olla pyöreät posket ja oikeastaan pitääkin olla. Onpa tympeä kaveri sulla.

Ilkee kaveri... mut se varmaan ehkä ois voinu luulla et sulla loppu akku jos yhtäkkiä löit luurin kiinni.. ja nyt se ajattelee että sä soitat sille uudestaan kun saat kännykän lataukseen..

juu eipä ole se ämmä mitään mulle laittanu... Eikait se sit tajua että mitä meni sanomaan, tai että mulle tuli siitä paha mieli :o
Pitäiskö mun vähän selittää sille, että miksi löin luurin kiiinni eilen? :headwall: :headwall:

No lait sä sille tekstari et loukkaannuit....muistuupa mieleeni kun mun esikoisen korvia pilkattiin kun tytsi oli vauva....sillai 'leikkimielisesti' kai? Että noillahan vois vaik lentää.... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Suloinen poika sulla. Ja ihan normaali vauvanpyöreä; ei mun mielestä mikään pullero. En siis ihan norsuks tai bulldogiks sanois...

Ihmiset ku ei ehkä aina ymmärrä mitä suustaan päästelevät. Toiset ihmiset on herkempiä sanomaan mitä sylki suuhun tuo. Pitäis jotenki ihmiskohtasesti osata ite suodattaa niitä sanomisia... :/

Mulla on sedällä sellanen vaimo jonka voisin kuvitella sanovan jotain tollasta. (Sillä itellään on 6 lasta.) Se on vaan luonteeltaan sellanen ettei se ehi ite ees aatella mitä se päästelee. Siks ei ookaan mikään suosikkihenkilö mulle, vaan aikalailla viimesimpiä ketä jaksan katella ja kuunnella... :kieh:

Mun kaveri soitti äsken ja puhuttiin kaikkee, ihan normaalii puhetta ja naisten juttuja ja bla bla blaaaa!!!
Mutta sitten tuli puhe mun ihanasta pojasta... Hän itse kysyi ekana että miten poika syö ja sillee... No sanoin että tosi hyvin kaikki menee nykyään, puurot,vellit, soseet jne!!!!!

Arvaa mitä tämä siihen sanoi: No sehän onki jo bulldogin ja norsun näköinen (hänellä itsellä ei ole lapsia)... Ja ei minun mielestä ole sen näköinen (kattokaa vaikka proffasta)!!!!
Arvaa jos mulle tuli paha mieli :'(
Vai ylireagoinko liikaa? Mä löin luurin kiinni!!!! Mitä te olisitte tehneet???

Siis mä ite en ikinä olisi noin sanonnut pienestä vauvasta....

Miedän pojat on syntyneet just samana päivänä! :D Monelta teidän poika? Meidän 21:16.

niin ja itse asiasta: Meidän pojalle myös ruoka maistuu. On kaks kk vanhemman kokoinen. Multa meinasi päästä nauru neuvolassa muutama kk sitten kun terkka vastasi meidän 5 vuotiaalle huolestuneella äänensävyllä, että "joo, teidän vauva on TOSI pieni" :laugh:

Miedän pojat on syntyneet just samana päivänä! :D Monelta teidän poika? Meidän 21:16.

niin ja itse asiasta: Meidän pojalle myös ruoka maistuu. On kaks kk vanhemman kokoinen. Multa meinasi päästä nauru neuvolassa muutama kk sitten kun terkka vastasi meidän 5 vuotiaalle huolestuneella äänensävyllä, että "joo, teidän vauva on TOSI pieni" :laugh: [/quote]

Meidän poika syntyi 23:50...Yritin kyllä tähdätä tohon itsenäisyyspäivään mutta ei onnistunu :D Saman ikäiset poitsut meillä :hug:

oo kyllä vielä pullukkaa toi lapsi nähnytkään=)
Mun tuttavalla "hieman" pullukka tyttö,mutta niin ihana ja söpö,äiti välillä sanoo että taitaa tuo meidän tyttö kasvaa vaan sivusuunnassa,mutta sanon aina että ihana että vauvalla pulleat posket ja vauvojen kuuluukin olla pullukoita.Oma tyttö oli koko vauva iän sellanen ripakinttu.

Onkohan sulla vielä hormoonit kovin pinnassa ku noin herkkänä olet. . .??
Jos joku on OIKEE kaveri, niin sen kyllä tuntee niin hyvin että kestää/tietää sen laukomiset ja hoksaa itse laukaista takaisin jotain vastaavaa.

Yhteistyössä