NYT MÄ PERHANA OLEN LOUKKAANTUNU!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja takemyhand
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

takemyhand

Jäsen
02.06.2007
463
0
16
Mun kaveri soitti äsken ja puhuttiin kaikkee, ihan normaalii puhetta ja naisten juttuja ja bla bla blaaaa!!!
Mutta sitten tuli puhe mun ihanasta pojasta... Hän itse kysyi ekana että miten poika syö ja sillee... No sanoin että tosi hyvin kaikki menee nykyään, puurot,vellit, soseet jne!!!!!

Arvaa mitä tämä siihen sanoi: No sehän onki jo bulldogin ja norsun näköinen (hänellä itsellä ei ole lapsia)... Ja ei minun mielestä ole sen näköinen (kattokaa vaikka proffasta)!!!!
Arvaa jos mulle tuli paha mieli :'(
Vai ylireagoinko liikaa? Mä löin luurin kiinni!!!! Mitä te olisitte tehneet???

Siis mä ite en ikinä olisi noin sanonnut pienestä vauvasta....

Kyllä mie oisin saattanut mieleni pahoittaa. Vaan ehkä kaveris ei vielä ymmärrä lasten päälle tuon taivaallista, saatika äitiyden päälle? Ei kai hän muuten tuommoisia uskaltaisi suustaan päästää...

Ja pai tö vei, kaunis lapsi siellä profiilissa näkyi =)

Noh, miun mielestä vauvojen kuuluukin olla vähän pullukoita =) Ja teijän poika näyttää hyvin, hyvin hoikalta pojalta siihen verrattuna mitä meijän tyttö oli 6kk vanhana - ja tyttö oli siihen mennessä syöny pelkkää tissimaitoa :D Mie en kyllä osannu loukkaantua vaikka tyttöä olisi sanottu miksi pulleroksi - sitä hän oli ja tavattoman suloinen sellainen. Nyt, kun ikää on 2v6kk, toinen on sellainen heinäkeppi ettei uskois kun vanhoja kuvia kattoo. Mutta, ei nyt lasta tartte norsun näköiseksi kuitenkaan sanoo - meillä oli aina pieni shar pei ;)

Ymmärrän että loukkaannuit. On vaikeaa ottaa huumorilla tollaista kun se sanotaan omasta lapsesta. Profiilin kuvassa poikasi on todella suloinen, joten älä välitä! Ei se kaveri varmaan kuitenkaan tarkoittanut pahaa, vitsiltä tuo kuullosti.

Alkuperäinen kirjoittaja jou:
jee jee teinixit on ihqui =)

Siula taitaa olla teini-käsitys pikkasen hukassa...

ap:lle, olisin minäkin TUOLLAISESTA vetänyt herneet nenääni. Hyväntahtoisen kommentoinin pikkuvauvan pulleudesta huumorilla sanottuna ymmärrän, mutta tuo ei todellakaan sellaiselle kuulostanut :(

Yhteistyössä