Nyt mä sen jätän...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kahden äiti

Vieras
Kun vaan tietäsin, että miten!! Nyt oon 6vuotta kattonu tota urpåa! En jaksa enää, en oo jaksanu pitkään aikaan! En vaan uskalla tehdä mitään kun viimeks kun erolla "uhkasin" oli silmän räpäyksessä käännetty koko suku mua vastaan ja heti oltiin lapsia viemässä pois ja ties mitä! Ei sillä, tuo ukkohan on itse yksi niitä mun lapsista, eikä sillä ole mitään perusteita viedä multa lapsia (ja sekin ihan vaan vittuillakseen)...

ARGH! Aloin hakemaan pienempää kämppää eikä ukolla oo pienintäkään aavistusta että aijon muuttaa sinne lasten kanssa kolmistaan... Luulee vaan et halvemman vuokran takia etsin. Ja mä en saa sanottua sille! Jotenkin toivoisin et saisin ees vähän rahaa sivuun ensin, koska sit kun sille kerron ja se helvetti leimahtaa niin siltä ei kyllä heru yhtään mitään... Tekosyitä!!! Olen tyhmä! Mutta se on kyllä vielä tyhmempi!

Onko pahempaa petosta itseään tai kumppaniaan kohtaan kun mennä joka yö toisen viereen nukkumaan ja ajatella viimiseks, että huomenna mä sille kerron et jätän sen...? :'(

jos nyt niin käy että ero tulee niin ne lapset ovat yhtä paljon miehen kuin sunkin. Sun kirjoituksesta vaan jotenkin paistaa sellainen asenne että lapset ovat sun mielestä sun ja sinä vain päätät muuttaa lasten kanssa pois jne...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos nyt niin käy että ero tulee niin ne lapset ovat yhtä paljon miehen kuin sunkin. Sun kirjoituksesta vaan jotenkin paistaa sellainen asenne että lapset ovat sun mielestä sun ja sinä vain päätät muuttaa lasten kanssa pois jne...

No se ei ollut kyllä tarkotus... Ei se kyllä ole niitä päivääkään hoitanut, mutta tottakai tiedostan että ne on hänenkin lapsiaan enkä ikinä estäis lapsia näkemästä isäänsä! Mies se oli viimeksi menemässä vaikka Käräjille saadakseen lapset kokonaan! Ja siis ihan vaan mulle kostoksi... Kovasti epäilen kiinnostaako ukkoa oikeasti ne lapset yhtään... Lapset kyllä kaipaavat isäänsä jo nyt kun tämä ei ole koskaan paikalla.

mutta ei kannata itteensä kiusata,elämä on sulla ja lapsilla edes toisen moinen,etkä oo suinkaa ainut yksinhuoltaja maailmas.oon itte 16v.ollu alkoholistin kans.yhdessä välissä jo vähä helpotti mutta ei...eroomas oon.kyllähän meilläki isäntä uhkailee lasten viennillä,kun ei muustakaa narusta osaa vetää.ja kaikkee muuta uhkailee,ja mitä sukuun tulee niin...kyllä ne siitä leppyy.kun eikös se oo muksuillekki parempi elämä kun äiti on tyytyväinen elämäänsä.ja eron myötä tulee kaikenmoista muutaki kränää,mutta pitää vaan kovettaa tunteensa ja aatella että kyllä tämä tästä.

Yhteistyössä