V
vierailija
Vieras
Mulla menee nyt hermo ja pääsee itku... Me taistellaan nyt kolmatta viikkoa täitten kans ja niitä jumalauta aina vaan löytyy tuon likan päästä.. Nytkin torstaina oli mun mielestä pää puhdas, kun sen pöyhin, mutta eilen löyty taas yks. Mä en enää tajua, mitä mä jätän siivoomatta... Joka kerta pyöritän kaikki mahdolliset tekstiilit (mitä tästä huushollista löytyy) 60 ohjelmalla, petivatteet imuroin ja saunotan väh 2 tuntia yli 80 asteessa, pyyhin pinnat ja lattiat, imuroin sohvat jne. Eli "suursiivous" on joka ikinen kerta, kun päätkin pestään ja pyykkirumba myös. Ja hiusvälineet kiehautetaan joka pöyhinnän päätteeks jne. Mä en enää voi käsittää, mihin helevettiin ne jää muhimaan niin, että ne pääsee takaisin päähän. Mielestäni torstaina en löytänyt enää yhtään saivarettakaan, mutta ei kait tässä sitten ole muuta mahdollsiuutta, että se yks on sitten päässyt silmien ohi tarkasta kampaamisesta huolimatta tai sitten se sai uuden tartunnan pe koulusta. Tai sit ne on nuo kissat (vaikka niiden kautta ei täiden pitäisi levitä), jotka on jostain syystä saanut päällensä munia, jotka sitten jotenkin siirtyy likan päähän. Mä en enää kertakaikkiaan jaksa. Ja helvetin kalliiksikin tää tulee... Ei oo mitään halpoja noi shampoot.