Nyt mä sen keksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Mä olen pitkään miettinyt että mitä mä osaan tolle meidän isännälle ostaa joululahjaksi,sukkien ja suihkusaippuan lisäksi.Eilen illalla mä sen keksin,mä ostan sille navigaattorin.Joutuu työnsä puolesta paljon reissailemaan Suomessa ja joskus jopa Euroopassa ja toi navigaattori helpottais kyllä kummasti sitä ajelua.Ei tarvi aina niiden karttojen kanssa peuhata.Ja kun siolla autolla vielä ajelee niin se on vielä vaikeampaa se sompailu vierailla paikkakunnilla kuin henkilöautolla.

Mà kàytàn aika vàhàn vaikka monta vuotta omistanut semmoisen. Mutta silloin kun sità tarvii, on oikein mukava keksintò : viime lauantaina oli kavereiden kansa ykskaks treffit pubissa milanon keskustassa ja kyllà auttoi. sattui vaan olemaan yllàtykseksi katuja poikki ja parkkerasin 300 metrin pààhàn kohteesta kàvellen lopuumatkan navgaattori kàdessà. olipa muutamalla miehellà hauskaa :) . pidemmillà matkoilla paljon vàhemmàn kàyttòà (esim viime kesànà milano-suomi, kàyttelin làhinnà huvin vuoksi, mutten tarpeeseen)

Kyllä mä nyt ajattelin että sen verran voin panostaa edes kerran vuodessa.Ja on isäntäkin ostannut mulle puhelimen viime jouluna joululahjaksi.Katselin just mustan pörssin sivuja niin alle 200 euronkin saa ihan hyvän navigaattorin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Mà kàytàn aika vàhàn vaikka monta vuotta omistanut semmoisen. Mutta silloin kun sità tarvii, on oikein mukava keksintò : viime lauantaina oli kavereiden kansa ykskaks treffit pubissa milanon keskustassa ja kyllà auttoi. sattui vaan olemaan yllàtykseksi katuja poikki ja parkkerasin 300 metrin pààhàn kohteesta kàvellen lopuumatkan navgaattori kàdessà. olipa muutamalla miehellà hauskaa :) . pidemmillà matkoilla paljon vàhemmàn kàyttòà (esim viime kesànà milano-suomi, kàyttelin làhinnà huvin vuoksi, mutten tarpeeseen)

Meillä tuo isäntä joutuu paljon reissaamaan töiden takia joten tolle olis paljonkin käyttöä.Ja on monta kertaa manannut että kun kartan kanssa sählää ja sitten pitäis yrittää vielä lukea tienviittoja niin matkat venyy sen takia kun pitää pysähdellä vähän väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Meillä tuo isäntä joutuu paljon reissaamaan töiden takia joten tolle olis paljonkin käyttöä.Ja on monta kertaa manannut että kun kartan kanssa sählää ja sitten pitäis yrittää vielä lukea tienviittoja niin matkat venyy sen takia kun pitää pysähdellä vähän väliä.

tuon takia kiva làhinnà suurkaupungissa, joissa usein paljon yksisuuntaisia katuja yms. Missà puolella Eurooppaa miehesi pyòrii?