Nyt mä tänään tajusin, että en enää ajattele asiaa joka päivä. (älä lue jos ei kiinnosta saman kertaaminen )

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Tajusin just äsken, että nyt taisi tulla se etten ole joka päivä ajatellut asiaa. Siihen meni sitten lähes 3kk. Puhun siis Kauhajoen ampumajutusta.

Joo joo toistan itteäni, mutta kai mä saan purkaa tuntojani?

Olen ollut järkyttynyt ja erittäin huolissani, että kauhajoen tapahtuma on yhteiskunnassamme vaiettu kokonaan (jokelaa vähän purettiin tai yritettiin purkaa auki). Mihin se meidät vielä vie..

T. teinin huolestunut äiti

Mä ajattelen joka päivä. Tai en mä sitä tapausta niinkään ajattele vaan ihmistä, tai kyllä se tapahtumakin on siellä taustalla mutta eri tavalla kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
oliko sulla joku läheinen siellä? tai itse?

Mä siis olen kyseisen koulun oppilas. Olin koulussa silloin kun kaikki tapahtui. En nähnyt enkä kuullut mitään. Olin tutustunut osaan surmansa saaneisiin vähän ennen tapahtumia ja sen opettajan tunsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Mä siis olen kyseisen koulun oppilas. Olin koulussa silloin kun kaikki tapahtui. En nähnyt enkä kuullut mitään. Olin tutustunut osaan surmansa saaneisiin vähän ennen tapahtumia ja sen opettajan tunsin.

En sitten ihmettele jos asia on pyörinyt mielessä. Mutta kyllä aika parantaa haavat.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

voi kamala. onneksi olet päässyt asiasta hieman edes yli.
pelkästään ajatus että itse tai lapseni olisi ollut siellä vaikkakaan ei ois kuullut tai nähnyt mitään saa mulla kylmätväreet aikaan. hui.

Alkuperäinen kirjoittaja syksyinen:
Hyvä juttu :) Muistan kun kysyit, että milloin tulee se päivä ettet mieti samaa asiaa koko ajan :hug:

Nyt se päivä on tullut. Joku täällä kirjoitti, että haen vain sääliä tällaisella. Se ei pidä paikkaansa. Mä tunnen asiat kuin tunnen ja mulla on oikeus purkaa tuntoja tänne. Sääliä en kaipaa, koska tosiaan tunteiden purkamisesta.

Yhteistyössä