Nyt mä ymmärrän ,miksi Suomessa on niin paljon väkivaltaisia ja murhaaija

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
saa myös bannatta mua...
Mutta oikeasti niin paljon kuin elää täällä ihmitelen,miten Suomalais ihminen voi olla vihainen ja kateellinen,sekä miten aikuiset ihmiset kiusavat toinen toisia kuin lapsia,en sano sen pahalla enkä tarkoita ihan jokaista,mutta suuri prosentti...
Enkä ole rasiisti,kun olen itsekin puoliks Suomalainen,paitsi en ole kasvanut täällä...
Minulla on myös kavereita Suomalaisia ja ne on tosi kivoja...
Mutta jos modeet ei tykkä mun mielipidestä tai ihan varmasti EI,niin bannatkaa mua vaan :wave:

aikuiset kiusaa toisiaan netissä, se on ihan eri asia kun tuo oikea maailma. ja nämäkin rivit voi luken ihan eri sävyyn mitä ne on kirjoitettu. siitähän tässä on kyse? vai kiusataanko sinua kaupassa?? en usko että viron keskustelupalstat ovat yhtään sen "suopeampia" kuin nämä suomalaiset.

Juu-u..

Tälläkin palstalla aikuiset, äiti-ihmiset kiusaavat toisiaan. Monesti vain mietin, että mitäköhän näiden palstakiusaajien kotona opetetaan lapsille.. joten eipä tarvitse ihmetellä miksi jo tarhassa on kiusaajalapsia, kun kotona saa hyvät eväät kiusaamiselle.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
aikuiset kiusaa toisiaan netissä, se on ihan eri asia kun tuo oikea maailma. ja nämäkin rivit voi luken ihan eri sävyyn mitä ne on kirjoitettu. siitähän tässä on kyse? vai kiusataanko sinua kaupassa?? en usko että viron keskustelupalstat ovat yhtään sen "suopeampia" kuin nämä suomalaiset.

Kyllä aikuiset kiusaavat toisiaan myös IRL, se on sitä työpaikkakiusaamista, ja sitä on paljon. Ja täällä on paljon kateutta ja synkkämielisyyttä, itseensä vetäytymistä ongelmien kanssa, ja kun siihen lisätään se että kaikenlaisesta sosiaali - ja terveysavusta supistetaan ja tingitään, niin ei hyvältä näytä

:/

En tiedä liittyykö nimenomaan suomalaisiin, mutta itse ihmettele myös monesti sitä että aikuiset ihmiset kiusaavat toisiaan. Työpaikoilla syrjitään, kiusataan ja tehdään ihmisten työssäkäynnistä helvettiä, naapurit kiusaavat ja härnäävät toisiaan, netissä liikkuvista ihmisistä puhumattakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja JenPen:
En tiedä liittyykö nimenomaan suomalaisiin, mutta itse ihmettele myös monesti sitä että aikuiset ihmiset kiusaavat toisiaan. Työpaikoilla syrjitään, kiusataan ja tehdään ihmisten työssäkäynnistä helvettiä, naapurit kiusaavat ja härnäävät toisiaan, netissä liikkuvista ihmisistä puhumattakaan.

Ja "sisar hento valkoiset" on toisilleen pahimpia selkäänpuukottajia. Nimimerkillä entinen tuleva hoitsu

Just kuulin radiosta tutkimuksesta, missä puhuivat työpaikkakiusaamisesta. yllättäen naisvaltaisilla työpaikoilla huomattavasti yleisempää...
:whistle:

Virossa olen asunut 15v en muista ikinä että joku naapuri edes olisi mennyt kiusamaan mua,täällä joka paikassa missä olet sua kiusataan,sitten jopa pientä lasta opitetaan kotona ettei saa olla tekemisessä mustan kanssa....
Entäs valituksia,naapurit tekevät,kyttää sua,meillä kun oli rakennus joku teki vaalitus että ääntä tulee,kun rakennusmiehet oli,mä voin niin monta ei hyvää kertoa,mutta savu on noussut jo monta kerta täällä korvista

Alkuperäinen kirjoittaja voihku!:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu:
Olitko hetken ilman huomiota, kun piti tällainen aloitus tehdä?

Ei kun tajusi itsekin kerrankin oman hölmöytensä! Nyt pitää saada säälipisteet kotiin! Voi herran jee tätä tyttöä!

Niinpä niin, marttyyri-Savanna....hohhoijaa.
Mitä tahansa että saa huomiota ja mikäs sen parempi kuin vilkas keskustelupalsta.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Virossa olen asunut 15v en muista ikinä että joku naapuri edes olisi mennyt kiusamaan mua,täällä joka paikassa missä olet sua kiusataan,sitten jopa pientä lasta opitetaan kotona ettei saa olla tekemisessä mustan kanssa....
Entäs valituksia,naapurit tekevät,kyttää sua,meillä kun oli rakennus joku teki vaalitus että ääntä tulee,kun rakennusmiehet oli,mä voin niin monta ei hyvää kertoa,mutta savu on noussut jo monta kerta täällä korvista

No enpä ole minäkään ikinä tavannut mukavaa venäläistä tai virolaista naista!

Miks ihmeessä virovenäläiset saa täällä haukkua suomalaisia, mut jos niistä sanoo jotain ni heti lentää palstalta?????
c004.gif

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Juu-u..

Tälläkin palstalla aikuiset, äiti-ihmiset kiusaavat toisiaan. Monesti vain mietin, että mitäköhän näiden palstakiusaajien kotona opetetaan lapsille.. joten eipä tarvitse ihmetellä miksi jo tarhassa on kiusaajalapsia, kun kotona saa hyvät eväät kiusaamiselle.

Aivan samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Miks ihmeessä virovenäläiset saa täällä haukkua suomalaisia, mut jos niistä sanoo jotain ni heti lentää palstalta?????
c004.gif

En ole haukunut ketään,sanoin mielipide.Mä olen itsekin melkein puoliks suomainen ja on myös suomalais kavereita jotka on tosi kivoja enkä vaihta niitä ikinä.
Mutta suurin osaa on tosi vihaisia,anteeks kun olen liian suora mutta sinäkin kuulut sellaisen kategoriaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Piippi:

No enpä ole minäkään ikinä tavannut mukavaa venäläistä tai virolaista naista!

Minäpäs olen. Minun siskopuoli ja äitipuoli ovat venäläisiä ja aivan ihania ihmisiä. Se välittäminen on jotain aivan eri luokkaa kuin meillä täällä kotimaassa.

c004.gif

En ole haukunut ketään,sanoin mielipide.Mä olen itsekin melkein puoliks suomainen ja on myös suomalais kavereita jotka on tosi kivoja enkä vaihta niitä ikinä.
Mutta suurin osaa on tosi vihaisia,anteeks kun olen liian suora mutta sinäkin kuulut sellaisen kategoriaan :ashamed:

Aikamoista yleistystä harrastat kuitenkin... ja sen voi luokitella ennakkoluuloksi/rasismiksi. Loukkaavaa tuossa aloituksessa on ainakin otsikko

c004.gif

Tottakai mä oon vihanen ku sä tollaisia lauot suustas.... jos mä nyt kirjottaisin tähän että suurin osa suomeen tulevista virolais venäläisistä on seksityöläisiä tai huumekauppiaita niin mut pistettäis heti jäähylle..... HUPS
a213.gif

Yhteistyössä