Nyt menee kaikki vauvantarvikkeet kaatopaikalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HuonoElämäMeilleSuotu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja HuonoElämäMeilleSuotu:
Esikoinen 1,5 v ja näyttää siltä ettei toista lasta tule. Reilu vuosi yritetty ja tuloksena vain keskenmeno. Tuostakin aikaa nyt jo pari kuukautta.
Pakko vain hyväksyä se ettei enempää tule..

No vaunut, turvakaukalo, vauvanvaatteet, lelut, sitterit jne saa luvan päätyä kaatikselle. Harmittaa kun kaikki ostettiin uutena just sitä varten, että voi käyttää muillakin lapsilla. :(

Marttyyri-tyyliin siis. Ei muuta kuin kaatopaikalle vaan joo.

Ja jatkan siis, että meillä yritettiin kaksi vuotta ekaa lasta, että tiedän jujun.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
kevyttä provoilua.. :laugh:
ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kaatopaikalle vie kelpo tavaraa??
jos on liikaa rahaa, ettei ole kiinnostusta myydä pois, niin lahjoittakaa. kyllä niitä tarvitsevia on ihan varmasti.

No hyvä jos mielestäsi on provoilua.
En halua lahjoittaa tai myydä tavaroita. Pääsee helpommalla kun kuskaa kaatikselle. Kyllä sinne kaatikselle menee meiltä usein muutakin hyvää ja melko uutta tavaraa.

Niin, maksamaan joudutte, sinne kun ei ilmaiseksi saa viedä kuin puutarhajätettä.

Ymmärrän ap sua hyvin.Meillä samalainen tilanne että toista tahkottu vuosi.Mä lahjoitin täällä kaikki vauvan vaatteet pois ja niitä oli paljon.Meni ainakin kuulemma tarpeeseen.

Mä olen aina ollut ja saanut kaiken heti silloin kun olen halunnut ja tää vuosi on kyll opettanut sen ettei elämässä kaikki mene aina niinkuin haluaa.Pitää osata arvostaa sitä mitä on.
Meillä on kuitenkin tuo ihana tytön tyllerö.

Ja vikaa meissä ei kummassakaan ole vaan kaikki on loistavasti.Mä uskon ettei ole vielä meidän aika saada sitä toista lasta..toivottavasti joskus on.

ja esikoinen tuli heti ja tyhmänä kuvittelin että kakkonenkin tulee kun vaan laitettaan alulle.

Esikoinen 1,5 v ja näyttää siltä ettei toista lasta tule. Reilu vuosi yritetty ja tuloksena vain keskenmeno. Tuostakin aikaa nyt jo pari kuukautta.

No vaunut, turvakaukalo, vauvanvaatteet, lelut, sitterit jne saa luvan päätyä kaatikselle. Harmittaa kun kaikki ostettiin uutena just sitä varten, että voi käyttää muillakin lapsilla. :(

*halaus*
mä luulen et ymmärrän ainakin vähän miltä susta tuntuu. Me yritettiin kans toista lasta reilu vuosi ja se tuntui ihan kamalalta kun kaikki muut tuntui saavan niitä pikkusisaruksia tuosta vaan. Me luovutettiinkin jo mutta sitten kun olin saanut ensiksi keltarauhashormooneilla kierron kuntoon niin tulinkin raskaaksi ja nyt meillä on toinen ihana poika. Vaikka monet sanoo että pitäis olla tyytyväinen siihen kun on jo yks lapsi niin ei se silti poista sitä kaipuuta ja tuskaa jos tahtois toisen mutta sitä ei vaan kuulu. Nytkin myönnän olevani kateellinen niille joilla on lapsia pienemmällä ikäerolla kuin meillä vaikka siinäkään ei ole mitään järkeä.

Meillä ensimmäiset syntyi niin että ikä eroa tuli 1,5v mutta kolmannen jälkeen meni niin kauan että nuorin täytti juuri 4v. Eli elä luovuta!! Syytä ei tiedetä tarkalleen mikä tuossa oli mutta heti sai vauva alkunsa kun lahjoitin kahdelle naapurille vauvavarusteet :D

Kiitos lohdutuksista, mutta tuntuu vain ettei meille sitä toista lasta suotu. Kaiketi tuo keskenmeno sai mielen niin apeaksi, että tuntuu ettei tästä suosta enää niin vain nousta.

Jos tällä perusteella olisin minä antanut periksi, niin kovin heppoisesti olisin sen tehnyt. Esikoinen oli vuoden vanha kun aloin toista odottamaan. Sain keskenmenon. En kuitenkaan ajatellut, etteikö niitä lapsia voisi tulla lisää, ja vaikka keskenmenosta meni melkein päivälleen vuosi uuteen raskauteen, niin en kuitenkaan missään vaiheessa ajatellut, ettenkö voisi vielä lapsia saada.

Ja näinhän tässä nyt on käymässä, että kohta syntyy kolmonen. Esikoinen on 4v 4kk ja toinen on 1v 10 kk. Kolmonen syntyy syyskuussa.

Mutta joo, jos tosiaan halusit tavaroista eroon, niin kannattiko ne viedä kaatopaikalle? Joku olisi voinut ne ostaa esim. kirppikseltä...
Mä ainakin säästin ne varastossa keskenmenosta huolimatta, ja vaikka se olikin ihan hirmu vaikeaa, niin tarpeeseen ne lopulta tuli... Mutta jokainen tavallaan, mä en silti ymmärrä, että joku antaa periksi parin kuukauden jälkeen. Elämä ei mene meidän aikataulujen mukaan, ja lapsia tosiaan saadaan, ei tehdä...

Tänä aamuna mies vei tavarat kaatikselle. maksoihan se joo, mutta nyt eivät ole muistuttamassa täällä siitä mitä me ei saatu.

siis kerrotko mulle hieman tuosta ajatusmaailmastasi, että viet hyvää tavaraa kaatopaikalle kun et tahdo myydä etkä antaa pois? aivan älytöntä!! maailma on pullollaan tavaraa ja keirrätys erittäin suotavaa kaikelle hyödykkeelle ja sinä maksat siitä, että käyttökelpoinen tavara kuormittaa kaatopaikkaa.

ymmärrän harmisi, kun toista lasta ei ole toiveista huolimatta tullut ja pahoittelen keskenmenoasi, mutta en vain voi millään tajuta tuollaista typeryyttä noiden tavaroiden kanssa.

toivottavasti osaat keskittyä nyt siihen 1,5 vee lapseesi, hän elänee mitä ilmeisimmin negatiivisessa ja tyytymättömässä ilmapiirissä. olisikohan ongelmasi oikeasti jossain aivan muualla kuin siinä, että toista lasta ei heti tullut?

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
elä nyt vielä luovuta!

Olen jo luovuttanut. kaikki ympärillä raskautuu ja saa vauvoja. Vain me jäimme ilman..

Ja mistäs te nyt jäitte ilman?! :o :o :o

Etkö osaa olla LAINKAAN kiitollinen esikoisestasi? Ihan näköjään parempi että teille on suotu vain yksi, jos häntäkään et osaa arvostaa!!!

hyvä ettei tuollaiselle kakaralle tule kuin yksi lapsi!
osoitat mieltäsi tosi lapsellisella tavalla saastuttamalla läes uudella tavaralla maapalloa sen sijaan että antaisit jollekin joka tarvitsevalle tai myisit.
ja peräti esikoinen 1½v.Huhhuh!
törkeä kakara olet itsekin! montako vuotta oikein olet? et varmasti peruskoulusta päässyt vielä1!

Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:

hyvä ettei tuollaiselle kakaralle tule kuin yksi lapsi!
osoitat mieltäsi tosi lapsellisella tavalla saastuttamalla läes uudella tavaralla maapalloa sen sijaan että antaisit jollekin joka tarvitsevalle tai myisit.
ja peräti esikoinen 1½v.Huhhuh!
törkeä kakara olet itsekin! montako vuotta oikein olet? et varmasti peruskoulusta päässyt vielä1!

aikuisuuteen kuuluu se, että odottaa asioita. Moni esim hakee hirvittävästä pettymyksestä huolimatta opiskelemaan monen vuoden ajan.

Jos et itse ole vielä aikuinen, vaan pentu, joka osoittaa lapsellisesti mieltään niin tosi hyvä että enempää pentuja ei teidän perheeseen tule kuin teidät 3.useampi lapsi vaatii kestävyyttä ja sinniä kun on jaksettava KOKO ajan painaa, kiun aina joku tarvitsee vaattii jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja sanonko mikä olet:
Kaatopaikalle menee. Muistuttavat vain liikaa vauvoista täällä kotona.

heitä vaan, noin negatiivisesta ihmisestä tuskin äidiksi kahdelle onkaan :D

Mullekin tuli mieleen vähän sama. Negatiivisuus kun on vielä periytyvä paska piirre. Kuka haluaa negatiivisia lapsiakaan...

Minäkään en usko että tää tyyppi on tosissaan. Ei kai kukaan ole niin vatipää että heittää täysin uutta tai täysin käyttökelpoista tavaraa roskiin, edes yrittämättä kierrättää sitä. Tai LAHJOITTAA.

Kiitos lohdutuksista, mutta tuntuu vain ettei meille sitä toista lasta suotu. Kaiketi tuo keskenmeno sai mielen niin apeaksi, että tuntuu ettei tästä suosta enää niin vain nousta.

En lukenut koko ketjua, mutta ole hyvä ihminen onnellinen edes siitä yhdestä lapsesta. :) Enkä minäkään kehota luovuttamaan, jos yhtään auttaa, niin laita eteenpäin nyt olevat tavarat ja hankkikaan sitten uudet. Eihän sekään ole kuin tavaraa ja kyllä sitä löytyy hyviä käytettynäkin kun uusien aika on. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kilppis:
En lukenut koko ketjua, mutta ole hyvä ihminen onnellinen edes siitä yhdestä lapsesta. :) Enkä minäkään kehota luovuttamaan, jos yhtään auttaa, niin laita eteenpäin nyt olevat tavarat ja hankkikaan sitten uudet. Eihän sekään ole kuin tavaraa ja kyllä sitä löytyy hyviä käytettynäkin kun uusien aika on. :hug:

Se kiikutti ne jo kaatikselle...Ehkä se on "vaan tavaraa", mutta mun on vaikea tuntea mitään myötätuntoa ihmistä kohtaan joka ei itse tunne mitään kiinnostusta ympäristöään kohtaan.

[/quote]

Joo lääkäriin pääse vasta sitten kun 3 kaeskenmenoa tai vuoden päästä jos ei tärpännyt ollenkaan. Tuntuu vain niin pitkälle ajalle odotella..
Keskenmenon jälkeen kuvittelin raskautuvani nopeasti uudelleen kun lääkärit sitä toitotti sairaalassa, mutta kuukausia jo mennyt ja taas tänään alkoi menkat. Pahimpia ovat juuri nämä kierron ensi päivät. Tuntuu että maa pettää jalkojen alla..
[/quote]

Ai kuukausia? Eikös se km ollut 2 kuukautta sitten? Mulla meni viimeksi 6 kk, että keho edes palautu ja alkoi toimia. Rauhoituhan vähän. Ymmärrän kyllä pettymykset ja muut toivottomuudet, kun on mekin 2 vuotta yritetty. Mukaan mahtuu yks keskeytynyt keskenmeno ja yks kohdunulkoinen ja nyt plussasin viikko sitten.

Provoksi kyllä hiukan epäilen, kun ei kai kukaan kaatikselle vie hyvää tavaraa. Nehän ois voinu vaikka lahjoittaa jollekin, joka niitä olis kovasti tarvinnu. Toivon ainakin, että on provo :o

Yhteistyössä