Nyt menee mystiseksi.

27.01.2008
687
0
16
Olin raskaana viikolla 6, kun alkoi voimakas vuoto, joka loppui eilen.
Raskaustestissä oli vahva plussa ennen vuotoa.
Vuodon mukana tuli selvästi jotain pois, siis möykkyjä ja kalvoja.
Olin aivan varma, että siinä meni kaikki.
Tein huvikseni raskaustestin, kun vuotoa oli jatkunut pari päivää ja se näytti enää hyvin, hyvin haaleaa plussaa.

Eilen alkoi kummastuttaan, kun vuoto oli enää pientä tuhrua ja siis minun "piti olla tyhjä", olo oli kuitenkin voimakkaasti sellanen "raskaana-olo" ja olo jatkuu yhä! Alamaha on edelleen paksun ja raskaan oloinen, niinku alkuraskaudessa tapaa olla ja pahaakin tekee.
Testasin sitten tänäaamuna, mitä se testi näyttää...ja siihen tuli HYVIN voimakas plussa! :o Nyt en ymmärrä yhtään mitään.

Alamahakipua minulla ei ole, pientä nipistelyä kylläkin edelleen, ei kuumetta -tosin lämmöt koholla, niinku on ollut oviksesta asti. (37.2)

Erittäin outoa...

Itkettää...olo on erittäin sekava...olen tässä surrut tuota keskenmenoa ja nyt kuitenkin näyttäis, että siellä vielä olisi jotain...itken ilosta, surusta ja siitä pienestä toivosta, mikä vielä on olemassa...täytyy soittaa jonnekin ja päästä tarkempiin tutkimuksiin.
Jotenkin niiiin selvästi tuli ulos sitä "tavaraa", että oli aivan varma, että siinä oli kaikki.
Huhhui tätä oloa...

Alkuperäinen kirjoittaja Elettaria Cardamomum:
Itkettää...olo on erittäin sekava...olen tässä surrut tuota keskenmenoa ja nyt kuitenkin näyttäis, että siellä vielä olisi jotain...itken ilosta, surusta ja siitä pienestä toivosta, mikä vielä on olemassa...täytyy soittaa jonnekin ja päästä tarkempiin tutkimuksiin.
Jotenkin niiiin selvästi tuli ulos sitä "tavaraa", että oli aivan varma, että siinä oli kaikki.
Huhhui tätä oloa...

olisko sulla mahollisuutta päästä jonnekki päivystykseen tms?

Ystävälläni kävi tuolla tavalla. Tuli raskaaksi ja aikalailla alkuraskaudessa alkoi sitten voimakas vuoto. Keskenmeno diagnosoitiin ja "kohtu tyhjeni". Kuitenkin raskausoireet jatkuivat vaikka vuotoa oli ollut todella paljon. Ultrassa sitten löydettiin sikiö. Kaksoset oli ollut joista toinen tuli pois. Nyt tämä "keskenmeno" on puolitoistavuotias. :D