Nyt menee putkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Meillä on poika ollu ke-illasta asti kovassa kuumeessa, pari kertaa oksentanu, ei syö oikein mitään(3päivän aikana syöny samanverran yhteesä mitä normaalisti päivässä ) tänää alko pskomaan, toivottavasti nyt ei ripulia enää tulis.
Viimäyön unet luksus 2,5h ku toinen näki pöpöjä kun ei saatu kuumetta laskemaan.
Ihan ku tää ei riittäs, mulla lohkes hammas ja se on pirun kipee, mä oon niin väsyny et en tajuu enää mistään mitään ja viime yön koski päähän, se nyt onneks meni jo ohi.. viimeiks oon siis nukkunu öö.. ti-ke yönä kunnol.

Kertokaas vksummat miten siitä vauva-ajasta on jääny henkiin ku ei saanu kunnol nukkua vuoteen??? ku nyt muutama hassu vuorokaus minimi unilla saa aikaan semmosen sumun et ei osaa ees ruokaa tehhä... :ashamed:

Mä oon myös poitsun kanssa nyt jokusen yön valvonut ja voi kiesus ettää ottaa koville. Mietinkin jo että ei hemmetti, tän masukin on parasta nukkua yöt läpeensä ihan alusta asti B) .

Ja valitettava tosiasia on, että kun asiat alkaa mennä persiilleen, niin ne tekee sitä kunnolla...musta tuntuu että vastatuulta on ollut jo pari kuukautta kaikin tavoin eikä vaan ota loppuakseen :headwall: :headwall: :kieh: :kieh:

juu, eihä täs ois muute mitää mut ukko painaa pitkää viikkoa, eli herää aamulla klo 4.00, no olin sentää hyvä vaimoke tänään ja keittelin sille kahvit valmiiks ennen ku se ehti eväänsä liikauttaa. Ens viikon se onki sit iltavuorossa etees joku aamu saan nukkua, mut sit toki tuo isompi on kipiä ja sen kans saa valvoo ja on viel toisen viikon lukittuna sisään.. :kieh: Oisivat ees hittolainen yhtäaikaa kipeenä eikä vuorotellen.

Yhteistyössä