P
peekele
Vieras
Myin siskolleni huonekaluja, ostin hänelle ruokaa yms ja lainasin hänelle rahaa, kun hän muutti. Sisko jäi 70 velkaa minulle ja sovittiin että maksaa kun saa seuraavan tilin. Nyt eilen hänellä oli tilipäivä ja soittelin hänelle. Kysyin onko hänellä tänään rahaa ja hän vastasi ettei ole. Minä sanoin että minulla ei ole euroakaan maanantaihin asti. Sisko pahoitteli. Parin tunnin päästä siskolta tuli viesti jossa hän kertoi muistaneensa vasta että hänellä on tilipäivä ja samalla hän kysyi paljonko tarvitsen LAINAAN rahaa! Olin niin suu auki ja pöyristynyt, etten keksinyt edes mitään vastausta siskon viestiin.
Nyt suututtaa, kun hän lainaa lapsiperheen rahoja, "unohtaa" velkansa ja minä joutuisi vielä lainaamaan häneltä!!! (sisko on kertonut että kun lainaa ystäviltään, hän muka "unohtaa" maksaa takaisin...) Voin kyllä sanoa etten hetkeen halua tuota siskoa nähdä... Lisäksi hän oli juuri hassannut 130 uuteen takkiin ja kenkiin, olis vaan nekin rahat pistänyt laskuihin, mutta ei. Kohta sillä varmaan ulosotossakin kivat summat.
Ottaa pannuun!!!!! Ja teini-ikäisestä siskosta kyse. Ajattelin että hän olisi edes vähän enemmän arvostanut, kun häntä autoin muutossa, asunnon siivoamisessa, ruokahankinnoissa, yms mutta ei.
Nyt suututtaa, kun hän lainaa lapsiperheen rahoja, "unohtaa" velkansa ja minä joutuisi vielä lainaamaan häneltä!!! (sisko on kertonut että kun lainaa ystäviltään, hän muka "unohtaa" maksaa takaisin...) Voin kyllä sanoa etten hetkeen halua tuota siskoa nähdä... Lisäksi hän oli juuri hassannut 130 uuteen takkiin ja kenkiin, olis vaan nekin rahat pistänyt laskuihin, mutta ei. Kohta sillä varmaan ulosotossakin kivat summat.
Ottaa pannuun!!!!! Ja teini-ikäisestä siskosta kyse. Ajattelin että hän olisi edes vähän enemmän arvostanut, kun häntä autoin muutossa, asunnon siivoamisessa, ruokahankinnoissa, yms mutta ei.