NYT MENI HERMO - tuli puhelinlasku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon muuten kuullu tollasesta palvelusta, jossa lähetettiin muistaakseni kännykkään viesti, et saat ilmasen soittoäänen/kuvan tjn.. ja kun sen ILMASEN tilas, niin alko tulla jatkuvalla syötöllä laskua, ihmiset ei meinannu millään saada sitä lopetettua.

Mulla on parhaillaan reklamaatio vetämässä varmaankin samaan puljuun, kuin ap:lla sekä operaattorille. Olin yhteydessä kuluttajasuoja-asiamieheen ja luin netistä kyseisestä yrityksestä. En todellakaan aio maksaa ko.laskua palvelumaksujen osalta, koska tietoisesti en mihinkään ole liittynyt saati sopimusta tehnyt. "Irtisanoutuminenkin" oli kovan takana...

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Mulla on parhaillaan reklamaatio vetämässä varmaankin samaan puljuun, kuin ap:lla sekä operaattorille. Olin yhteydessä kuluttajasuoja-asiamieheen ja luin netistä kyseisestä yrityksestä. En todellakaan aio maksaa ko.laskua palvelumaksujen osalta, koska tietoisesti en mihinkään ole liittynyt saati sopimusta tehnyt. "Irtisanoutuminenkin" oli kovan takana...

laittaisitko mulle tuon puljun nimen niin voisin katsoa näyttääkö tutulta tms.

Vastaavista ollaan tapeltu meilläkin. Miehelle tuli palveluviestejä - ja vähän isomman summan edestä, vaikka mitään ei ollut tilannut. Puhelinnumero päätynyt netissä "väärään paikkaan" - eli johonkin kilpailuun, testiin tms. laitettu. Mies ei avannut yhtään viesteistä laskun pelossa - olisi pitänyt, niin olisi saanut "tilauksen" irtisanottua nopeammin. Elisa on miehellä operaattori ja siellä on oltu tosi nihkeitä tässä. Ilmeisesti noita on niin paljon, että niitä ei kiinnosta. "Palveluntarjoajalta" ei saa edes varsinaista vastausta, lähinnä mainontaa siitä, kuinka rehellisiä he ovat... Nyt laitettu Mapelille (maksullisten puhelinpalveluiden eettinen lautakunta?) valitus. Kuluttajariitalautakunnalla menisi käsittelyyn ainakin puoli vuotta.

Ja meille kuluttajaneuvoja sanoi, että laskua ei kannata jättää maksamatta, sillä voi joutua maksamaan laskun korkoineen, jos valitus ei mene läpi. Summan voi saada takautuvasti korkoineen takaisin, jos valitus hyväksytään.

Mulla on kans ollut joskus näitä ongelmia että palveluviestejä on tullut.
Ne on tosiaan loppunut kun on lähettänyt viestin STOP kyseiseen numeroon.

Laskut täytyy aina maksaa, valituksen tehdä ja se sitten hyväksytään operaattorin puolelta jos aihetta on.

DNA:ta suosittelen myös, halpa ja toimiva.

Kertokaas onko mussa vika, kun mulla oli ensin DNA:n liittymä, jossa laskut ei millään tulleet perille!!! Ilmoitin monta kertaa osoitteeni ja silti meni ihan minne sattuu laskut ja sitten tuli ehkä jonkin mutkan kautta perille kun eräpäivät oli laskuissa jo menneet.
Kerran tuli Intrum Justitialta kirje että kohta multa menee luottotiedot. Oli sit jäänyt kaksi sellaista kännylaskua maksamatta mitä en ollut ikinä edes nähnyt! Ja tuo Intrum Justitian kirje oli mennyt osoitteeseen josta olin muuttanut 2v. sitten pois, oli vaan ystävällinen uusi asukas laittanut mun uuden osoitteen siihen.

Vaihdoin sitten Soneran liittymään kun hermostuin ja nyt on täsmälleen sama juttu!!! Aina on väärä osoite ja tulee laskut myöhässä, mutkan kautta!

Miten sellaisen pre-paid-liittymän saa, oon niin helvetin täynnä tätä!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mikä sulla on nyt?

Meillä on käytössä saunalahti ja tyytyväisiä ollaan. :D

PASKA ELISA!!! Jatkuvasti jotain häikkää, laskuja saa syynätä että mitä jännää taas löytyy. Asiakaspalveluun saa jonottaa tuntitolkulla ja yllättäen kun yritettiin vaihtaa nettiliittymä pois tuolta puljulta niin olikin joku määräaikainen sopimus. Saas nähdä, kun yritän puhelinliittymää vaihtaa niin onko siinäkin joku v**un sadan vuoden sopimus päällä!!!

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:

Ei oo todellista... mulla kävi tismalleen samalla lailla kun vaihdoin liittymän elisalta soneralle :o

ja mulla piti olla toistaseks voimassa oleva, mutta olikin kesto salaperäisesti vaihtunut, vaikken itse sitä ollut vaihtanut :kieh:

Nyt kyllä v**uttaa niin, että ihan silmissä alkaa sumeta. Tuli nimittäin puhelinlasku ja lähes 20 eurolla palvelunumerot-ajanviete -maksuja! Olenkin ihmetellyt, kun minulle on alkanut tulla jotain ihmeellisiä tietokilpailukysymys-tekstiviestejä, mutta olen ajatellut että lähettäjä maksaa. Nyt ei tietenkään ole yhtään sellaista viestiä tallessa, että voisin tarkistaa, mistä numerosta niitä oikein tulee. Sapettaa!

Muutenkin on tuo operaattori alkanut niin ottaa aivoon, että taisi olla viimeinen naula arkkuun ja operaattori vaihtoon! Mitä operaattoria voisitte suositella?

Minulle tuli samanlainen paitsi että se oli 90euroa! Osaako kukaan sanoa mikä ihmeen on palvelunumerot-ajanviete?

Saunalahtea suosittelen.

Noista viesteistä, pari kertaa itelle tullu vastaan esim. fb:ssä että "Osallistu kilpailuun, voita maailman hienoimpia palkintoja..."-juttuja ja kun menee täyttämään niin jossain kohti onkin sit pienellä präntillä että "Osallistut kilpailuun joka lähettää viestejä x kpl/vko, x €/kpl"..

mulla on saunalahti ja ihan tavallinen liittymä ei mitään puhe paketteja.maksan vain niistä mitä soitankin ja halvat laskut on ollut.25-35 euroo kuukaudessa ja toimii hyvin.olen kuullu noista maksullisista viesteistä j a niitä voi tulla kelle vaan ei ole tarvinnut etes itse aloittaa sitä ,ne on tosi hankalai jotkut on joutunut vaihtamaan numeronsa jotta ovat loppuneet ja sit yks juttu jos on salainen numero niin niitä ei pitäs päästä tulemaan lainkaan.

Yhteistyössä