nyt meni hermot!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mulle on nyt kahden viikon ajan, joka päivä, soitellut tuntemattomasta numerosta joku mies jostain yhtiöstä..kerran erehdyin vastaamaan mutta en kerennyt puhumaan koska vauva itkeskeli, joten tämä sanoi soittavansa uudestaan. En sitten painanut mieleeni että mistä yhtiöstä oli kyse enkä miehen nimeäkään muista, vaikka sen taisi mainitakin. Oletin ettei tästä tyypistä enää mitään kuulu, mutta olin väärässä. Saattaa soittaa parikin kertaa päivässä kellon ajasta riippumatta, yleensä kuitenkin n. klo 11, itsepäisesti jätän vastaamatta.

Nyt on alkanut todenteolla ärsyttää, koska mulla on kuitenkin tuo tietojenluovuskielto olemassa ja senhän pitäisi koskea kaikkea puhelinmyyntiä ja puhelinhaastattelujakin, vai olenko kenties väärässä? Mitä voisin tehdä, pitääkö mun vaan luovuttaa ja vastata?

Mulle kans usein lehtimyyjät soittelee. Jos vastaan ja mulle ruvetaan jotain lehtiä kauppaan niin lyön yleensä niille luurin korvaan. Yleensä jätän vastaamatta kun tunnistaa joniitten numerot, niin tietää että taas jotain lehteä kaupataan.

miksei voi vastata ja sanoa ei kiitos? pääsee paljon helpommalla. työtään ne vaan tekee eikä teidän kiusaksi soittele. no, toki tuon tietojenluovutuskiellon pitäisi toimia niin kuin pitää

ei kai siinä kohta muu auta.. ihmetyttää vaan miten sitkeitä nuo ihmiset on kun joka he***in päivä soittaa. Muutaman kerran olen puhelun hylännytkin kun on antanut soida niin kauan..

Mulle tuli ekana mieleen että ootko osallistunu johonki tv:n kisaan esim noihin subilla pyöriviin. Nehän soittaa voitosta. Ja sit mulle on ainaki soitellu nyt noi puhelinliittymien tarjoajat tms. Tytönki puhelimeen sellanen tykitti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei kai siinä kohta muu auta.. ihmetyttää vaan miten sitkeitä nuo ihmiset on kun joka he***in päivä soittaa. Muutaman kerran olen puhelun hylännytkin kun on antanut soida niin kauan..

Kyllä kai ne soittelee kun et viimeks kerenny puhua ja sanoit että soittele uudestaan. Onhan se epäkohteliasta olla soittamatta jos niin on kerran luvannut... Vastaa puhelimeen ja sano ette kiinnosta niin et vie enää tämän miehen työaikaa turhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Mulle tuli ekana mieleen että ootko osallistunu johonki tv:n kisaan esim noihin subilla pyöriviin. Nehän soittaa voitosta. Ja sit mulle on ainaki soitellu nyt noi puhelinliittymien tarjoajat tms. Tytönki puhelimeen sellanen tykitti.

en kyllä muistaakseni ole kisoihin osallistunut.. Tuskinpa nekään näin kovasti yrittäisi tavoitella ja mun tuurilla en varmasti olisi mitään voittanut :D

Yhteistyössä