V
vieras
Vieras
mulle on nyt kahden viikon ajan, joka päivä, soitellut tuntemattomasta numerosta joku mies jostain yhtiöstä..kerran erehdyin vastaamaan mutta en kerennyt puhumaan koska vauva itkeskeli, joten tämä sanoi soittavansa uudestaan. En sitten painanut mieleeni että mistä yhtiöstä oli kyse enkä miehen nimeäkään muista, vaikka sen taisi mainitakin. Oletin ettei tästä tyypistä enää mitään kuulu, mutta olin väärässä. Saattaa soittaa parikin kertaa päivässä kellon ajasta riippumatta, yleensä kuitenkin n. klo 11, itsepäisesti jätän vastaamatta.
Nyt on alkanut todenteolla ärsyttää, koska mulla on kuitenkin tuo tietojenluovuskielto olemassa ja senhän pitäisi koskea kaikkea puhelinmyyntiä ja puhelinhaastattelujakin, vai olenko kenties väärässä? Mitä voisin tehdä, pitääkö mun vaan luovuttaa ja vastata?
Nyt on alkanut todenteolla ärsyttää, koska mulla on kuitenkin tuo tietojenluovuskielto olemassa ja senhän pitäisi koskea kaikkea puhelinmyyntiä ja puhelinhaastattelujakin, vai olenko kenties väärässä? Mitä voisin tehdä, pitääkö mun vaan luovuttaa ja vastata?