Nyt mie sanon kyllä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pph myöskin:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Alkuperäinen kirjoittaja pph myöskin :
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja pph:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri:
Mun mielestä oikean etiikan omaava pph ei tule tänne taivastelemaan tuollaista asiaa, vaan kunnioittaa vanhempien päätöstä.

Millä tavalla mie loukkaan perheen oikeuksia? Kukaan ei tiedä missä päin Suomea olen, lasten ikää, sukupuolta tai mitään muutakaan tunnistettavaa en kerro.
Meille on jopa ihan ma avoin palsta, jossa voimme kirjoitella asioista.
En katso tässä millään muotoa loukkaavani kyseisen perheen yksityisyyttä, saati rikkovani vaitiolovelvollisuuttani.
Anteeksi nyt vaan.

En syyttänyt sinua mistään noista alla mainitsemistasi asioista. Itse ne sinne kirjoitit. Sinä kuitenkin ole pph:a sitoutunut hoitamaan lasta ja lapsen vanhemmat päättää hoidon tarpeensa. Jos vanhuskin päätetään laittaa laitokseen, ei sinun tehtäväsi hoitajana ole miettiä omaisten motiiveja. Sinunn tehtäväsi on hoitaa vanhusta.

mutta lapsella on oikeus vapaapäiviin myös hoidossa! onhan vanhemilla myös vapaata työstään ja kyllä minä ihmettelen tämmöisiä vanhempia jotka ei jaksa lomillaan tai vapaa päivinään hoitaa lapsiaan!!! olisi kannattanut käyttää ehkäisyä ja jättää lapet tekemättä jos niitä ei olla valmiita hoitamaan!!!!!!

Niin tai miettiä ammatinvalintaa, jos vanhempien ratkaisut ahdistaa noin paljon, ettei niitä pysty katselemaan. Silloin pitäisi keskittyä vaan omiinsa ja hoitaa niitä sitten täydellisesti..

kaikille kasvatusalan ihmisille on lapsen etu tärkeintä! sillä kuka lasta puolustaa jos vanhemmat on mitä on?? ajattelevat vain ja ainoastaan itseään: minä,minäminä ja minä!

hoito on lapsen työtä! se on todella raskasta lapselle vaikka hoitopaikka on pph se ei ole lapsen koti! koti on koti! ja on sääli että vanhemmat ei ymmärrä lapsi väsyy ja tarvitsee myös vapaata,yhdessä oloa vanhempien kanssa :)

Missä vaiheessa pph:sta tuli kasvatusalan ihmisiä? Alalle pääsee aivan ilman koulutusta, ja sen kyllä huomaa!!!!

Tehdäänkö teille kuitenkin joku testi, jossa pitää ylittää jonkinlainen pahansuopuustaso, että paikan saa?

Kyllä me teemme ihan varhaiskavatussuunnitelman vanhempien kanssa, hoitosopimuksen yms. Ja seuraappa aikaasi. Nykyisin alkaa olemaan kyllä jo vallalla sääntö, että koulutus vaaditaan tähän työhön.

Ja millä tavalla esim. minä tässä olen ollut "pahansuopa"??

Kävin juuri keskustelemassa kunnalla hoitoasioista. Kysyin tästä pph:n koulutuksesta; ainakaan pk -seudulla ei vaadita YHTÄÄN MITÄÄN alan koulutusta. Sanoin suoraan sille tädille, että eikö se ole aika iso riski.

Varhaiskasvatussuunnitelma vanhempien kanssa tehtynä ei tod. tee kenestäkään mitään alan ammattilaista!

Ja tuosta pahansuopuudesta, ks. edellinen viestini.

Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
niin me pph:t palkan saamme kun hoidamme lapsia teidän vapaa-ja lomapäivinä mikäs siinä passaa hyvin mutta te vanhempina vastuun kannatte ja valitatte miksi lapsi on semmoinen ja semmoinen ei sen kanssa voi edes kaupassa käydä,kotona tekee sitä ja sitä.... :( missähän syy???

Siinä että ne on viety phh:lle??? sitäkö haet?

totta se on! kotiäitinä häviää muutama harmaa aivosolu :) ja sisälukutaito :)

Niin en tiiä kun en oo koskaan ollu.. ironia taitaa olla sulle tuttu sana?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä