V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Hmmm... no vaikea sanoa mistä on kyse, kun selkeäösti oleellisesta asiasta sanot, ettet halua sitä alkaa erittelemään. Mun mielestä on samantekevää kumpi pyytää anteeksi, mutta puhuahan pitäisi. Sinuna minä laittaisin viestin, että hei, on ikävää että meille tuli ilmeisesti joku väärinkäsitys, sun kanssa oli tosi kiva viettää aikaa ja toivottavasti voitaisiin jutella asia läpi. Jos mies ei sitten ota yhteyttä niin asia on selvä: hän ei halua.
Itse saan tuosta sen kuvan, että mies ei ehkä ajatellut, että se teidän suunnittelemanne illanvietto oli valmiiksi ja varmasti sovittu juttu, tai ehkä hän sai yllätysvieraita, joista ei ollutkaan helppo päästä eroon. Väärinkäsitykseltä kuitenkin vaikuttaa puolin ja toisin.
en saanu selville, oliko vieraat yllätyksenä vai kutsuttuna tulleet.
Jos mies on ajatellut että olitte vasta ajatelleet ettekä sopineet illanvietosta? Ja jos ette asu yhdessä tms niin kaipa sitä voi oikeasti suunnitelmia muuttaa jos vaikka vieraat kauempaa tulleita tms, eikä se oikeastaan kuulukaan sulle oliko yllärinä vai kutsuttuna. Se ilta meni jo.