Nyt mielipiteitä - kumpi pyytää ensin anteeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Hmmm... no vaikea sanoa mistä on kyse, kun selkeäösti oleellisesta asiasta sanot, ettet halua sitä alkaa erittelemään. Mun mielestä on samantekevää kumpi pyytää anteeksi, mutta puhuahan pitäisi. Sinuna minä laittaisin viestin, että hei, on ikävää että meille tuli ilmeisesti joku väärinkäsitys, sun kanssa oli tosi kiva viettää aikaa ja toivottavasti voitaisiin jutella asia läpi. Jos mies ei sitten ota yhteyttä niin asia on selvä: hän ei halua.

Itse saan tuosta sen kuvan, että mies ei ehkä ajatellut, että se teidän suunnittelemanne illanvietto oli valmiiksi ja varmasti sovittu juttu, tai ehkä hän sai yllätysvieraita, joista ei ollutkaan helppo päästä eroon. Väärinkäsitykseltä kuitenkin vaikuttaa puolin ja toisin.

en saanu selville, oliko vieraat yllätyksenä vai kutsuttuna tulleet.

Jos mies on ajatellut että olitte vasta ajatelleet ettekä sopineet illanvietosta? Ja jos ette asu yhdessä tms niin kaipa sitä voi oikeasti suunnitelmia muuttaa jos vaikka vieraat kauempaa tulleita tms, eikä se oikeastaan kuulukaan sulle oliko yllärinä vai kutsuttuna. Se ilta meni jo.

Jos mies ei ole vastannut viesteihin eikä soittoihin niin miksi vielä pommittaisit häntä lisää? Minä odottaisin että hän ottaa yhteyttä avaimen palauttamista koskien, mihinkään leikkimään en ryhtyisi jos ikää on molemmilla enemmän kuin 15v.

hyviä mielipiteitä tullu molemmilta kanteilta, jättää ottamatta yhteyttä tai ottaa yhteyttä. ehkä mä vähä vaiks katon vielä muutaman päivän, tekeekö mies mitään liikettä. Jos en pääse päätökseen, palautan avaimen ja annan olla. Ehkä niin parempi.

Toisaalta mietin ,et jos mies haluaa jättää asian näin ni miks ei ole pyytänyt avainta takaisin? meil kuitenki parikin yhteistä tuttua, joiden kautta voi pyytää, tai jos olis MIES niin pyytäisi itse....

kakspiippunenjuttu

Jos mies on luonteeltaan tuollainen jo seurusteluaikaan (jolloin useat vielä taitavat haluta antaa itsestään ruusuisemman kuvan kuin oikeasti) niin mieti tosissaan haluatko viettää loppuikäsi sellaisen mököttäjän kanssa. Mulle tulee tuosta mieleen kaverini isä joka saattoi vaan kadota johonkin tai kulkea monta päivää kotonaan myrtsinä ja hiljaa, korkeintaan joskus vihaisesti murahdellen. Ite en jaksais katella, varsinkin kun olen luonteeltani sellainen että haluan asiat selviksi heti enkä huomenna..

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
nyrkkisääntö on se, että fiksumpi pyytää ensin.

Just näin meinasin kirjottaa mut yhdyn siis tähän

Samoin.
Ja jos on kuoreensa vetäytyvä mies, niin ehkei se osaa tulla sieltä ulos pyytämään anteeksi. Menisin siis juttelemaan. Mutta suhteen jatkoa harkitsisin vaaaaarsin tiukasti, ei kovin kypsältä käytökseltä kuulosta kumminkaan päin...

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Jos mies on luonteeltaan tuollainen jo seurusteluaikaan (jolloin useat vielä taitavat haluta antaa itsestään ruusuisemman kuvan kuin oikeasti) niin mieti tosissaan haluatko viettää loppuikäsi sellaisen mököttäjän kanssa. Mulle tulee tuosta mieleen kaverini isä joka saattoi vaan kadota johonkin tai kulkea monta päivää kotonaan myrtsinä ja hiljaa, korkeintaan joskus vihaisesti murahdellen. Ite en jaksais katella, varsinkin kun olen luonteeltani sellainen että haluan asiat selviksi heti enkä huomenna..

me ei vielä seurustella, tapailu tms on ehkä parempi sana.
olen mä joskus miettiny et ollaan aika erilaisia ton mökötyksen suhteen. itse haluan olla kainalossa kun on paha päivä, tai jos mökötän esim miehelle niin haluun selvittää mahd pian (hyvin havoin pitkävihainen), tää mies sitten taas ihan toista maata, jos mököttää ni mököttää kunnolla, mulkoilee vaan eikä puhu varmasti, sulkeutuu kuoreensa. mietinki et jos ollaan molemmat samaan aikaan (eri asioista ) pahalla päällä ni mä haluisin kainaloon mut toinen mököttää omassa nurkassaan.

Mitä sä laitoit sille? Kerroit pistänees jotain ikäviä viestejä, jos niissä oli jotain tosi pahaa niin kyllä se sun pitäis pyytää anteeks, eikä miehen sitä että sai vieraita.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Mitä sä laitoit sille? Kerroit pistänees jotain ikäviä viestejä, jos niissä oli jotain tosi pahaa niin kyllä se sun pitäis pyytää anteeks, eikä miehen sitä että sai vieraita.

viestittelymme oli jonkinmoista piikittelyä molemminpuolin!! laitoin jo aikasemmin et mä kimpaannuin, mutta myös mies kimpaantu erinäisistä asioista mulle. eli ts pahoitimme toistemme mielet

Alkuperäinen kirjoittaja kommentti:
jos me ollaan molemmat aphalla päällä, ei tosiaan kyhnätä vierekkäin tai kainalossa, mieluummin jopa eri kerroksissa tai eri huoneissa :o

laitoinki et jos olen vain jostain muusta asiasta kuin suhteesta/miehestä pahallapäällä, niin silloin haluan olla kainalossa. esim oli vaikka paha päivä töissä tms

olisin sinä, niin laittaisin nyt viestin tai soittaisin. Jotai tähän tyyliin, että anteeksi kun kimpaannuin sinulle, mutta minulle ovat vaan erittäin tärkeitä ne ajat joita vietämme yhdessä ja odotan niitä kovasti. Voisimmeko sopia uuden päivän jolloin voisimme puhua tämän asian puhtaaksi ja kenties tehdä jotain muutakin..

Hmm... mun mielestä on typerää jättää asiaa tuohon. Jos te ette seurustele, niin mun nähdäkseni miehellä on oikeus muuttaa suunnitelmiaa. Tietenkin se on hiukan tahditonta, ainakin jos ei mainitse suunnitelmien muuttamisesta. Mutta kovin aikuismaista ei kummaltakaan ole, jos asia nyt jätetään vaan roikkumaan.

Tosi teiniä tämmöset pelit suhteessa... anteeksi vain. Itse en jaksaisi tuommosta vaan soittaisin. Jos ei vastaa, niin sitten on pallo miehellä. Sitten pitää vaan odottaa jos se tekisi jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja jos:
olisin sinä, niin laittaisin nyt viestin tai soittaisin. Jotai tähän tyyliin, että anteeksi kun kimpaannuin sinulle, mutta minulle ovat vaan erittäin tärkeitä ne ajat joita vietämme yhdessä ja odotan niitä kovasti. Voisimmeko sopia uuden päivän jolloin voisimme puhua tämän asian puhtaaksi ja kenties tehdä jotain muutakin..

oon mä täs pähkäilly et laitan viestin, oon lähes 100varma et ei vastaa jos soittasin.
ajattelin laittaa jotain tohon tyyliin kuin kirjoitit, ja et jos alotettas ns puhtaalta pöydältä tää koko homma ja unohettas kimpaantumiset

näkeepä sit vastaako jotain vai ei...

Jos tyyppi ei vastaa kun soitat, niin unohda koko tyyppi. Ei todellakaan kannata vaivautua lähettelemään mitään viestejä.

Sata varma voit olla siitä, että seuraavan kerran kun on kännissä tulee viesteillä kimppuusi kuin yleinen syyttäjä.

tulin nyt siihe tulokseen kuitenkin, et laitan jotain viestiä. Mun on ehkä helpompiki avautua viestissä. Puhelimessa saattaisin mennä lukkoon ja voisi jäädä sanomatta jotain tärkeää. Kävi miten kävi... kovasti tääl kehittelen et mitä laitan ja missä muodossa. Kertoilen sitten kuinka kävi... hyvin, huonosti vai hyvinhuonosti =/

dodii..emmä sit mitää viestiä laittanu. lompsin ovelle avain kädessä sillä meiningillä et avain käteen äijälle ja pois.
mut eihän se ihan nii menny...
se alko kyseleen et kuin paljo oon suuttunu jne...siinä oven raossa keskusteltii hetki, pyys sitte et tulla sisälle et jutellaa kunnolla asiat halki

molemmat pyys anteeksi käytöstään. mies oli todella pahoillaan omasta käytöksestään. ja se näkyi myös päälepäin!

lähdin sit kotiin, huikkas takas ovelta, ja anto avaimen takas. tuumas et kuitenki tuu vielä tarviin =)

loppuhyvinkaikkihyvin =)

ehkä mä pienellä varauksella vielä oon, mut tästä on hyvä jatkaa

Yhteistyössä