Nyt minä totean, että pojat on poikia...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikienäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poikienäiti

Vieras
Meidän keskimmäinen 5v poika, työnsi eilen muurahaiskedosta, murkkuja taskuun, sen takia kun vei ne uuteen kotiin.
Muurahaiset purki sitten uudella pesällä minkä löysi :D

Ei se niin olisi haitannut mutta kun sisään tultiin niin niitä muurahaisia löytyi minunkin paidan alta ja pojan housuista, sohvilta ja lattialta. Ollut yhtä muurahaisjahtia eilisestä lähtien ja toivon ettei enempää enää vipellä vastaan :D

Meillä on kaksi tyttöä ja mieluummin varmaan hyppäävät kerrostalon katolta alas kuin koskevat muurahaiseen tai kastematoon :D Kohta 5 v kiljuu niin kauan trampallakin kunnes tulen ottamaan ötökän pois. Ja usein kiljunnan kohde ei edes ole elävä, vaan joku kivi tms joka näyttää elukalta. Kyllä taitaa siis pojat olla poikia ;)

jaa. no meillä kyllä ei tyttöjä kiinnostaa muu kuin eläimet. kärpäsillekin pitää jok o tarjota koti tai kuljettaa nätisti ulos vapauteen.
5v laittaa itse matonsa ongenvapaan.
Itse inhoan jyrsijöitä mutta meille pitäisi rotat ja hiiretkin ottaa lemmikiksi ulkoa.

Ihana! :heart: Meillä tuo nuorin poika on kerännyt viikonlopun muurahaisia iskän ruuvilaatikkoon, laittanut sinne ruohon korsia, ja pyysi multa sokeria, kun siitä tykkäävät. Ne on nyt hänen ystäviä. Ja käpy-ystävä oli tuossa kuukausi takaperin, se oli aina meidän autossa... :D

Meillä on nuo pojat enemmänkin konemiehiä, kymmenenvuotias ajaa traktoria paljon paremmin kuin äitinsä=)
Tuli mieleen kun juurikin tuolle esikoiselle oli monesta asiasta sanottu, että Amerikassa kaikki on suurta=. Näki sitten sellaisen ison lentomuurahaisen,( aikasemmin oli nähnyt sisällä riesana olleita sokerimuurahaisia) ja totesi, että "taisi olla Ameriikan kusiainen" =)