Nyt minäkin teen tän tyhmän aloituksen! hermostuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puuh!

Vieras
voinko soittaa uudestaan vai ootanko et soittaa? siis mies. Ollaan tapailtu tässä jonkun aikaa ja nyt ei se vastaa. En mä epäile sen kummemmin mitään mutta mietin että voinko mä jo soittaa uudestaan sille kun yli tunti sit olen soittanut eikä vastannu.Ja se vastaa aina! Ja me soitellaan puolin ja toisin. Eli onko nyt joku sääntö et mite kauan odottaa vai ootanko et soittaa takas.Ja sanottakoon nyt vielä se et se on yleensä se aktiivisempi soittelija. Luulin että lähennyttiin kun sattu eräs tapaus mutta mahdoinko olla väärässä.

voinko soittaa uudestaan vai ootanko et soittaa? siis mies. Ollaan tapailtu tässä jonkun aikaa ja nyt ei se vastaa. En mä epäile sen kummemmin mitään mutta mietin että voinko mä jo soittaa uudestaan sille kun yli tunti sit olen soittanut eikä vastannu.Ja se vastaa aina! Ja me soitellaan puolin ja toisin. Eli onko nyt joku sääntö et mite kauan odottaa vai ootanko et soittaa takas.Ja sanottakoon nyt vielä se et se on yleensä se aktiivisempi soittelija. Luulin että lähennyttiin kun sattu eräs tapaus mutta mahdoinko olla väärässä.

kauanko ootte seurustellut? vai siis ettekö seurustele? mitä tiedät miehestä? mietin vaan että miehellähän saattaa olla vaikka vaimo...

(mulle kävi joskus niin,kun tapailin miestä joka välillä vaikutti olevan tosi kiinnostunut ja välillä taas tosi etäinen... sit selvis että sehän on varattu..)

[QUOTE="vieras";28578327]Laita viesti. Hei, en saanut sua kiinni, soitteletko kun huomaat viestin. Loppu on miehellä.

Tai soita parin tunnin kuluttua uudelleen. Tee miten tuntuu.[/QUOTE]

Ihmettelen vain kun ollaan tiiviisti oltu yhteydessä ja tapailtu.Ensimmäinen kerta näin niin siksi hermostuttaa. Tekis mieli jo soittaa mutta en tiedä onko se nyt sitten viisasta toisaalta itse mies soittelee useasti päivässä jos ei nähdä. Ja ei se ainakaan muistaakseni sanonut että ois tänään mitään menoja ollut.

[QUOTE="limetti";28578359]kauanko ootte seurustellut? vai siis ettekö seurustele? mitä tiedät miehestä? mietin vaan että miehellähän saattaa olla vaikka vaimo...

(mulle kävi joskus niin,kun tapailin miestä joka välillä vaikutti olevan tosi kiinnostunut ja välillä taas tosi etäinen... sit selvis että sehän on varattu..)[/QUOTE]

Ei seurustella mutta tapailtu tiiviisti,kyllähän tää melkeen seurustelua on mutta ei olla silleen sovittu sitä. Ei sil oo vaimoa.Ja toista naistakaan en usko olevan. En mä epäile mitään tälläsiä mutta kun se on aina vastannut ja nyt ei niin pakostikin rupee ihmettelee. Ja meillä oli yks juttu minkä luulin et lähens meitä,mies ainakin totes niin ja nyt se ei vastaa.Hermoilen ehkä turhia mutta ihmetyttää nyt vaan.

No jos haluat vaikuttaa idiootilta niin soita ja pilaa kaikki. Jos haluat edes vähänkään antaa itsestäsi normaalin kuvan, niin älä soita uudelleen äläkä varsinkaan laita viestiä, koska siitä saa just sen kuvan, että sulla ei ole omaa elämää. Sullahan ei ole omaa elämää, jos kuvittelet, että tunnin sisällä takaisinsoittaminen on normaalia vaan kertoo juuri siitä, että oot hysteerinen neurootikko, josta kannattaa pysyä loitolla MUTTA
jos haluat, että joku susta joskus kiinnostuu, joku normaali EI LÄHEISRIIPPUVAINEN niin ymmärrä se, että esim. päiväunet, juoksulenkki, kaverin tapaaminen, omien juttujen touhuuminen VOI VIEDÄ USEAMMAN TUNNIN MIELENKIINNON joten odottele rauhassa.
Ihminen tekee niitä asioita, joita se haluaa tehdä, joten sekoilemalla pilaat kaiken. Olen puhunut.

No jos haluat vaikuttaa idiootilta niin soita ja pilaa kaikki. Jos haluat edes vähänkään antaa itsestäsi normaalin kuvan, niin älä soita uudelleen äläkä varsinkaan laita viestiä, koska siitä saa just sen kuvan, että sulla ei ole omaa elämää. Sullahan ei ole omaa elämää, jos kuvittelet, että tunnin sisällä takaisinsoittaminen on normaalia vaan kertoo juuri siitä, että oot hysteerinen neurootikko, josta kannattaa pysyä loitolla MUTTA
jos haluat, että joku susta joskus kiinnostuu, joku normaali EI LÄHEISRIIPPUVAINEN niin ymmärrä se, että esim. päiväunet, juoksulenkki, kaverin tapaaminen, omien juttujen touhuuminen VOI VIEDÄ USEAMMAN TUNNIN MIELENKIINNON joten odottele rauhassa.
Ihminen tekee niitä asioita, joita se haluaa tehdä, joten sekoilemalla pilaat kaiken. Olen puhunut.

No nyt siitä on jo 2tuntia aikaa. Siis kyllä se on tää mies joka on enempi soitellut ja useesti päivässä mutta nyt mulla on eka kerta tällänen tilanne et mietin miksei vastaa. Turha tulla sanomaan millanen minä olen kun et tiedä meidän tilannetta.Tuskin me oltas tässä tapailtu toisiimme jossei oltas puolin ja toisin kiinnostuneita.Kukaan ei oo läheisriippuvainen eikä neurootikko eikä hysteerikko.

No nyt siitä on jo 2tuntia aikaa. Siis kyllä se on tää mies joka on enempi soitellut ja useesti päivässä mutta nyt mulla on eka kerta tällänen tilanne et mietin miksei vastaa. Turha tulla sanomaan millanen minä olen kun et tiedä meidän tilannetta.Tuskin me oltas tässä tapailtu toisiimme jossei oltas puolin ja toisin kiinnostuneita.Kukaan ei oo läheisriippuvainen eikä neurootikko eikä hysteerikko.
No, ihan vaan infona kyllä nainen on hysteerikokko jos kuvittelee, että mies jotenkin koko ajan on tavotettavissa ja n täysin normaalia tpuhuta jotain muutama tunti itekseen ja olla vastaamatta.
Ja ihan vaan tiedoksesi, en mitenkään väittänyt teitä kumpaakaan läheisriippuvaiseksi, itse kysyit neuvoa ja noin yleisesti ottaen kyllä miesporukassa naureskellaan tällasille tunnin elleille, jotak vetää heti hernettä nokkaan, jos ei saa puhelimella kiinni ja joita pitäs olla koko ajan silittelemässä.
Kuten aiemminkin sanoin, hanki oma elämä jossa sua ei vaikkapa aina saa puhelimelle kiinni niin huomaat, että on elämää sun oman onnettoman puhelimes ulkopuolella.

Ai niin, voithan sä aina vaikka kyylää sen feisbuukkii ja koittaa tsekkaa, jos se vaik pettää sua siellä. Huoh.

No, ihan vaan infona kyllä nainen on hysteerikokko jos kuvittelee, että mies jotenkin koko ajan on tavotettavissa ja n täysin normaalia tpuhuta jotain muutama tunti itekseen ja olla vastaamatta.
Ja ihan vaan tiedoksesi, en mitenkään väittänyt teitä kumpaakaan läheisriippuvaiseksi, itse kysyit neuvoa ja noin yleisesti ottaen kyllä miesporukassa naureskellaan tällasille tunnin elleille, jotak vetää heti hernettä nokkaan, jos ei saa puhelimella kiinni ja joita pitäs olla koko ajan silittelemässä.
Kuten aiemminkin sanoin, hanki oma elämä jossa sua ei vaikkapa aina saa puhelimelle kiinni niin huomaat, että on elämää sun oman onnettoman puhelimes ulkopuolella.

Ai niin, voithan sä aina vaikka kyylää sen feisbuukkii ja koittaa tsekkaa, jos se vaik pettää sua siellä. Huoh.

Jaajaa.

[QUOTE="vvieras";28578607]toiset miehet kokee sen roikkumisena ja ahdistavana, toiset on iloisia saamastaan huomiosta, tiedä sitä näistä kumpaa kategoriaa on......[/QUOTE]

Tää on ollut tähän asti jälkimmäistä. Ihan on sanonut niin kun ollaan puhuttu kaikenlaisia.

No en soittaisi uudelleen enkä laittaisi viestiä.

Soittaisi takaisinpäin kun soittaisi.

On vaikka lähtenyt työkavereiden/ystävien kanssa liikenteeseen.
Juuri näin, voi olla kavereiden kanssa liikenteessä ja soittaa kyllä kun ehtii. Mua rassais aivan sairaana jos muija sottelis perään monta kertaa, en ole aivoinvalidi, ymmärrän kyllä jossain välissä puhelinta katsoa JA SOITAN TAKAS JOS KIINNOSTAA.

Minkätyyppinen se juttu oli, minkä ajattelit teitä lähentävän, joku keskustelu vai fyysinen juttu? Voisko se vaikuttaa kuitenkin mieheen niin päin, että haluaa ottaa vähän tilaa itselleen?

Keskustelu,sen tarkemmin en halua kertoa. Ja sillon se vaikutti ihan äärettömän ihanalta ja nyt näin.Aina on sanonut suoraan ajatuksiaan ja nyt sitä ei saa kiinni. Tietää kyllä et voi sanoa suoraan sitten mitä mieltä on tai tuntee.

Nyt kun rupeen vatvomaan tätä niin viimeks kun erottiin niin se halailusta ja suutelusta ei meinannu tulla loppua ihan kun olis ollut hyvästit.Sanat ja teot ei nyt mätsää kyllä yhtään.Meillä oli jopa viikonlopulle puhuttu suunnitelmia. Ja joskus alkuun sano että se kyllä sanoo jos ei kiinnosta ja jos mua ei kiinnosta niin sitten sanotaan suoraan,puhutaan niinkuin aikuiset.Onko tää nyt aikuismaista?!

Toisaalta, ei kannata panikoida, kyllähän niitäkin hetkiä väistämättä tulee, kun jompi kumpi haluaa vähän tilaa. Se kantsii silloin antaa. Toisaalta, olis se fiksua mieheltä kuitata edes jotain, että palaillaan huomenna tms..

Laita tekstari jolla kokeilet vähän kepillä jäätä?

En mä kyllä taida,ainakaan tänään.Olen soittanut ja se näkee sen eli tietää mun soittaneen.Katotaan sitten huomenna jos tänää ei enää mitään kuulu. Ei se onni tainnut napsahtaa kohalleen. Juuri meillä oli kaikki niin ihanaa ja yks keskusteluko sai tän nyt loppumaan.Vaikka anto ymmärtää että ei tämä ole loppu.Sanois edes suoraan kun on kokoajan puhunut siitä että sanotaan asiat suoraan.

Vai onko sille sattunut jotain?! laittas ees viestin.Kuitenkin tullaan törmäilee joten vois ees sanoa jos haluaa lopettaa vaikka on sanonu et ei halua lopettaa.

Älä murehdi, ei tää välttämättä tarkoita vielä mitään. Kyllä se selviää sitten, suuntaan tai toiseen. Miten se nyt yhtäkkiä olisi ihan mykkäkouluksi vetänyt, jos te kuitenkin muuten puhutte paljon. Voihan olla, että jotain odottamatonta on sattunut. Ei vielä kannata panikoida.

Yhteistyössä