[QUOTE="vieras";28579701]Voi kulta pieni, nyt tuntuu että mikään ei koskaan tunnu enää miltään mutta usko mua, kyllä se aurinko vielä sullekin paistaa. Vaikea sanoa kun et halua kertoa tuota tarkkaa syytä mutta ajattele, että helpompi nyt kuin esim. puolen vuoden kuluttua. Teidän suhde oli vielä tuore ja sillon voi aina kaikenlaista sattua - toki myöhemminkin mutta aina ne alkuajat on ratkaisevia. Nyt otat iisisti, teet jotain kivaa ja koitat saada nukuttua. Sitten huomenna pää pystyssä uuteen päivään. Halaus sulle![/QUOTE]
Ei se paista jos jokanen hylkää mut tän takia,en mä tällästä ole toivonut itelleni ja nyt se pilaa kaikki.Parempihan se nyt oli käydä kuin myöhemmin ja osasin mä tähän varautua,pitää varautua aina uudessa jutussa et näin voi käydä mutta en olis uskonut,varsinkin kun mies vielä anto ymmärtää että tapaillaan jatkossakin kunnes mietti asiaa. Ehkä se ei tosissaan sitten tykännyt vaikka sanat ja teot kyllä viestitti muuta mutta jos oikeesti oikeesti tykkäis niin ei tää olis ollut mikään este. Mun tulee niin ikävä exää aina kun ajattelen näitä pilalle menneitä juttuja kun exä hyväksy,inhottaa et exän ja mun juttu kaaatu ihan muihin juttuihin aikoinaan. Mutta se rakasti mua sellasena kuin olen.