Nyt minäkin teen tän tyhmän aloituksen! hermostuttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puuh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se on kuitenkin puhunut ihan suoraan kaikista asioista ja sanonut et aikuisia ollaan et jos jotain tulee niin puhutaan joten vaikea kuvitella että lopettaisi kaiken sit ihan seinään,sanaakaan sanomatta. Ois nyt vaan voinut laittaa edes viestin et soittaa vaik myöhemmin tai jotain. Ei paljon taida ens yönä unta tulla kun mietin mikä nyt on. Kyllä mä sille huomenna soitan ja jos ei vastaa niin sitten se taitaa olla siinä.

No jos sillä on vaikka muutakin elämää.

Maailmassa sattuu ja tapahtuu. Voi tulla kaverin aviokriisi tai voi piipahtaa serkku käymään ja voidaan päätyä viihteelle. Ehkä olette niin alkuvaiheessa tapailua ettei se halua sun kans jutella kun on itse esim. kännissä, pelkää että sössöttää tms?

[QUOTE="hmh";28579192]No jos sillä on vaikka muutakin elämää.

Maailmassa sattuu ja tapahtuu. Voi tulla kaverin aviokriisi tai voi piipahtaa serkku käymään ja voidaan päätyä viihteelle. Ehkä olette niin alkuvaiheessa tapailua ettei se halua sun kans jutella kun on itse esim. kännissä, pelkää että sössöttää tms?[/QUOTE]

On sillä elämä niinkun mullakin. Mutta se on lähes aina soittanut vaikka ihan lyhyestikin et nyt on menossa sinne tai tänne ja ihan omasta tahdostaan en ole kytännyt tai vahtinut sen menoja. Mä nyt vaan luulen että tässä on vähän isommasta kyse. ja kun se on tosiaan ollut tässä se soittelija enemmän et on joka päivä soittanut edes kerran vaikka mä en olis soittanut. Eniten vaan häiritsee nyt se että on sanonut et puhutaan ja sanotaan asiat sit suoraan ja nyt sit ei ees viestiä kun varmasti on kuullut/nähnyt et olen soittanut siitä kuitenkin aikaa jo tunteja.

En mä jaksa vatvoa enää,soitan huomenna ja jos ei vastaa niin aika selvä juttu sitten on.

Se oli sitten siinä! Soitti ja laitto poikki.Ei uskaltanut soittaa ennkun oli ottanut pohjia. Nyt sattuu ja paljon! Ei muka ollutkaan sitä tunnetta,en usko.Sano myös sen oikean syyn ja se sattuu! Lupas ettei satuta mua ja sen teki.

En saa hekee ja ahdistaa!

Se oli sitten siinä! Soitti ja laitto poikki.Ei uskaltanut soittaa ennkun oli ottanut pohjia. Nyt sattuu ja paljon! Ei muka ollutkaan sitä tunnetta,en usko.Sano myös sen oikean syyn ja se sattuu! Lupas ettei satuta mua ja sen teki.

En saa hekee ja ahdistaa!

no mikä se syy sitten oli?? ja voimia sulle, kyllä se siitä vielä iloks muuttuu vaikka nyt ei tod siltä tunnu, tiedän sen...ehkä mies ei vaan ollutkaan valmis mihkään vakavampaan?

[QUOTE="vieras";28579466]no mikä se syy sitten oli?? ja voimia sulle, kyllä se siitä vielä iloks muuttuu vaikka nyt ei tod siltä tunnu, tiedän sen...ehkä mies ei vaan ollutkaan valmis mihkään vakavampaan?[/QUOTE]

Ei hyväksynyt mua sellasena kun olen ja tietenkään sellasen kanssa en tietenkään halua olla mutta tuntuu pahalta kun nyt väitti ettei muka ole sellasta tunnetta ollutkaan ja ei ole muka valmis suhteeseen,kyllä se sitä vielä muutama päivä sit oli.Mutta todellinen syy oli ettei hyväksynyt mua. En mä uskalla enää antaa itestäni kenellekkään mitään kun kukaan muu ei mua hyväksy sellasena kuin olen opaitsi exä. Vituttaa kaikki noi tekosyyt ja se että ei uskaltanut selvinpäin sanoa vaan pohjissa soitti,oli jopa ihan eri tuntunen,ei sellanen mukava.Ei me riidelty tai mitään mutta se tuntu ihan erilaiselta. Ja nyt me törmäillään sitten jatkuvasti,että se tuntuu pahalta. Aikunen mies ja ei hyväksy.

Eli siis kun aiemmissa viesteissä kerroit kuinka olitte vähän aikaa sitten jutelleet jostain vakavasta, kirjoitit että teille oli kummallekkin jäänyt hyvä mieli siitä keskustelusta? Ja nyt kirjoitit että siinä juttelussa olit paljastanut itsestäsi jotain, ilmeisesti vakavaa. Voihan se aivan hyvin olla että mies silloin oli sitä mieltä ettei haittaa mitään ja hyvällä mielellä mutta sitten kun aikaa kului vähän lisää ja asia luultavasti pysyi mielessä ja sai aikaa ajatella niin muutti mielensä.

Hyvähän se on että sait tässä vaiheessa tietää sen että miehestä ei ole oikeaan suhteeseen sun kanssa, aattele jos olis vuoden päästä käynyt näin kun olisit jo todella rakastunut. Nyt sattuu, tiedän, mutta yritä silti muistaa se että miksi haluaisit miehen joka ei oikeasti halua sinua. Kyllä sinä ansaitset parempaa, eikä kannata muutaman huonon miehen takia nyt syyllistää koko miessukupolvea, on niitäkin jotka hyväksyvät sut kokonaan!

:hug: Liittyykö tää nyt siihen tapahtuneeseen, jonka luulit lähentäneen teitä? Eihän sun tartte kertoa tarkkaan tai ollenkaan, mutta tulee mieleen, että sulla on joku vakava fyysinen tai henkinen sairaus tai sitten ole menneisyydssä tehnyt jotain kyseenalaista. Totta kai pitäisi hyväksyä ihmiset sellaisena kuin he on. Ei sen varjolla kuitenkaan ihan mitä tahansa voi hyväksyä, esim. itse en olisi alkanut seurustella rikokollisen tai nistin kanssa.

[QUOTE="vieras";28579583]Eli siis kun aiemmissa viesteissä kerroit kuinka olitte vähän aikaa sitten jutelleet jostain vakavasta, kirjoitit että teille oli kummallekkin jäänyt hyvä mieli siitä keskustelusta? Ja nyt kirjoitit että siinä juttelussa olit paljastanut itsestäsi jotain, ilmeisesti vakavaa. Voihan se aivan hyvin olla että mies silloin oli sitä mieltä ettei haittaa mitään ja hyvällä mielellä mutta sitten kun aikaa kului vähän lisää ja asia luultavasti pysyi mielessä ja sai aikaa ajatella niin muutti mielensä.

Hyvähän se on että sait tässä vaiheessa tietää sen että miehestä ei ole oikeaan suhteeseen sun kanssa, aattele jos olis vuoden päästä käynyt näin kun olisit jo todella rakastunut. Nyt sattuu, tiedän, mutta yritä silti muistaa se että miksi haluaisit miehen joka ei oikeasti halua sinua. Kyllä sinä ansaitset parempaa, eikä kannata muutaman huonon miehen takia nyt syyllistää koko miessukupolvea, on niitäkin jotka hyväksyvät sut kokonaan![/QUOTE]

No niin mä luulin että kummallekkin jäi hyvä mieli ja kun mies vielä puhu siinä ihan normisti ettei mikään muutu mutta oli sitten miettinyt ja no ei sitten halunnutkaa mua.En minäkään halua sellaista joka ei hyväksy mua. Tän jälkeen en uskalla enää ikinä aloittaa mitään.tajutonta et vielä muutama päivä sitten se oli niin ihastunut muhun ja nyt sano ettei ole sellasia tunteita ollutkaan vaikka kyllä oli.

voihan sitä hyväksyä toinen ihmisenä, mutta sitten on semmoisia asioita jotka vaikuttaa kuitenkin siihen rakkauden tunteeseen tai sen puutteeseen.

Esimerkiksi jos seksin saralla tai ns. eroottisessa kiihtyvyydessä tai mieltymyksissä on jotain perustavanlaatuisesti erilaista.

Jos vaikka tapailee ihmistä joka on vastakkaista sukupuolta, ja sitten paljastuu että se onkin käynyt sukupuolenvaihdosleikkauksen läpi? Niin ihan kaikki ei ehkä veisi suhdetta siinä kohtaa eteenpäin.

Joku perustavanlaatuinen moraalinen tai uskonnollinenkin asia, jota ei ole ehkä edes keksinyt asettaa kyseenalaiseksi ja sitten toinen ilmaisee olevansa jotain joka on niin kaukana omasta maailmasta, että suhteesta ei voi tulla mitään?

Jos ollaan tapailuasteella, niin hyvähän se vaan että tulee jo alkuvaiheessa esiin tuo asia.

[QUOTE="vieras";28579584]:hug: Liittyykö tää nyt siihen tapahtuneeseen, jonka luulit lähentäneen teitä? Eihän sun tartte kertoa tarkkaan tai ollenkaan, mutta tulee mieleen, että sulla on joku vakava fyysinen tai henkinen sairaus tai sitten ole menneisyydssä tehnyt jotain kyseenalaista. Totta kai pitäisi hyväksyä ihmiset sellaisena kuin he on. Ei sen varjolla kuitenkaan ihan mitä tahansa voi hyväksyä, esim. itse en olisi alkanut seurustella rikokollisen tai nistin kanssa.[/QUOTE]

En halua kertoa tarkemmin. Ymmärrän kyllä että syy sekin on mutta en olisi ikinä uskonut siihen kaatuvan.En minäkään rehellisesti ihan mitä tahansa hyväksy mutta tämä oma asiani ei ole minusta johtuvaa joten tuntuu pahalta kun jätetään sen takia. Tälläsinä hetkinä tulee exää ikävä,se kun hyväksy mut sellasena kun olen.
Kiva mennä nukkumaan tää ajatus päässä tietäen et mies on viihteellä jo kattomassa uusia tipuja.

Eipä se olisi satuttanut niin jos olis vaan sanonut että ei kiinnostakaan mutta kun tiedän nyt sen todellisen syyn niin,itkettää enkä saa henkeä! Nuori olen ja ikuisesti yksin jään,luulin että nyt osu kohilleen ekan kerran kunnolla exän jälkeen mutta niin väärässä olin. Taidan kasvattaa muurin ympärilleni niin ei pääse kukaan satuttamaan,tämänkin miehen päästi lähelleni pitkän pohdinnan jälkeen että uskallanko luottaa,ei olis pitänyt.

Voi kulta pieni, nyt tuntuu että mikään ei koskaan tunnu enää miltään mutta usko mua, kyllä se aurinko vielä sullekin paistaa. Vaikea sanoa kun et halua kertoa tuota tarkkaa syytä mutta ajattele, että helpompi nyt kuin esim. puolen vuoden kuluttua. Teidän suhde oli vielä tuore ja sillon voi aina kaikenlaista sattua - toki myöhemminkin mutta aina ne alkuajat on ratkaisevia. Nyt otat iisisti, teet jotain kivaa ja koitat saada nukuttua. Sitten huomenna pää pystyssä uuteen päivään. Halaus sulle!

[QUOTE="vieras";28579701]Voi kulta pieni, nyt tuntuu että mikään ei koskaan tunnu enää miltään mutta usko mua, kyllä se aurinko vielä sullekin paistaa. Vaikea sanoa kun et halua kertoa tuota tarkkaa syytä mutta ajattele, että helpompi nyt kuin esim. puolen vuoden kuluttua. Teidän suhde oli vielä tuore ja sillon voi aina kaikenlaista sattua - toki myöhemminkin mutta aina ne alkuajat on ratkaisevia. Nyt otat iisisti, teet jotain kivaa ja koitat saada nukuttua. Sitten huomenna pää pystyssä uuteen päivään. Halaus sulle![/QUOTE]

Ei se paista jos jokanen hylkää mut tän takia,en mä tällästä ole toivonut itelleni ja nyt se pilaa kaikki.Parempihan se nyt oli käydä kuin myöhemmin ja osasin mä tähän varautua,pitää varautua aina uudessa jutussa et näin voi käydä mutta en olis uskonut,varsinkin kun mies vielä anto ymmärtää että tapaillaan jatkossakin kunnes mietti asiaa. Ehkä se ei tosissaan sitten tykännyt vaikka sanat ja teot kyllä viestitti muuta mutta jos oikeesti oikeesti tykkäis niin ei tää olis ollut mikään este. Mun tulee niin ikävä exää aina kun ajattelen näitä pilalle menneitä juttuja kun exä hyväksy,inhottaa et exän ja mun juttu kaaatu ihan muihin juttuihin aikoinaan. Mutta se rakasti mua sellasena kuin olen.

Ja meidän piti viettää viikonloppu yhessä,nyt mä itken täällä ja se on viihteellä kattelemas jo uusia. On niin paha olo,pitäs nukkuakin mutta ei tässä uni tule.

No vihjaa vähän mikä se syy on? Mä en esimerkiks alkais (luultavasti) suhteeseen mielenterveysongelmaisen/entisen linnakundin/miehen joka katsoo Salkkareita/miehen, joka ei voi saada lapsia kanssa. Eli aika monella eri osa-alueella voi vaan olla joku mikä estää suhteen. Mutta se ei tarkoita, etteikö silti jokaiselle olisi niitä sopivia miehiä olemassa. Parempi nyt kuin myöhemmin. Ja mies oli kuitenkin rehellinen sulle eikä vedättänyt sua sen jälkeen kun mielensä muuttui.

Kauanko tapailitte?

[QUOTE="vieras";28579803]No vihjaa vähän mikä se syy on? Mä en esimerkiks alkais (luultavasti) suhteeseen mielenterveysongelmaisen/entisen linnakundin/miehen joka katsoo Salkkareita/miehen, joka ei voi saada lapsia kanssa. Eli aika monella eri osa-alueella voi vaan olla joku mikä estää suhteen. Mutta se ei tarkoita, etteikö silti jokaiselle olisi niitä sopivia miehiä olemassa. Parempi nyt kuin myöhemmin. Ja mies oli kuitenkin rehellinen sulle eikä vedättänyt sua sen jälkeen kun mielensä muuttui.

Kauanko tapailitte?[/QUOTE]

En mä nyt rupee vihjailee eikö se nyt riitä että en ole tälläistä itelleni pyytänyt. Mä käskin sen sanoa et onko se se syy minkä oletan olevan,juu on se osin mutta kun ei muka ollutkaan sitten sellaisa tunteita mua kohtaan mitä en edelleenkää oikeen usko kun ottaa huomioon miten se oli niin ihastunut ja piiritti mua kauan ennekun alettiin tapailee ja sittenkin se kerto joka päivä miten se tykkää ja mä itekin ihastuin päivä päivältä enempi.

En mä uskalla enää alkaa mihinkään kenenkään kanssa kun tiedän että näin ne kaikki päättyy kuitenkin. Otin riskin ja se ei kannattanut,sydän särky taas kerran.

Mä kyllä varmaan jättäisin hetken tapailemani miehen, jos hän kertoisi jotain ns. vakavaa itsestään mikä olisi mulle iso asia. Esim. että ei voi saada lapsia tai että on raiskannut jonkun tai jotain. Se olis toki kurjaa toiselle osapuolelle mutta semmosia suhteet on, on ominaisuuksia joista tykkää ja sitten taas niitä joista ei. Ja suhteen alussa ne plussat ja miinukset korostuu, en tietenkään olis esim. jättänyt mun nykyistä miestä jos olis käynyt ilmi esim. parin vuoden suhteen jälkeen ettei hän voi lapsia saada mutta tilanne olisi ollut eri suhteen alussa. Ja jokaisessa on hyviä ja huonoja puolia ja vaaka sitten vaan kääntyy sen mukaan mitkä on sille suhteen toiselle osapuolelle tärkeitä. Se ei tarkoita ettei kukaan mies sua koskaan "huolis" vaan että tämä kyseinen mies ei ollut sinulle se oikea etkä sinä hänelle.

Et vastannut vielä että kauanko tapailitte?

Voi v*ttu näitä teidän ihmissuhdepelejänne :) En ole koskaan käsittänyt näitä juttuja. Siis jos sulla on asiaa, soita silloin kun haluat. Ei kuitenkaan keskellä yötä/ liian aikaisin aamulla. En ole koskaan leikkinyt näitä leikkejä ja ihan hyvin on nk. flaksi käynyt. Veikkaan että maailma olisi parempi paikka jos te muutkin lakkaisitte leikkimästä ja esittämästä jotain muuta kuin olette.

voinko soittaa uudestaan vai ootanko et soittaa? siis mies. Ollaan tapailtu tässä jonkun aikaa ja nyt ei se vastaa. En mä epäile sen kummemmin mitään mutta mietin että voinko mä jo soittaa uudestaan sille kun yli tunti sit olen soittanut eikä vastannu.Ja se vastaa aina! Ja me soitellaan puolin ja toisin. Eli onko nyt joku sääntö et mite kauan odottaa vai ootanko et soittaa takas.Ja sanottakoon nyt vielä se et se on yleensä se aktiivisempi soittelija. Luulin että lähennyttiin kun sattu eräs tapaus mutta mahdoinko olla väärässä.

Minä olen sitä mieltä, että jos mies on sinuun rakastunut, hän sen myös kertoo.

Voi että mua pänni tällaset viestiketjut missä kerrotaan vaam osa asiasta.

Olis pikkasen helpompi ottaa kantaa jos edes vähän vihjaisisit mikä se teidät erottanut asia oikein oli. Olis helpompi auttaa asiassa eteenpäin. Mutta jos mieluummin haluat marttyyrinä surkutella itseäsi ja elämääsi niin olkoon sitten niin.

Mun mielestä olisi outoa, että joku ei yrittäisi uudelleen, jos en ekalla kerralla kuulisi puhelimen soivan. Mutta tapaamistenha seurustelemisten säännöt onkin mulle ihan hepreaa.

Yhteistyössä