Nyt mua alko nolottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Kävin äsken huutelemassa naapurin sällille et hyvät on vehkeet ja pienempikin kokeilu riittäs kun ikkunat meinaa tulla alas kun tyyppi testaili suppariaan tossa pihassa... :snotty:

Hei, valittava naapurin akka täällä! :wave:

Toivottavasti se ei nyt vetäny mitään hirveitä herneitä nenäänsä, en mä pahalla, meillä vaan elukka sekoo tosta bassomökästä..

Pienestä mäkin saan itelleni ongelmat.. :laugh:

Kävin äsken huutelemassa naapurin sällille et hyvät on vehkeet ja pienempikin kokeilu riittäs kun ikkunat meinaa tulla alas kun tyyppi testaili suppariaan tossa pihassa... :snotty:

Hei, valittava naapurin akka täällä! :wave:

Toivottavasti se ei nyt vetäny mitään hirveitä herneitä nenäänsä, en mä pahalla, meillä vaan elukka sekoo tosta bassomökästä..

Pienestä mäkin saan itelleni ongelmat.. :laugh:

Vai hyvät vehkeet,toivottavasti sälli tajus mitkä vehkeet :D
Ettei tyyppi sitten kerro pokkana kavereilleen,että mistäs se naapurin nainen ties hänen vehkeensä hyväks.:laugh:

Kiitti, nyt mä en kehtaa varmaan ikinä mennä ulos, ottaen huomioon et sälli on tyyliin just täyttäny 18v ja asuu äitinsä kanssa tossa... :laugh:

Minä, rekkakuskin vaimo joka viettää päivänsä yksin koiran ja lapsen kanssa...Wou, taidan arvata ens viikon kyläjuorut.. :p

Oleppa hyvä vaan,mulla onkin kaksmieleinen huumori aina päällä.:D
No tietää nuo 18 v sällit," naapurin nainen sitten kehu mun vehkeitä " :laugh:
Sori,mie oon kauhee.Älä välitä,kyllä sie kehaat mennä ulos.

Viimeksi muokattu:
Pitäskö kysästä kun seuraavan kerran näkee et mitkäs vehkeet sulta löytyy kun noin hyvin jytisee? :D

No tietysti siun pitää ja vielläpä sällin kavereiden ja mielellään myös mutsin kuulessa.:D
Siinäpähän on puheenaihetta naapurista,poikaparan kimpussa.:whistle:

Yhteistyössä