NYT MUA NOLOTTAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dääm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja dääm:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on sitten ensi kerralla tilattava vaikka tai-mallin alushousut jos ne stringit niin hävettää.. ;)

Emmä jaksa alkaa sun kanssa asiasta kinaamaan saati keskustelemaan kun et selvästikään lukenut mun asiaa kunnolla. Eihän siinä mitään jos asuu hesassa, mutta tällanen tuppukylä on pikkasen eri juttu. Mut ei tarvi ymmärtää. Hyvät päivän jatkot vain kaikille:)

no mä oon asunu tuppukyläs koko ikäni ja kaikki tuntee kaikki ja kaveri oli postikuskina. kysy multa kerran, et mikset koskaan tuu häntä kattoo ku postia hän kantaa mulle. no ei mulla nyt tuu mieleen juosta postilaatikolle ku kuski tulee. ilmeisesti niillä postikuskeilla on mielessä aina ihmiset kun tuovat postin, et ei mikään ihme et uteliaisuus voittais ja lukis jonkun postikortin. Tää on sit näitä tuppukylän juttui. kamalaa se on ku tiedetään aina että missä kuljet ja missä et ja miksi ja miten.. hohhoi! ei ihmisil oo tekemistä. sen takia muutettiin pois ku ei jaksettu ainaisii perättömii juorui ja sun muita, ymmärrän kyllä.

KIITOS YMMÄRRYKSESTÄ, VIIMEINKIN JOKU TAJUAA.

ehkä sen takia en viitsi enä tuollaisista välittää koska tiuskein lopulta kaikille juoruämmille kylällä ku tuli utelee multa ihan tyhmiä.
olin tullut esikoisen takia juuri laitokselta ja kävin siinä äkkiä kaupassa ja sellanen tuttu vanha akka kysy että millos sää ton lapsen saan. ja mä katoin ensin itteeni ja sitten sitä muijaa että, olen juuri tullut synnyttämästä. Meinas siinä itku tulla. ei semmsoat jaksa, ihan ku ois joku julkkis ku koko ajan seurataan ja kuiskitaan ja aargghh! *ei haluu muistella*

Alkuperäinen kirjoittaja postikustin vaimo:
Sain äsken postissa kirjeen H&M:ltä, jossa he ilmoittivat että tilaamani push-up liivit sekä stringit ovat myöhässä ja tulevat kyllä syyskuun aikana. Joo, mää asun erittäin pienellä paikkakunnalla jossa postinkantajakin saattaa minut tuntea ja tämä kirje ei ollut kirjekuoressa vaan ihan kaikkien luettavana avoimena kirjeenä:/ Eikös näin henk.koht.kirje pitäis olla suljetussa kuoressa? Ei varmaan kaikkia haittais, mutta mua haittaa!!! Teen kyllä valituksen h&m:lle.

Postikustilla on vaikkari siitä mitä mahdollisesti näkee tahi lukee

Tarkotin sitä että kirjesalaisuuten vedoten voit pistää postikustin lujille mikäli tiedät hänen vuotavan asioitasi ympäri kyliä.Ei toisten kirjeitä saa lukea vaikka ois kyseessä tavan kortti

Juu, en mnäkään haluaisi tuollaista tai yhtään mitään muutakaan tietoa kenenkään muun luettavaksi. Oliko se ilmoitus postikortissa vai missä? Minä laittaisin kyllä palautetta.

Muo kyllä nolottas, jos vaikka jonku paketin tilais, jonka posti tois kotiin ja siitä selveis, että ois paketin sisällä esim. dildo...Alusvaatteet sentään on aika arkipäivää. Jos teitä joskus ulosottovirasto muistaa, niin se selvii sitten kanssa sille uteliaalle postinjakalle, että kelle vouti kirjeitä lähettää...Mutta hulluks hei sitä tulee, jos alat joka asiaa miettiin, että mitä nyt porukka funtsaa. ja itse olen tuppukylän asukki, huoleton sellainen=)

mä ymmärrän aapeetä tosi hyvin. ja kerron ihan eri mmattiryhmästä. eli aina e osata silmiä ja korvia sulkea. eli oli yks huonekalufirman kuski. se aina naureskeli ihmisten asunnoilla. tyyliin esim. oli nähnyt kortsupaketin tmv. ihan kuin siinä olis jotain epänormaalia. toinen ryhmä on nämä huoltomiehet, eli ovat tosi uteliasta porukkaa ja juoruavat töistänsä aikansa ratoksi. eli mä e ainakaan tykkäisi katsoa enää postia silmiin jos olis nähnyt mun pikkuhousutilauslappuni. ihan sama vaikka olis normaalia, mutta ei sitä halua asioillaan revitellä aukinaisin lapuin. vaikka kyseessä olis ollut vaan astiastosarja, mutta hienotunteisuutta pitäisi silti löytyä.

Mulle kävi joskus niin kun tilattiin mieheni kanssa joskus jotain seksivempaimia, että kun hain paketin postista, oli tavarat pakkattu valkoiseen muovipussiin, ja se lappu missä oli tilaamani tuotteiden nimä näkyi selvästi läpi...lila dildo...klit.kiihotin...jne.
Vähä mua nolotti kun tajusin miks ne myyjät siinä vähän virnuili, ja tää on kanssa pieni paikka missä asun ja myyjät oli jotenkuten tuttuja.

Ja tämä nyt vielä menee mutta entä jos olisin tilannut esim.jotain vielä henkilökohtaisempaa ja he ilmoittavat siitä isolla kortilla jossa oikein nimi päällä. Esim."hei, olemme pahoillamme mutta tilaamanne hieromasauva on loppunut".

No tuo olisi jo voinutkin nolottaa, mutta en olisi kyllä edes tajunnut, että alusvaatteissa on jotain noloa. Ei siis olisi edes käynyt mielessä nolostella. Ota ihan rennosti vaan.

Yhteistyössä