V
vieras
Vieras
Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
Mä olen kyllä monta kertaa lukenut täältä, että jollain muullakin on ollut ongelmia taaperoikäisen nukutuksessa. Ja muistaakseni niissä ketjuissa on ennemmin annettu vinkkejä, eikä mietitty, minkälaisia lapset on murrosiässä.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
Mä olen kyllä monta kertaa lukenut täältä, että jollain muullakin on ollut ongelmia taaperoikäisen nukutuksessa. Ja muistaakseni niissä ketjuissa on ennemmin annettu vinkkejä, eikä mietitty, minkälaisia lapset on murrosiässä.
No ei ehkä kannata välittää. Minä en ymmärrä, että miksi pitää väkyttää moisista asioista. Lapset on erilaisia ja en tajua, miten joku ei sitä ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
No ei ehkä kannata välittää. Minä en ymmärrä, että miksi pitää väkyttää moisista asioista. Lapset on erilaisia ja en tajua, miten joku ei sitä ymmärrä.
Musta tuntuu, että joku harmaa/harmaat on ottanut mut silmätikukseen, sen verran olen taas haukkumista saanut osakseni viime päivinä. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan oikeasti kuulostaa tosi pahalle että äiti ei saa alle kouluikäisiä nukkumaan ilman apua. Voi vaan kuvitella millaisia nuo kultanuppuset on murkkuiässä kun nyt jo pyöritellään äitiä miten halutaan :O
Musta tuntuu, että joku harmaa/harmaat on ottanut mut silmätikukseen, sen verran olen taas haukkumista saanut osakseni viime päivinä. :/
Oon tällä palstalla ekaa kertaa enkä tiedä kuka sä olet eikä kiinnosta.
Olen yleisesti sitä mieltä että vanhemmat päättää, ei lapset, myös siitä mihin aikaan mennään nukkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:ja taasko täällä on joku vepaston kimpussa:hug:
kiva kun sait apua, sitä vartenhan mammat on olemassamä täällä nautin olostani, olen ihan ihkuyksin kotona
![]()