Nyt muuten leikki-ikäisten poikien vaatemuoti on paljon parempaa kuin esim. 3 vuotta sitten.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Niin 3 vuotta sitten mun poika oli alle 1 vuotias, joten löytyi ihan söpöjä poikien vaatteita esim. H&M:n lastenosastolta. Kauhulla katselin isompien poikien rytkyjä, että muuttuupa ne koviksi ja rumiksi, kun menee yli koon 86 cm.

Nyt ilokseni olen huomannu, että vaatteiden kuosit, kuviot ja värit on tosi kivoja tällaisille vajaa 4 vuotiaille ja vanhemmilleki pojille, esim just H&M:ssä

Siellä ja esim. Lindexillä myös. Just ihastelin nettikauppojen kirkkaita, pehmeitä ja kirjavia kuoseja, mut en raaskinutkaan laittaa tilausta vielä menemään...

Joitain kirkkaita kuoseja on mutta ainakin syysvalikoimat oli mm. hm:ssä kyllä onnettoman värittömät pojille. Lindexillä on jonkun verran niitä unisex-vaatteita ja tykkään niistä. Noi lastenvaatenettikaupat tuntuu olevan tosi kalliiit:(

Mun mielestä taas esim. HMssä on ollut yhdeksän vuotta samaa tuutua, raitaa ja yksiväristä, värisävyt vaan muuttuu sesongin vaihtuessa. Ja poikien paitojen painatukset on rumia, oli ainakin syys-/talvimallistossa, kevättä en oo vielä nähnyt.

Lindexin ja Kappahlin mallistot taas on meilläpäin niin pienet ja huonot, että se niistä.... Eikä Anttila tajoa paljon kummempaa sekään...

Tykkäsin Hennesin housuista, siis mitä oli tarkoitettu leikki-ikäisille pojille. Myös asusteet on usein ihan mahtavia, hattuja ja hanskoja ja vöitäkin. Kun itse en välitä mistään Cars-hahmoista enkä Spidermaneista niin on kiva, että niiden rinnalle on tullut edes jotain muuta.

Värejä kyllä kaipaisin enemmän. Iänikuinen tummansininen on sellainen kammotus, että olen antanut eteenpäin sen väriset vaatteet, jos joku on sellaisen meille uskaltanut tuoda.

Yhteistyössä