H
harmaana nyt ihan varmasti
Vieras
Varmaan haluatte palavasti tietää minkälaista? No mä kerron.
BV oli menossa naimisiin. Jostain syystä hän halusi pitää häät täällä mun kotikaupungissa, jäähallissa jonka yhteydessä sattui olemaan kappeli. BV kertoi palstalla häistä, paikan ja ajankohdan ja kutsui kaikki palstalaiset vieraiksi. No, mä päätin sitten uteliaisuuttani mennä paikalle ja kuinka ollakaan siellä oli myös mun kaveri IRL. Kumpikaan ei olla koskaan tunnustettu et käydään palstailemassa, mutta siinä nolona sittä naureskeltiin kun kärähdettiin molemmat. En kuitenkaan valitettavasti nähnyt BV:n miestä tai itse vihkitilaisuutta kun samaan aikaan oli ex menossa naimisiin viereisessä pukuhuoneessa (joo, unissa on harvoin mitään järkeä ) mutta itse morsiammen näin. BV oli ihan saman näköinen kun kuvassa, pukuna oli kaunis valkoinen pitkähihanen mekko, huntuna sellainen tyllistä tehty olkapäille ulottuva töyhtö ja morsian kulki sellainen rollaattori/skootterilla (taisin saada vähän vaikutteita kun toissa päivänä selaisin niin innoissani sitä ketjua jossa oli niitä People of Walmart kuvia). Että semmosta sitten.
(Tarkoitus ei ollut sitten loukata ketään tai aiheuttaa pahaa mieltä )
BV oli menossa naimisiin. Jostain syystä hän halusi pitää häät täällä mun kotikaupungissa, jäähallissa jonka yhteydessä sattui olemaan kappeli. BV kertoi palstalla häistä, paikan ja ajankohdan ja kutsui kaikki palstalaiset vieraiksi. No, mä päätin sitten uteliaisuuttani mennä paikalle ja kuinka ollakaan siellä oli myös mun kaveri IRL. Kumpikaan ei olla koskaan tunnustettu et käydään palstailemassa, mutta siinä nolona sittä naureskeltiin kun kärähdettiin molemmat. En kuitenkaan valitettavasti nähnyt BV:n miestä tai itse vihkitilaisuutta kun samaan aikaan oli ex menossa naimisiin viereisessä pukuhuoneessa (joo, unissa on harvoin mitään järkeä ) mutta itse morsiammen näin. BV oli ihan saman näköinen kun kuvassa, pukuna oli kaunis valkoinen pitkähihanen mekko, huntuna sellainen tyllistä tehty olkapäille ulottuva töyhtö ja morsian kulki sellainen rollaattori/skootterilla (taisin saada vähän vaikutteita kun toissa päivänä selaisin niin innoissani sitä ketjua jossa oli niitä People of Walmart kuvia). Että semmosta sitten.
(Tarkoitus ei ollut sitten loukata ketään tai aiheuttaa pahaa mieltä )