Nyt neuvoja naiset.. mitä teen tuon miehen kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EiNytNikkiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EiNytNikkiä

Vieras
Eli suhteemme ekan vuoden asuttiin eri paikkakunnilla. Nähtiin kuitenkin viikottain, ja mieskin vaikutti todella rakastuneelta. Minäkin annoin "kaikkeni" ja olin korvia myöten rakastunut. Suunnittelin innolla yhteistä tulevaisuutta. Muutimme yhteen vuoden jälkeen, ja pari kuukautta siitä paljastui yhtä sun toista vuoden ajalta. Mies on selkäni takana:

- viettänyt useita iltoja naisporukan kanssa, ja ei ole yllättäen kertonut minulle mitään. yhden porukan naisen kanssa mies oli suudellut, halaillut ja kävellyt käsi kädessä ja kirjoittanut sähköpostia (enää eivät ole yhteyksissä)

- kerran olimme yhdessä juhlissa, joista minä lähdin aiemmin. Mies oli sitten kotimatkalla tullut naisporukan kyydillä, ja takapenkillä oli pitänyt kädestä jotain täysin tuntematonta kaunista blondia, joka yritti iskeä miestäni. Mies antoi blondin nukkua kainalossaan. Tuon jälkeen hän tuli erityisen kiihkeänä kotiin ja kamalalla intohimolla "rakasteli" minua (olipa kiva kuulla tämä jälkeenpäin...)

- mies väitti, että hänellä on täysin platoninen suhde yhteen naispuoliseen kaveriinsa.. Paljastui, että heillä on kuitenkin keskenään paksua flirttiä.. Esim. kaveri sanoo miehelleni "oot todella komea ja haluttava.." ja mies vastaa, että "niin säkin oot tosi söpö ja sulla on kaunis kroppa"

- mies on valehdellut tuollaisista asioista paljon. ne on vähitellen selvinneet, nyt mies on ollut rehellinen (kertonut ilman painostusta käytöksestään) ja vakuuttaa, ettei enää ole hukassa ja rakastaa mua uskomattoman paljon, ja että tekee mitä vain, jotta voin taas luottaa häneen. Ja kuulemma tuo sekoilu on mennyttä elämää. Toisaalta mies puhui silloin aiemminkin kauniita asioita, mutta silti puuhaili aina tilaisuuden tullen jotain epäilyttävää.

Ongelma on siinä, että olen ymmärtänyt miestä paljon, ehkä liikaakin. Olen ollut niin tosissani miehen kanssa ja antanut tuon ensin kerrotun pahimman asian anteeksi. Mutta on kuin isku vasten kasvoja tajuta, ettei mies ole suhteen alkupuoliskolla kunnioittanut mua lainkaan. Nyt miehen käytös on tosiaan muuttunut: hän ei vaikuta enää salailevan mitään, ja hän ottaa mut muutenkin paremmin huomioon.

Arki toimii hyvin ja meillä on hauskaa yhdessä. Minussa ei ole mitään vikaa: olen ollut erittäin hyvä avovaimo miehelleni. Haaveilen perheestä, mutta en tiedä, uskaltaako sitä tuommoisen miehen kanssa perustaa? Mitä mieltä olette tuommoisesta miehestä? Työelämässä hän on niin kunnollinen ja ahkera, hänen perheensä oikein palvoo häntä ja kuorossa puhuu, kuinka kunnollinen hän on. Ja minua hän on jo monesti loukannut.. eniten on satuttanut tuo valehtelu.. kun itse olen ollut rehellinen ja luottamuksen arvoinen...

Voiko teidän mielestä tuommoista käytöstä laskea vain "yhdeksi mokaksi"? Tai voiko olla, että mies muka yhtäkkiä kypsyy samassa suhteessa? Rakastan miestä, mutta teenkö pitemmän päälle itelleni hallaa, jos pysyn suhteessa?

Ei tule toiminaa. Tai voi tulla mutta onko kiva elää jatkuvassa epäluulossa että mitäs se ukko nyt okeesti on tekemässä.. Kokemuksen syvä rintaääni puhuu, lopeta ennenku menee siihen pisteeseen että ajattelet vaan että kyllä tän kestää kun ei halua heittää hukkaan tätä aikaa (esim 4 vuoden päästä).. Eli mitä aikasemmin tajuut että ei kande ni sitä helpommalla pääset ite!!!!

Kirjoitukseni ei ole yhtään kärjistettyä, ennemminkin lievennettyä. En ole erityisen mustasukkainen (en ole kytännyt, vahdannut, rajoittanut tms. miestä), vaan nuo asiat ovat paljastuneet vahingossa myöhemmin (mm. miehen kaverit tienneet miehen toiminnasta, lipsauttivat tuosta "heilasta" vahingossa). Minusta valehtelu ja suutelu on kyllä luottamuksen pettämistä.. enkä koe olevani sen takia erityisen mustasukkainen. Ja mitä tulee suhteeseen, niin mies ei todellakaan sietäisi minulta vastaavaa käytöstä, on siis mustasukkaisempi kuin minä (jopa miespuolisesta työtoveristani..).

Tarina oli kuin minun ex-miehestäni.. Alku seurustelun aikana oli tehnyt kaikkea sinun mainitsemia asoita ja jotain muutakin, muutettiin yhteen ennenkun tiesin niistä, kun sain tietää, sanoi ettei enää tee, kuitenkin vähän väliä sain tietää aina uutta ja uutta, aina pyysi uutta mahdollisuutta, ja sano että loppuu, mut ei loppunut. Sit aijoin jättää sen niin tuli väkivaltaiseksi ja vaati etten saa jättää, ettei enää tee, en jättänyt ja taas tuli uusia juttuja jne.. sano aina rakastavansa mua ja oli ihana mies mua kohtaan, silti teki juttuja.. Vihdoin jätin sit vaan sen, ei tollasta jaksa loputtomiin! Tässä yks tarina, en sano et sun miehes samanlainen, mut kannattaa varauksella suhtautua!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap-:
Voiko teidän mielestä tuommoista käytöstä laskea vain "yhdeksi mokaksi"? Tai voiko olla, että mies muka yhtäkkiä kypsyy samassa suhteessa? Rakastan miestä, mutta teenkö pitemmän päälle itelleni hallaa, jos pysyn suhteessa?

Mä heittäisin ukon pellolle, ennen kuin lapsia siunaantuu. Kyllä nuo tuolaliset käyttäytymismallit on aika syvässä. Voi jonkin aikaa olla kunnolla, mutta viimeistään kun odotat ensimmäistä lasta, alkaa tuollainen sikailu. Joissakin suhteissa tuollaiset kuvaamasi asiathan on luvallisia, mutta jos teillä ei ole ollut tällaista sopimusta ollut, nuo jutut ei kuulu mielestäni parisuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Taidan olla outo, kun en näe mitään pettämistä ainakaan tuossa :whistle:
Luulen että aika kärjistettyä ap:n kirjoitus ja mustasukkainen ap. :whistle:

Hmm... jos tällainen on ok teidän suhteessa, se ei kuitenkaan suurimmassa osassa suhteista ei ole. Miltä susta tuntuis, jos sä nyt paukahtasit paksuksi, kuten olette suunnitelleet ja sit saisit selville tollasta sun ukostas, et on valehdellut ja suudellut ja kiehnännyt muita naisia... olisko ok? Ihan oikeasti?

Mä kyllä luulen, et ap:n ukko on käynyt panemassakin muita, miksi ei olis, kun moraali näyttää olevan aika löyhässä? Tai ainakin tulee panemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
siellä lukee että "minussa ei ole mitään vikaa" :o

Mitä tarkoitat :)? Tottahan mussa on vajavaisuuksia kuten kaikissa ihmisissä, mutta olen käyttäytynyt mieheni arvoisesti. Miehen käytöksen syyt on hänessä itsessään, ei siis minussa. Sitä hain takaa :).

Mies on vielä aika nuori (25-vuotias) ja on kertonut olevansa epävarma miehuudestaan. Olen ajatellut, johtuisiko tuo käytös siitä? Voisiko mies tuosta kasvaa ja muuttua? Vai onko turha toivo?

Meillä ei tosiaan toisten kanssa vehtaaminen kuulu suhteeseen. Suhde on muutenkin kestänyt vasta kaksi vuotta. Mies ei ikinä hyväksyisi vastaavaa käytöstä minulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ninja:
Mun mielestä noi ei ole mokia vaan luonteenpiirtietä joten tuskimpa ukko muuttuu,veikkaan että tulee pettämään sua...

Samaa veikkaan! Ei ole mokia, vaan just luonteesta johtuvia, jotkut vaan ei osaa olla yhden kanssa suhteessa, vaan tarvitsee "seikkailua" kokoajan eikä se iän mukana rauhoitu, paremminkin pahenee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap-:

Mitä tarkoitat :)? Tottahan mussa on vajavaisuuksia kuten kaikissa ihmisissä, mutta olen käyttäytynyt mieheni arvoisesti. Miehen käytöksen syyt on hänessä itsessään, ei siis minussa. Sitä hain takaa :).

ok :wave:

Mies on vielä aika nuori (25-vuotias) ja on kertonut olevansa epävarma miehuudestaan. Olen ajatellut, johtuisiko tuo käytös siitä? Voisiko mies tuosta kasvaa ja muuttua? Vai onko turha toivo?

Meillä ei tosiaan toisten kanssa vehtaaminen kuulu suhteeseen. Suhde on muutenkin kestänyt vasta kaksi vuotta. Mies ei ikinä hyväksyisi vastaavaa käytöstä minulta.

tyypillistä mustasukkaisen ihmisen käytöstä, mieheltäsi.. monesti just he saavat tehdä mitä haluavat mutta toinen ei. mies ei ole sinun arvoisesi, joten etsi kaltaisesi joka sinua arvostaa.piste.

ok :wave:

pistäs miehinen näkökulmas myös tohon toiseen ketjuun jookosta???

Jos miehesi epävarma miehisyydestään vielä niin luultavasti hänellä on "villitvuodet" vielä edessäpäin.En jäisi katselemaan moista.Ja jos vielä mustasukkainen sun käytöksestä nin ei kovin tasa-puolinen suhde.