Nyt neuvoja, pettämis/parisuhdeasiaa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aivan harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huh hah:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Satutko olemaan tietoinen siitä, että tämä maa on nyt lamassa? Jos on edes pätkätyö niin saa olla onnellinen. Osalla kun ei ole mitään työpaikkaa eikä mitään saakaan.

Mistä lähtien pettämisen on oikeuttanut puolison työttömyys - tai tässä tapauksessa jopa se, että ei ole vakituista työpaikkaa. Siitä nyt saa useinkin nainen vain haaveilla, oli sitten hoitaja tai akateeminen. Yhtä ketjutettua pätkätyötä kaikki.

Työttömyys tai pätkätyöt eivät tietenkää OIKEUTA pettämiseen, mutta jokaisen yksilön tulisi elää omaa elämäänsä, oli sitten naimisissa, kihloissa, avoliitossa tai vaikka vain seurustelisi eikä tuudittuisi toisen työhön, toimeentuloon tai vaikkapa sitten rakkauteen. Pitää ottaa vastuu omasta elämästään, ei kumppanin omasta. Missä on ihmisten itsenäisyys?

Kiitos vaan sulle, nuo oli just ne sanat mitä kaipaan tällä hetkellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis viestin mukaan oli menossa eri työkaverille, ei tälle naiselle.

Ei vastaa puhelimeen.

En mä pysty nukkumaan. On niin kauhee olo.

tuskin se sun ukkos sentää kertois jos sille muijalle olis yöks menossa vai ?

Satutko olemaan tietoinen siitä, että tämä maa on nyt lamassa? Jos on edes pätkätyö niin saa olla onnellinen. Osalla kun ei ole mitään työpaikkaa eikä mitään saakaan.

Mistä lähtien pettämisen on oikeuttanut puolison työttömyys - tai tässä tapauksessa jopa se, että ei ole vakituista työpaikkaa. Siitä nyt saa useinkin nainen vain haaveilla, oli sitten hoitaja tai akateeminen. Yhtä ketjutettua pätkätyötä kaikki.

Työttömyys tai pätkätyöt eivät tietenkää OIKEUTA pettämiseen, mutta jokaisen yksilön tulisi elää omaa elämäänsä, oli sitten naimisissa, kihloissa, avoliitossa tai vaikka vain seurustelisi eikä tuudittuisi toisen työhön, toimeentuloon tai vaikkapa sitten rakkauteen. Pitää ottaa vastuu omasta elämästään, ei kumppanin omasta. Missä on ihmisten itsenäisyys?

Kiitos vaan sulle, nuo oli just ne sanat mitä kaipaan tällä hetkellä.

Tämä on keskustelupalsta, ei mikään säälinkeruu- tai halailupalsta. Myös eriäviä ja ei-niin-mieluisia mielipiteitä voi esittää!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei vastaa puhelimeen.

Juu ei varmaan kertoiskaan. Siis oletan että menossa tälle naiselle yöksi.

Ei vastaa puhelimeen.

Nos ehän tästä puuttuiskin. Onko tuossa enää mitään epäselvää, että sitä muijaa se on siellä laittamassa?

olen todella pahoillani - jaksamista sinulle ja kovasti! Itse vastaavanlaisissa syövereissä ku oon joutunut rypemään, niin raskasta se on, eteenki ku pitää niistä lapsistakin huolehtia. Mutta aikaa kun kuluu, niin kyllä se vi*#tuskin hälvenee. Mutta nyt on raskasta taatusti.

Voi ap, tiedän miltä susta tuntuu :hug: Jos miehesi ei vastaa puhelimeen, tiedätkö mille työkaverille se meni tai oli menevinään? Voitko yrittää soittaa sille? Jos asia ei tänään enää etene, et voi muuta kuin yrittää jaksaa huomiseen. Jospa se aamulla jo vastaisi.

Ei vastaa puhelimeen.

Juu ei varmaan kertoiskaan. Siis oletan että menossa tälle naiselle yöksi.

vaadi se kotiin !

Mun mielestä ihmiset ovat nykyisin vähän turhankin "itsenäisiä".

Kiitokset teille muutamille tuesta. Täällä palstaillessa, ja muiden vastaavia ketjuja lukiessani, en olisi kyllä IKINÄ uskonut kirjoittavani itse tällaista aloitusta... :( Näin se elämä vaan menee, näköjään.

Pelottaa jo valmiiksi huominen päivä, kyllä lapset vaistoaa aivan varmasti että kaikki ei ole kunnossa ...

Alkuperäinen kirjoittaja varjo:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
vaadi se kotiin !

Aikuinen ihminen?

.. jolla on lapsia.

Lapset ovat täsyin viattomia välikäsiä, ei heidän vuokseen tai heistä riippumatta voi mitään vaatia! Halun täytyy tulla jokaisesta ihmisestä itsestään, ei äitiä/isää voi käskeä tai vaatia tekemään jotain käyttämällä lapsia asiassa hyväksi. Ei kai ne lapset vallanvälineitä ole?!?!

50km ei ole niin paljon, etteikö jaksaisi ajaa kotiin. Minä vaatisin tulemaan kotiin, tai ainakin soittamaan.

On vaan paha vaatia, kun toinen ei vastaa puhelimeen. Laitoin jo viestin että soittais minulle. Enkä mä kyllä muutenkaan ymmärrä että miten joku vaaditaan tulemaan kotiin?

Voimia sinulle :) ap Toivottavasti kaikki järjestyy. Kyllä asiat järjestyy, kun saa puhuttua ja mietittyä yhdessä ja erikseen omia tunteitaan ja ajatuksiaan ja sitä mitä haluaa ja mihin on valmis omassa suhteessa.

50km ei ole niin paljon, etteikö jaksaisi ajaa kotiin. Minä vaatisin tulemaan kotiin, tai ainakin soittamaan.

nyt kyllä soitat niin monta kertaa että varmaan vastaa!!!
annat puhelimen pirrata vaikka koko helvetin yön. niin mä tekisin. jos sillä ei oo mitään salattavaa niin ihan hyvin voi vastata. ihan selvä tapaus tää äijä, pettää eikä välitä vaikka jäis kiinni.

Kiitokset teille muutamille tuesta. Täällä palstaillessa, ja muiden vastaavia ketjuja lukiessani, en olisi kyllä IKINÄ uskonut kirjoittavani itse tällaista aloitusta... :( Näin se elämä vaan menee, näköjään.

Pelottaa jo valmiiksi huominen päivä, kyllä lapset vaistoaa aivan varmasti että kaikki ei ole kunnossa ...

Tiedän tuonki tunteen - en ois minäkään ikinä uskonut,että mieheni pettäisi. Ja tosiaan , kyllä ne lapset huomaa ettei kaikki ole kunnossa, valitettavasti. Elämä välillä potkii päähän. :(

Enkä mä kyllä muutenkaan ymmärrä että miten joku vaaditaan tulemaan kotiin?

Ilmeisesti jotkut itsetunnottomat läheisriippuvaiset hellapoliisit vaativat uhkailemalla vaikka erolla, lasten tapaamisoikeudettomuudella ja muilla vallankäyttöön sopivilla aseilla.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt :

annat puhelimen pirrata vaikka koko helvetin yön. niin mä tekisin. jos sillä ei oo mitään salattavaa niin ihan hyvin voi vastata. ihan selvä tapaus tää äijä, pettää eikä välitä vaikka jäis kiinni.

mitäköhän mä tuota tekstiä "lainasin"..
enivei, ihan hyvin voit vaatia tulemaan kotiin jos se vastaa. sanot vaan että pelkään että nussit siellä toista joten tuu kotiin selvittämään tämä asia.

Alkuperäinen kirjoittaja niiiin:
Alkuperäinen kirjoittaja varjo:
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
vaadi se kotiin !

Aikuinen ihminen?

.. jolla on lapsia.

Lapset ovat täsyin viattomia välikäsiä, ei heidän vuokseen tai heistä riippumatta voi mitään vaatia! Halun täytyy tulla jokaisesta ihmisestä itsestään, ei äitiä/isää voi käskeä tai vaatia tekemään jotain käyttämällä lapsia asiassa hyväksi. Ei kai ne lapset vallanvälineitä ole?!?!

Niin, tämän miehen pitäisi itsensä tajuta, että on isä, jonka on tultava kotiin. Ei lapsen äiti voi lapsilla kiristää.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt :

... ja menetät itsekunniotuksesi ja teet itsesi naurettavaksi niin miehen, kuin miehen seurassa olevan työkaverin/naisenkin silmissä? :) Älkäähän nyt sentään tyhmiä olko, jos miehenne ovat. Siis tässä selvässä pettämistapauksessa kun on jäänyt asiasta kiinni.

Yhteistyössä