Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Heippa mua kiinnostais Bamse Beiget vuorelliset housut, pari kertaa päällä sekä Bamse Viidakko aiheinen Paita. 98cm :wave:
VastasinAlkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Heippa mua kiinnostais Bamse Beiget vuorelliset housut, pari kertaa päällä sekä Bamse Viidakko aiheinen Paita. 98cm :wave:
Laitoin yv!
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Heippa mua kiinnostais Bamse Beiget vuorelliset housut, pari kertaa päällä sekä Bamse Viidakko aiheinen Paita. 98cm :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Voi kökkö, nuo on vielä isoja meille! :/ Enkä viitsi varastoon ostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Voi kökkö, nuo on vielä isoja meille! :/ Enkä viitsi varastoon ostaa...
Kaikkiko? kökkö :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Voi kökkö, nuo on vielä isoja meille! :/ Enkä viitsi varastoon ostaa...
Kaikkiko? kökkö :/
Meillä tällä hetkellä käytössä 80 cm ja sitä kokoa en enää kovin osta. 86 olis se meille passaava... Otin silmän käteen ja katsoin niiden farkkujen kokoa :'(
Tosi ihania vaatteita, varsinkin nuo hello kittyt :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:myytkös mulle tuon ensimmäisen neuleen ja tuon ihanan toppa liivin?
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Hello Kitty Farkut 92cm 7e
Hello Kitty huivi, Neliön muotonen. 3e
Lindexin tunikamallinen lyhythihainen 92cm, koko lappu irti,muuten kuin uusi. 2,50e
Kai nuo sitten joskus tosiaan sopii, ostaisin! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla on aika hurjat hinnat. Käytetyistä vaatteista, vaikka vaan kerran käytetty niin käytetty kumminki.
Itse en kyllä maksais tommosia summia, mutta joka maksaa niin maksaa.
Nättejähän nuo kyllä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiikerin päiväuni:Heps taas!
Mitä tuo lippis kustantaa? Kahden vaiheilla että lisättäisikö se vielä ostettaviin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja lumiikki:myytkös mulle tuon ensimmäisen neuleen ja tuon ihanan toppa liivin?
Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulla on aika hurjat hinnat. Käytetyistä vaatteista, vaikka vaan kerran käytetty niin käytetty kumminki.
Itse en kyllä maksais tommosia summia, mutta joka maksaa niin maksaa.
Nättejähän nuo kyllä on.
Nuohan on edullisia mielestäni![]()