Nyt nopeesti vauvan soseista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kiehumassa jo jauhelihat ja sekaan menee porkkanaa, parsakaalia ja kukkakaalia.

Laitanko taas vaan perunaa vai vaihteeksti riisiä tai makaronia. Voiko nekin pakastaa?

Miksi on laitettava jotain niistä??
Eikö toi jauheliha porkkana parsakaali kukkakaali riitä??

Ja et kai sä nyt tossa järjestyksessä niitä keitä, jauheliha vikaksi ja porkkana ekaksi!!

Alkuperäinen kirjoittaja ???:

Ja et kai sä nyt tossa järjestyksessä niitä keitä, jauheliha vikaksi ja porkkana ekaksi!!

Sä luit nyt väärin =)

Jaa täh? Jauheliha vikana? Porkkanahan kiehuu vissiin neljä minuuttia ja kyllä se jauheliha ainakin meillä päin ottaa enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jaa täh? Jauheliha vikana? Porkkanahan kiehuu vissiin neljä minuuttia ja kyllä se jauheliha ainakin meillä päin ottaa enemmän.

No porkkana noista kestää kauimmin kypsyä ja jauheliha tosiaankin vähiten, näin se vaan on!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No porkkana noista kestää kauimmin kypsyä ja jauheliha tosiaankin vähiten, näin se vaan on!

Jaa kyllä tossa mun tutteliohjeessa ainakin lukee että jauheliha kestää 10min ja porkkanaan menee se 4-5min että......

Joka tapauksessa kolmelle lapselle olen tuossa järjestyksessä keittänyt ja itse keitän mieluummin sitä lihaa vaikka liikaa koska tahdon tosiaan et se on kypsää.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Pieniksi saat kyllä pilkkoa jos porkkanat kypsää neljään minuuttiin. Mä keitän puolikkaita porkkanoita sen 30-45minuuttia..

No mut mulla onkin ne porkkanat siitä kaupan pussista kun en jaksa pilkkoa joka kerta kun teen soseita. Nytkin teen niin hätäisessä välissä et pakko käyttää kaupan valmispusseja.

Alkuperäinen kirjoittaja pippamama:
Pieniksi saat kyllä pilkkoa jos porkkanat kypsää neljään minuuttiin. Mä keitän puolikkaita porkkanoita sen 30-45minuuttia..

No mut mulla onkin ne porkkanat siitä kaupan pussista kun en jaksa pilkkoa joka kerta kun teen soseita. Nytkin teen niin hätäisessä välissä et pakko käyttää kaupan valmispusseja.

Jaa, no sitten...

Yhteistyössä