Perhana näiden sairastamisten kans!! Nyt vietän kolmatta viikonloppua peräjälkeen raatona. Ekana viikonloppuna paha endon kipukohtaus sekä vatsatauti. Tokana paha angiina ja korkea kuume. Nyt sitten influenssa! Voihan elämän käsi että mä en enää jaksais sairastaa!! |O Kaks päivää piti olla nyt pois duunista ku kuume huiteli eilen ja toissapäivänä 39 asteessa, tänään oli "vaan" 38 ku aamulla heräsin.. Nyt alkaa tuntuun että saattais jo helpottaa mut voimat on totaalisen veks ja ottaa päähän ku pientä apinaa! Just ja just sain pannarin uuniin että jos jotai söis ku ruokahalutki totaalisen hävöksissä.
Joo ja näiden lisäks viel ientulehdus ku söin sipsejä, niiden terävistä reunoista tulee helposti haavoja ikeniin ja ärtyy mausteista, mä en muistanukkaa tätä enää ku niin harvoin niitä syön.. just sen takia ku on niin herkät ikenet..
huoh.. kiitos..
Muoks. Joo, et ihan niinku nää mun helkkarin sairastelut ei ois jo riittäny, tossa tunti sitten tyttö alko oksentaan, nyt on kahdesti oksentanu.. Voi elämä!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Joo ja näiden lisäks viel ientulehdus ku söin sipsejä, niiden terävistä reunoista tulee helposti haavoja ikeniin ja ärtyy mausteista, mä en muistanukkaa tätä enää ku niin harvoin niitä syön.. just sen takia ku on niin herkät ikenet..
huoh.. kiitos..
Muoks. Joo, et ihan niinku nää mun helkkarin sairastelut ei ois jo riittäny, tossa tunti sitten tyttö alko oksentaan, nyt on kahdesti oksentanu.. Voi elämä!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O