Nyt oikeesti lähti järki!*purku* Muoks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Perhana näiden sairastamisten kans!! Nyt vietän kolmatta viikonloppua peräjälkeen raatona. Ekana viikonloppuna paha endon kipukohtaus sekä vatsatauti. Tokana paha angiina ja korkea kuume. Nyt sitten influenssa! Voihan elämän käsi että mä en enää jaksais sairastaa!! |O Kaks päivää piti olla nyt pois duunista ku kuume huiteli eilen ja toissapäivänä 39 asteessa, tänään oli "vaan" 38 ku aamulla heräsin.. Nyt alkaa tuntuun että saattais jo helpottaa mut voimat on totaalisen veks ja ottaa päähän ku pientä apinaa! Just ja just sain pannarin uuniin että jos jotai söis ku ruokahalutki totaalisen hävöksissä.

Joo ja näiden lisäks viel ientulehdus ku söin sipsejä, niiden terävistä reunoista tulee helposti haavoja ikeniin ja ärtyy mausteista, mä en muistanukkaa tätä enää ku niin harvoin niitä syön.. just sen takia ku on niin herkät ikenet..

huoh.. kiitos..

Muoks.
Joo, et ihan niinku nää mun helkkarin sairastelut ei ois jo riittäny, tossa tunti sitten tyttö alko oksentaan, nyt on kahdesti oksentanu.. Voi elämä!!!!!!!!!!! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Mä raivoon tääl sit vaikka yksin mutta perkele ku ei jaksais ollenkaan!! Ittellä voimat ihan veks ja nyt tietää et saa yön valvoo yksin tytön kans |O Exä on duunis ja tulee ehkä viiden aikaan |O Voi elämän käsi sentään!! Noh, onneks mul on sentää kaks pulloo Ediä..

Just tuossa raivasin olohuoneen lattian paljaaksi ja laitoin tytölle siihen sairaspedin. Kunhan seuraavan kerran yrjöö niin siirrän tohon viereen lattialle nukkumaan, voi itte kattella vaikka leffoja samalla ja ämpärin kans päivystää vieressä.. damn...

:hug: voi elämä... on ollut tuttu vieras tuo sairastelu täälläkin tänä talvena *kele :kieh:

Eipä muuta kun voimia ja pitkää pinnaa, toivottavasti tyttö ei koko yötä laatota ni saisit hetken levätä itekkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
:hug: voi elämä... on ollut tuttu vieras tuo sairastelu täälläkin tänä talvena *kele :kieh:

Eipä muuta kun voimia ja pitkää pinnaa, toivottavasti tyttö ei koko yötä laatota ni saisit hetken levätä itekkin.

Meillä on tyttö sairastellu aika vähän, kaks edellistä kertaa ku oli pk: ssa vatsatautia niin onnistui molemmat välttämään.. Mutta tänään tietenki alotti, just päivällä siskolle kehuin puhelimessa että ku ei tytölle oo edes vatsataudit tarttunu.. Ois vissiin pitäny olla hiljaa vaan.. :kieh:

Mä itte kammoon oksentamista yli kaiken, nyt mä tääl käyn ihan ylikierroksilla, hikoilen ja tärisen ja juon ediä.. :| Ja kauhulla ootan seuraavaa.. :|

Juu ikinä ei pitäis sanoa mitään, turpa rullalla vaan jos on jonkun sairauden onnistunut välttämään, muuten napsahtaa hetsillää kohillee |O

Mä oon ollu kans sellanen oksentamiskammonen, mut tänä talvena kun on ollu vatsatautia ni se kammo on menny pois, jee, jotain positiivista :D

Mimmonen oma olos on, vieläkö kuumetta?

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
Juu ikinä ei pitäis sanoa mitään, turpa rullalla vaan jos on jonkun sairauden onnistunut välttämään, muuten napsahtaa hetsillää kohillee |O

Mä oon ollu kans sellanen oksentamiskammonen, mut tänä talvena kun on ollu vatsatautia ni se kammo on menny pois, jee, jotain positiivista :D

Mimmonen oma olos on, vieläkö kuumetta?

Kai tää kunnon siedätyshoitoo on..

Mulla on suht järkevä olo tällä hetkel.. Illalla oli kunnon horkka ja kuume nous mutta rauhottu sit ku nakkasin buranat ja panadolit naamaan. Mut voipi sanoo että voimat on ihan pois, ei tarvii paljoo liikahtaa ku alkaa tuskanhiki valumaan..

Joo..niitä on liikkeellä nyt,noita tauteja. Itsekin sairastellut, samoin lapset.Mutta näihin ei kuole. Asiat palautuu mittasuhteisiinsa kun vierellä sairastaa ihminen joka ei koskaan parane.

Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Joo..niitä on liikkeellä nyt,noita tauteja. Itsekin sairastellut, samoin lapset.Mutta näihin ei kuole. Asiat palautuu mittasuhteisiinsa kun vierellä sairastaa ihminen joka ei koskaan parane.

Kyllä, tiedän senkin.. Itse sairastan pariakin sairautta jotka aiheuttaa jatkuvaa kroonista kipua mutta ne ei kuitenkaan onneksi tapa. Ja tytär menetti isoäitinsä viime elokuussa syövälle. Että kyllä ne asiat ihan oikeissa mittasuhteissa on.

Jopas oli rankka yö! Tyttö oksensi kymmenestä neljään ja mähän en tietenkään saanu nukuttua.. Aamulla sitten torkuin pikku pätkissä pari tuntia, tyttö heräs pirteenä puol seiskalta.. Ihanhan tuo nyt normaalilta vaikuttaa, vähän on väsynyt vaan tietenkin ku pitkin yötä piti heräillä ja vaatteita vaihtaa ja suihkus käydä ja kaikkee..

Ja mä oon raato.. huoh.. :|

Yhteistyössä